Marka ECOFLOW z kampanią „Żyj pełną MOCą”


Naukowcy przeprowadzili wiele badań, które zdecydowanie potwierdzają zalety przebywania na świeżym powietrzu. Przykład korzyści? Przebywanie na świeżym powietrzu, blisko natury pozwala obniżyć poziom kortyzolu, czyli hormonu stresu. A jak pokazują statystyki – prawie połowa z nas odczuwa stres średnio kilka razy w tygodniu, a co piąty – codziennie lub prawie codziennie.

Jak mówi przedstawiciel marki – Paweł Tomiczek: Chcemy zachęcić odbiorców do przebywania poza domem, odkrywania świata i czerpania z tego pozytywnej ENERGII. Zbyt długo siedzieliśmy zamknięci w czterech ścianach. Wiosna to doskonały czas, aby zatroszczyć się o swój pozytywny FLOW. Otworzyć na świat, na naturę i czerpać z nich energię.

Działania obejmują obszary media relations, social media oraz influencer marketing. Do akcji zaproszono ekspertów zewnętrznych np. psychologa oraz influencerów.

Przebieg akcji można śledzić na profilu marki w social mediach.

ecoflowkampaniastickystyl życiazdrowie