...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

IAB HowTo: (r)ewolucja influencermarketingu

IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu to organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konferencja poświęcona marketingowi influencerskiemu. W czasie wydarzenia eksperci branżowi reprezentujący czołowe firmy obecne na polskim rynku pokażą trendy, studia przypadków oraz odkryją tajniki efektywnej współpracy z twórcami. IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.

 

Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, a zapotrzebowanie na influencerów nie maleje. Obserwujemy zmianę ważności platform na których publikują internetowi twórcy, a trendy w formatach i rodzajach treści zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek.

W roku 2022 pojawiły się pierwsze rekomendacje dotyczące influencer marketingu wydane przez Prezesa UOKiK, które podkreśliły wagę prawidłowego oznaczania treści reklamowych, a według sygnałów dochodzących z różnych stron to dopiero początek drogi uregulowania całej branży. Zmusiły one niejako influencerów do transparentności i bardziej kreatywnego podejścia do działań reklamowych, by utrzymać, a nie zniechęcić swoich obserwatorów.  

Mówcy konferencji IAB HowTo: (r)ewolucja influencermarketingu opowiedzą nie tylko o dokonujących się zmianach, ale także odkryją sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą naskuteczne działanie w zakresie influencer marketingu zgodnie z prawem.

Gdzie i kiedy?

Konferencja “IAB HowTo: (r)ewolucja influencermarketingu” odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej, w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.  Rozpoczęcie o godzinie 9:30.

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, brandmanagerów, reklamodawców, domów mediowych, agencji, freelancerów oraz twórców internetowych.

W agendzie

Wśród tematów, które poruszymy na konferencji, znajdują się m.in.:

Ekonomia twórców – czy influencerzy potrzebują jeszcze marek do współpracy (i co z tym zrobić).
Influencer marketing po rekomendacjach Prezesa UOKiK – Panel Dyskusyjny
Jak to wszystko spiąć? Case study kampanii „Ród Smoka” HBO Max.
Influencerzy i trendy – czyli dwie rzeczy, o których należy pamiętać budując kanał marki na TikToku.
Aspekty prawne w influencer marketingu

 

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Hanna Strzałkowska, Salvadore de Angelis (Nielsen), Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy), Łukasz Kepiński(Tears of Joy), Kamil Bolek, (ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki), Agnieszka Karcz, Piotr Wasilewski(Traple, Konarski Podrecki i Wspólnicy), Klaudia Jamróz, Natalia Żmuda (Labcon), Aleksandra Szkiłądź (DDOB), Łukasz Walczak (GetHero), Maciej Dutkowski, Marek Myślicki (Stor9), Krzysztof Lehmann (UOKiK), Jakub Wątor (Spider’s Web+), Kacper Pakuła (LifeTube), Aleksandra Rutkowska (Streetcom), Dominika Stryjewska, Marcin Woźniak (LiquidThread)

Konferencja będzie okazją, aby dowiedzieć się więcej o wpływie, jaki influencerzy mogą mieć na Twoją markę i jak skutecznie korzystać z ich mocy. Zarezerwuj już dziś swoje miejsce na konferencji i dołącz do dyskusji z innymi specjalistami z branży!

Pełna agenda wydarzenia oraz bilety: https://howto.iab.org.pl/influencer-2023/

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą
i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Brief, Marketing przy Kawie

Współpraca: Newspoint

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/influencer-2023/

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF