Już nie tylko agencja – adcookie z nową misją, wizją i identyfikacją


Przez ostatnich kilka lat obserwowaliśmy rynek i widzimy wyraźnie, że o wartości agencji marketingowej decyduje nie jej skala, ale przede wszystkim wartość dana markom, dla których pracuje. Sposobem na rozwój agencji nie jest więc tylko skalowanie, zwiększanie zatrudnienia czy rosnąca suma przychodów ze sprzedanych usług. Oczywiście jest to ważne, ale widzimy też inną drogę wzrostu – poprzez generowanie wzrostu biznesowego u klientów, którego stajemy się częścią. Sukces marki to nasz sukces. Dzięki temu obie strony grają do tej samej bramki i mają ten sam cel.

Mateusz Sobieraj, CEO adcookie

Tworzyć przyszłość marek, które tworzą przyszłość świata

Wierzymy, że to, jakie idee promujemy dziś, wpływa na to, jak będzie wyglądał nasz świat jutro. Dlatego jako partner marketingowy wspieramy marki, które mają odwagę, by czynić przyszłość lepszą i ambicje, by dynamicznie rosnąć.

Katarzyna Sowicka, Head of Content

Zmiana, wzrost i odpowiedzialność, to wspólny mianownik zarówno dla adcookie jak i brandów, z którymi pracują. W ich portfolio obecnych jest już ponad 100 marek, a coraz większy procent stanowią branże charakterystyczne dla challenger brands. Należą do nich OZE (Nowoczesne Grzanie, Hydrosolar, Fotowoltaika Online), zdrowa żywność (Ed Red, Intenson Europe, Pora na Pola, w które zainwestowali), przetwarzanie odpadów (Prodigo), ekologiczne domy czy biodegradowalny sprzęt sportowy (Sayoga). 50-osobowy zespół ekspertów ze wszystkich obszarów digital 360 (UX/UI, Performance Marketing, Kampanie wizerunkowe, Content Marketing, SEM/SEO, Design, Social Media), jest gotowy na wyzwania i dynamikę zmian w marketingu firm, których celem jest kilkukrotny wzrost, a potrzeby często się zmieniają.

Wprowadzać zmiany poprzez marketing

Koncentracja agencji na wywieraniu pozytywnego wpływu jest ważnym czynnikiem, często decydującym o wyborze partnerów. Przez lata wypracowali metody, łączące kompleksową opiekę digital 360 z projektowaniem i wdrażaniem strategii wzrostu na każdym etapie i na wielu rynkach. Do tej pory pomogli we wzroście ponad 100 markom, na 12. rynkach, współpracując także w modelu revenue sharing. Świetnie odnajdują się we współpracy z challenger brands – ambitnymi markami, gotowymi rzucić wyzwanie i wprowadzić nową jakość, zmianę w swojej kategorii produktowej.


źródło: adcookie

adCookiesticky