GosuGamers, przejęty przez esportowego przedsiębiorcę, ogłasza partnerstwo z GRID

GosuGamers jest podstawą sceny esportowej od momentu jej założenia w 2002 roku, a przejęcie ma tchnąć nowe życie w markę, wzmacniając jej zespół redakcyjny, jednocześnie rekrutując nowych specjalistów z całego świata ds. marketingu, operacji, technologii i produktów.

Wraz z przejęciem, Moritz Maurer założyciel GRID i jeden z najbardziej rozpoznawalnych przedsiębiorców, wspiera nową wizję, która zakłada zintegrowane partnerstwo GosuGamers z GRID, wiodącą platformą i dostawcą oficjalnych rozwiązań danych w esporcie.

GosuGamers z GRID na pokładzie jako oficjalnym partnerem technologicznym, dostawcą rozwiązań danych esportowych wprowadzi własną, zastrzeżoną technologię do swojej platformy, w tym funkcję statystyk na żywo, która została zaprojektowana, aby na nowo zdefiniować wrażenia z oglądanych turniejów, obejmując dane w czasie rzeczywistym i przewidywania meczów utrzymując fanów na bieżąco w jednym scentralizowanym centrum esportowym.

Nowymi mediami pokieruje Samson Oh, znany przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w branży esportowej i gamingu, w tym w Team Flash, MOT Games i Cargo Studio. Pod rządami Samsona, GosuGamers skupi się na rozszerzeniu swojego zasięgu poza Azję, aby stać się prawdziwie globalnym rynkiem medialnym, podczas gdy jego doświadczenie w wychowywaniu młodych i aspirujących talentów sprawi, że marka GosuGamers poczyni postępy w tworzeniu treści, które są łatwo dostępne i przemawiają do wielu fanów esportu, jak i całej kultury gamingu.

Freddy Tan, były redaktor naczelny IGN na Azję Południowo-Wschodnią, dołącza jako szef działu kreatywnego, aby pomóc w opracowywaniu globalnych i zlokalizowanych treści na GosuGamers. Firma dodała również szeroki wachlarz talentów z branży sportowej. Esther Quek, była pionierka marketingu sportowego NBA, dołącza jako Head of Marketing, aby rozwijać profil marki i jej partnerstwa, podczas gdy Wei Khim Cheah, bardzo doświadczony ekspert ds. mediów i transmisji, zajmujący wysokie stanowiska w ESPN i Globecast, będzie wsparciem w zakresie doradztwa.
Teraz, wspierany przez wielu weteranów branży, GosuGamers stale rozszerza swój profil w globalnych rynkach esportowych, dzięki rosnącej liście redaktorów z całego świata, tworzących zlokalizowane treści w Europie, Ameryce Północnej i Azji Południowo-Wschodniej, budując obecność mediowego outletu w zasięgu ponad dziesięciu milionów unikalnych użytkowników.
W ciągu kilku krótkich miesięcy pod nowym kierownictwem GosuGamers rekrutowało z całego świata: z Europy, Stanów Zjednoczonych i Azji, podczas gdy nowa platforma jest obecnie dopracowywana. Media uruchomiły również podcast Unmuted, program, który głęboko zanurza się w świat esportu ze wszystkimi najważniejszymi wiadomościami i trendami, podczas gdy w planach są kolejne cotygodniowe programy i serie redakcyjne.
Przejęcie jest przełomem dla GosuGamers, które od momentu powstania podbiło serca entuzjastów esportu. Teraz, z GRID na pokładzie, możemy nadal zapewniać fanom centrum rozrywki, kreatywnego i nowatorskiego raportowania, będąc jednocześnie pozytywną siłą dla branży, promującą innowacyjną integrację danych, która będzie napędzać bardziej przejrzystą i informacyjną kulturę w esporcie i dziennikarstwie.
Samson Oh, CEO GosuGamers
GosuGamers było pierwszym źródłem wiadomości, kiedy wszedłem do esportu, a możliwość rozwoju na tym wspaniałym dziedzictwie, z tak niesamowitymi partnerami, jest zarówno pokorna, jak i ekscytująca.
Moritz Maurer,CEO i założyciel GRID
Założona z myślą o entuzjastach esportu w 2002 roku GosuGamers dzięki przejęciu wzmocni więzi z pełną pasji zgromadzoną społecznością, która w ciągu następnego roku zgodziła się na kilka partnerstw z esportowymi turniejami.
Media esportowe nawiążą również współpracę z twórcą Mobile Legends: Bang Bang, od studia MOONTON Games. Nowe partnerstwo, zapewni dostęp do esportowych rozgrywek Mobile Legends Professional League (MPL) na Filipinach w ósmym sezonie, z możliwością rozszerzenia współpracy w przyszłości na inne terytoria, w tym Indonezję i Brazylię.
GosuGamers przez lata tworzyło pasjonującą się społeczność graczy. Chcemy wzmocnić tę relację i budować silniejsze więzi z GosuGamers oraz wspierać rozwój ekosystemu esportowego poprzez nasze partnerstwo.
Matt Jaron, Head of Business Development, MOONTON Games

Źródło:  GosuGamers
GosuGamersGRIDMatt Jaronmedia esportoweMobile Legends: Bang BangMoritz Maurerpartnerstwoplatforma analitycznaSamson Ohstickywspółpraca