...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Gwiazdy LoLa i fani esportu wsparli akcję „Dom dla Ukrainy”

13 kwietnia w późnych godzinach wieczornych zakończył się pokazowy mecz charytatywny w League of Legends pomiędzy TEAM Jankos a Internaziomalami. Po 5 mapach zaciętych zmagań górą okazała się drużyna pod wodzą Żabsona, ale i tak wygrana należy do najmłodszych mieszkańców Ukrainy, dla których w trakcie wczorajszego meczu udało się zebrać ponad 25 000 tys. zł.

Do tej pory na rzecz akcji „Dom dla Ukrainy” internauci wpłacili ponad 530 000 tys. zł! Starcie celebrytów i gwiazd League of Legends cieszyło się też dużym zainteresowaniem ze strony społeczności. W sumie streamy zawodników biorących udział w meczu oraz transmisję online zrealizowaną przez FRENZY i emitowaną na kanałach Polsat Games na Twitchu, YouTubie i w telewizji oglądało średnio ponad 23 000 osób, a suma wyświetleń tylko na kanałach Polsat Games wyniosła 200 000.

Sam przebieg meczu to prawdziwy rollercoaster. Do pierwszej mapy obie drużyny podeszły mocno na poważnie i w powietrzu czuć było walkę o każdy centymetr Rifta. Z czasem formacje trochę spuściły z tonu, mając na uwadze, że w przypadku tego spotkania liczy się bardziej show, a nie wynik. Grający próbowali niestandardowych zagrań i starali się wsłuchiwać w głosy publiczności, czego dowodem jest m.in. prośba o wybór Nunu przez „Czekolada”. Wszystko to przełożyło się na bardzo wyrównaną serię, czego dowodem był prawie 5-godzinny stream i niezwykle emocjonująca piąta mapa.

Emocje i dobra atmosfera przełożyła się również na wpłaty na rzecz dzieci, które uciekły przed wojną. O dobrej energii świadczą m.in. komentarze zamieszczane na stronie zrzutka.pl. – Powiedziałem, to słowa dotrzymam! Za każdego killa czekolada wpadało ode mnie 5 złotych, w samych meczach czekolad zrobił 52 kille, ale liczyłem od meczu wcześniej, czyli overall wyszło 76, co daje 380 ziko, ale daje dla równości 4 stówki. Dzięki za masę świetnej zabawy dzisiaj! – napisał Pyrecki.

Koniec meczów pokazowych nie oznacza końca zbiórki na rzecz Stowarzyszenia Siemacha, które na co dzień zajmuje się wspieraniem potrzebujących dzieci. Wczoraj odbył się finałowy stream EKIPY z udziałem Wujka Łukiego, jednego z założycieli kolektywu, a sama zbiórka będzie trwała do końca kwietnia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF