Głodny nie jesteś sobą, również w trakcie gry. Kreacje Snickers reagujące na wydarzenia w grach


Kampania zawierała innowacyjny mechanizm Gameplay Reaction, umożliwiający wyświetlenie kreacji w odpowiedzi na to, co aktualnie dzieje się w streamowanej grze. Poprzez bezpośrednie odniesienie się do niej i wizualne elementy przyciągające uwagę widzów streamów kreacje inStreamly w naturalny sposób nawiązywały do tego, co działo się na ekranie. W ramach kampanii stworzono trzy kreacje reagujące na trzy konkretne wydarzenia:

  • Start gry – kreacja motywowała streamera przed rozpoczęciem nowej rozgrywki,
  • Asysta – pojawiała się w momencie, gdy streamer zdobył asystę w grze (nawiązując do tego, jak dużym wsparciem jest Snickers w chwilach, gdy nie jesteśmy sobą),
  • Koniec gry – tuż po zakończeniu rozgrywki kreacja przypominała streamerowi i jego widzom o zastrzyku energii przed kolejną rundą.

W przedsięwzięciu wzięło udział ponad 170 streamerów, którzy wspólnie z marką przypomnieli odbiorcom, że boost energii jest potrzebny, gdy nie czujemy się sobą.
Kampania odbyła się przy udziale GroupM i Mediacomu, które są odpowiedzialne za długofalowe działania kampanijne marki Snickers.

esportkampania