...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Magda Baljon nową head of creative w Green Parrot

Magda Baljon, od 6 miesięcy creative team leader w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, awansowała do roli head of creative. Przejmuje stanowisko Natalii Wasyluk, która zajmie się rozwojem nowego projektu agencji na rynku polskim i międzynarodowym.

Kluczowymi zadaniami nowej head of creative w Green Parrot będą
rozwój kreatywnych kompetencji no-code w zespole i wdrożenie
rozwiązań z zakresu marketing automation w świecie kreacji.
„Widzę, jak wiele połączeń z roku na rok pojawia się na linii
technologia – kreacje. AI, no-code, automatyzacje: nad tym będziemy
pracować z naszym zespołem w kolejnych miesiącach”

– zapowiada Magda Baljon.

 

 

Od 8 lat Magda Baljon zdobywa doświadczenie i realizuje projekty
marketingowe w agencyjnej rzeczywistości. Zaczynała w agencji Kava,
gdzie była kolejno copywriterem, kierownikiem działu marketingu, a
finalnie creative directorem. Dalej rozwijała się w katowickiej
agencji 19 Południk jako strategy manager. Pracowała dla takich marek
jak Samsung, Sodexo, Tauron, Oriflame czy Komandor. Od kilku miesięcy
zarządza całym działem kreacji w Green Parrot, w którego skład
wchodzą m.in. copywriterzy, graphic & motion designerzy czy
specjaliści od UX/UI, a także wielu kreatorów – freelancerów, z
którymi regularnie współpracuje projektowo.
Dział kreacji w Green Parrot to bardzo utalentowana, zgrana i zżyta ze
sobą grupa ludzi, dlatego ta rekrutacja była tak dużym wyzwaniem.
Cieszę się, że Magda jest z nami, bo oprócz talentu wnosi do firmy
wspaniałą osobowość, która, mam wrażenie, jest świetnie
dopasowana do reszty kreatywnego plemiona – komentuje zmiany founder
Green Parrot, Szymon Paroszkiewicz.
Green Parrot to agencja digitalowa, która jest partnerem dla wszystkich
osób, zainteresowanych rozwojem biznesu poprzez połączenie marketingu
i technologii. Agencja zawsze specjalizowała się w dostarczaniu
najbardziej innowacyjnych rozwiązań reklamowych i komunikacyjnych na
rynku. Agencji pomagają w tej misji pozostałe firmy utworzone przez
Szymona Paroszkiewicza i Jarosława Stolarka – software house – Develtio
czy chatbotowy startup AI – Finderstand. Cala organizacja to ponad 100
specjalistów z zakresu marketingu, IT i nowych technologii. Green
Parrot zaufały m.in. Orange, Santander, Hitachi, Yves Rocher, BNP
Paribas czy Polbruk.

Sebastian Nowak