...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

KitKat wkracza na rynek esportu w Polsce!

AGO-Rogue-KitKat

Należąca do firmy Nestlé marka KitKat w ostatnim tygodniu rozpoczęła swoje działania marketingowe w branży esportu.

Firma Nestlé rozpoczęła swoje działania w esporcie od przekrojowej współpracy. Wsparli drużynę AGO Rogue, Ultraligę — turniej League of Legends, a także transmisje telewizyjną Polsat Games.

KitKat został sponsorem organizacji AGO Rogue, które posiada jedną z najlepszych drużyn w League of Legends. Poza logotypem na koszulce i pasywnym brandingiem współpraca zespołu z marką KitKat obejmować będzie szereg aktywacji na profilach w mediach społecznościowych zespołu, jak i zawodników. Batonik będzie towarzyszył im podczas meczów oficjalnych, treningów oraz chwil przerwy, czyli zawsze wtedy, gdy gracz odczuwa głód i potrzebuje sięgnąć po przekąskę.

„Czas na przerwę czas na KitKat” to hasło doskonale znane wśród wielbicieli batonów. Mamy nadzieję, że od teraz również wszystkim graczom podczas przerw pomiędzy rozgrywkami będzie przyświecać myśl „czas na KitKat”. Liczymy, że dzięki temu zawodnicy AGO ROGUE będą mieli mnóstwo energii, by stawiać czoła przeciwnikom i wygrywać, za co trzymamy kciuki!

Julia Łysio, KitKat Brand Manager

Wspólnie z ROGUE zbudowaliśmy drużynę, której zadaniem jest zdominowanie rozgrywek w Polsce i następnie walka na arenie międzynarodowej. Jak na razie cel ten realizujemy, o czym świadczy pierwsze miejsce zdobyte przez AGO ROGUE w sezonie zasadniczym Ultraligi. Niezwykle cieszy nas, że pierwszą współpracę nawiązaliśmy z KitKat, czyli jedną najbardziej popularnych marek z portfolio Nestle.

Maciej Opielski, Partner AGO Rogue

KitKat został również oficjalnym partnerem Ultraligi — Mistrzostw Polski w League of Legends, a także polskiej transmisji European Championship będącymi najbardziej prestiżowymi rozgrywkami League of Legends w Europie. Obie transmisje realizowane będą przez kanał Polsat Games. Wspólne działania oznaczają nowe segmenty transmisji, a także promocję hasła „Nawet prosi czasem potrzebują przerwy”.

Rozpoczęcie współpracy z tak ważnym partnerem pozwoli między innymi na wprowadzenie do naszych transmisji nowych segmentów, które uatrakcyjnią całe show. Wspólne działania mają także przyczynić się do szerzenia akcji #zostanwdomu i Czyste Ręce 2020.

Bartosz Pawlik, Dyrektor Sprzedaży i Strategii w firmie Frenzy

Zmagania Ultraligi i AGO Rogue można śledzić na antenie Polsat Games w telewizji, a także w Internecie na platformach IPLAY.TV, Twitch oraz Youtube. Decydujące zmagania czekają nas już w nadchodzącym tygodniu 31 marca i 1 kwietnia, gdzie AGO ROGUE, K1ck Neosurf i devils.one będą walczyć o tytuł Mistrza Polski.

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana