...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kinga Sawczuk, Marcin Prokop, Wujaszek Liestyle, Bartłomiej Nieantyfan Zawisza i Michał Pisarski we wspólnym daily vlogu na premierze urządzeń OPPO

Oppo Premiera

Daily vlog to forma charakterystyczna dla mediów społecznościowych, jednak marka OPPO zdecydowała się wykorzystać ten format, by przedstawić dziś swoje najnowsze produkty. Niekonwencjonalny pomysł nie był przypadkowy. Nowa seria smartfonów Reno5 pozwala bowiem na tworzenie autorskich, unikalnych materiałów wideo zgodnie z hasłem przewodnim „Film Your Story”. Trudno więc o lepszą okazję do przedstawienia możliwości nagrywania niż vlog z osobistościami ze świata internetu, w tym z ambasadorem marki Marcinem Prokopem, a także organizatorami festiwalu Nowe Horyzonty.

Tworząc koncept nowej premiery, chcieliśmy zaprezentować nowe urządzenia w niecodziennej formie, która nie tylko zaskoczy odbiorców, ale przede wszystkim ich zaciekawi. W październiku ubiegłego roku udało nam się to w wyjątkowym talk show o serii Reno4. W tym roku mamy nową serię smartfonów Reno5 i nowy pomysł – vlog, w którym funkcje premierowych urządzeń prezentuje nie tylko ambasador OPPO, Marcin Prokop, ale również inni nietuzinkowi twórcy ze świata lifestyle’u i technologii. Co ważne, dzięki takiemu formatowi osoby zainteresowane smartfonami mogą od razu zobaczyć ich praktyczne możliwości.

Mo Zhang, Brand Manager w OPPO Polska

Całe wydarzenie poprowadził który zabrał uczestników w 35-minutową podróż po świecie technologii OPPO. I w tym wypadku taki zabieg okazał się celowy – dokładnie tyle czasu potrzebuje bowiem bateria premierowego Reno5 5G, by naładować się od 0 do 100%.

Nietypowa premiera w formie daily vloga

Zgodnie z mottem „Film your story” daily vlog opowiada historię Wujaszka Liestyle, któremu Piotr Żaczko, PR manager w OPPO Polska, rzuca wyzwanie polegające na sprawdzeniu możliwości smartfona Reno5 5G w tworzeniu kreatywnego kontentu w internecie. Zdjęcia do filmu miały miejsce w Warszawie oraz we Wrocławiu, m.in. w mieszkaniu Wujaszka Liestyle, Be Happy Museum oraz w Kinie Nowe Horyzonty.

We vlogu do Wujaszka Liestyle dołączają influencerzy ze świata technologii oraz lifestyle’u. Kinga Sawczuk, jedna z najpopularniejszych TikTokerek w Polsce, zabiera Wujaszka Liestyle do świata TikToka i pokazuje, jak w kreatywny sposób wykorzystać Dual View-Video, czyli funkcję nagrywania obrazu z dwóch perspektyw. Duet tworzący Futura Podcast, czyli Michał Pisarski i Bartek Zawisza, znany jako Nieantyfan, zdradza, co jest istotne przy kreowaniu treści online. Rozmawiają nie tylko o możliwościach nowej serii Reno5, lecz także o wprowadzanej właśnie na rynek opasce OPPO Band oraz bezprzewodowych słuchawkach TWS OPPO Enco X. Żeby zaczerpnąć wiedzę na temat wystąpień przed kamerą, Wujaszek Liestyle łączy siły z ambasadorem marki OPPO, Marcinem Prokopem, który opowiada, jak mówić, żeby inni chcieli nas słuchać i odkrywa przed widzami tajniki występowania przed kamerą.

Partnerstwo z Międzynarodowym Festiwalem Filmowym Nowe Horyzonty

W trakcie premiery OPPO zapowiedziało partnerstwo ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty. Nowa współpraca to połączenie nowoczesnej technologii z kreatywnością twórców i festiwalowej publiczności. Nowe Horyzonty, podobnie do producenta inteligentnych urządzeń, stawia na młodych twórców m.in. poprzez sekcję krótkich metraży. To właśnie tu młodzi autorzy, często po raz pierwszy, mają okazję pokazać swoje prace szerokiej widowni, zmierzyć się z ocenami i zdobyć nowe doświadczenie.

Wspólnie z OPPO postaramy się pokazać, w jaki sposób kreatywnie wykorzystywać funkcje w smartfonach Reno5. Wkrótce będziemy chcieli zaangażować fanów i osoby, które lubią dzielić się swoimi treściami w digitalowym świecie, do tworzenia nowych, ciekawych formatów przy wykorzystaniu premierowej serii Reno5.

Łukasz Adamski, Dyrektor Marketingu SNH

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty jest organizatorem odbywającego się we Wrocławiu Festiwalu Nowe Horyzonty – od 20 lat z powodzeniem łączącego nowoczesność z wysoką jakością artystyczną.
Więcej informacji na temat współpracy oraz zakresu działań można znaleźć tutaj

Nowa seria smartfonów Reno5 – sfilmuj swoją historię z aparatem wspieranym przez sztuczną inteligencję

Hasłem nowej serii OPPO Reno5 jest „Film your story”, a same smartfony powstały z myślą o kreatywnych użytkownikach, którzy chcą tworzyć autorskie treści do internetu. Firma konsekwentnie od kilku generacji swoich smartfonów stawia na dopracowane wzornictwo, świetny ekran, szybkie ładowanie oraz przede wszystkim formaty wideo, które są coraz popularniejsze. Również tworząc najnowszą serię Reno5, OPPO zadbało o to, aby użytkownicy na pokładzie smartfonów znaleźli funkcje kreatywnego filmowania i fotografowania, które pozwolą im tworzyć unikalne materiały i tym samym wyróżnić się w internecie.
Poza opcją filmowania opartego na algorytmach sztucznej inteligencji (AI Highlight Video), smartfony mają między innymi funkcję Dual-View Video, która pozwala nagrywać jednocześnie z aparatu z tyłu i z przodu telefonu. Te i wiele innych funkcji zostały wykorzystane podczas kręcenia daily vloga.
Najnowsza seria smartfonów od OPPO dostępna będzie w Polsce od 23 marca 2021 roku. Zainteresowani będą mogli dokonać wyboru spośród trzech modeli – Reno5 5G, Reno5 Lite i Reno5 Z 5G. Wkrótce dostępne będą także opaski OPPO Band z funkcją stałego monitorowania nasycenia krwi tlenem oraz wysokiej klasy bezprzewodowe słuchawki TWS Enco X z aktywną redukcją szumów, które także zostały zaprezentowane podczas premiery.
Koncepcję premiery przygotował dział komunikacji OPPO wraz z agencją 24/7Communication. Scenariusz stworzył Franciszek Toeplitz, natomiast produkcją zajęła się Allegro Brand Experience Agency oraz Seven Shots. Cały materiał z premiery można obejrzeć tutaj

Źródło: Oppo Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF