...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kolejne spotkanie z cyklu DIMAQ Voice za nami!

12 lutego w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy odbyło się czwarte już spotkanie z cyklu DIMAQ Voice. Tym razem podjęliśmy temat turkusowej organizacji i przydatnych narzędzi do pracy w marketingu oraz rozmawialiśmy o reklamie Google.

Turkusowa, czyli jaka?

Pierwszym prelegentem był Jakub Dzięcielski, Marketing Manager  w Codecool Poland, który opowiedział o systemie zarządzana w turkusowej organizacji.  Funkcjonowanie firmy zgodnie z koncepcją turkusowej organizacji zakłada brak systemu hierarchicznego, jak również formalnego systemu motywacyjnego. W turkusowej organizacji wszyscy pracownicy są odpowiedzialni za funkcjonowanie firmy.

Jest również szereg działań w organizacji turkusowej, które mają na celu uczyć otwartości współpracowników i dbać o dobrą komunikację w zespołach.

Przykładem jest CHECK-IN, czyli krótka forma przedstawienia się każdego uczestnika spotkania. Nakreślenie w skrócie, czym się zajmuje, jaka jest jego rola w projekcie. Inną metodą jest tzw. „pozytywne obgadywanie”, którą uczestnicy spotkania mieli okazję doświadczyć bezpośrednio.

Przydatne narzędzia do pracy

Jakub zaprezentował również narzędzia, które usprawniają pracę, a przy okazji sprawiają, że jest się bardziej produktywnym i zorganizowanym. Wśród narzędzi do projektowania grafik wyróżnił Crello, bardzo intuicyjne, do tworzenia niestandardowych kreacji. Z kolei Yandex został uznany za jeden z lepszych do analityki, służący do poprawy konwersji a także optymalizacji procesów zachodzących w witrynie internetowej.

Natomiast Trello to przydatne narzędzie dla osób, które zarządzają kilkoma wieloetapowymi projektami jednocześnie.

Ok Google!

Kolejny prelegent, Łukasz Chwiszczuk, Head of Digital Performance w Media Group zaprezentował narzędzia  służące do przeprowadzenia kampanii na voice search. Wskazał, w jaki sposób przygotować reklamy w asystencie Google oraz w jaki sposób optymalizować kampanie, aby przynosiły największe dochody.

Wyszukiwanie głosowe jest coraz popularniejsze, dlatego też temu zagadnieniu została poświecona prezentacja.

DSA

Z kolei dynamiczne reklamy w wyszukiwarce pozwalają docierać do osób, które wyszukują produkty lub usługi danej firmy,  a przy tym nie ma konieczności aktywnego zarządzania słowami kluczowymi ani reklamami.

Reklamy te nie wymagają tworzenia skomplikowanej i rozbudowanej struktury kampanii, a w prosty sposób kierują użytkowników do interesujących ich treści.

I Ty możesz wystąpić  na scenie Dimaq Voice. Scena spotkań otwiera się na osoby, które chcą się podzielić swoją marketingową wiedzą. Nie musisz posiadać certyfikatu Dimaq, żeby zabrać głos na scenie DIMAQ Voice. Zapraszamy!

Napisz do nas: e.opach@iab.org.pl

Kolejne spotkanie już 18 marca. Rejestracja obowiązkowa -> http://bit.ly/2SKNcSe

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF