Marta Życińska awansuje w globalnych strukturach Mastercard


 

Marta Życińska dołączyła do zespołu Mastercard 6 lat temu i kierowała działem marketingu w Mastercard Polska. Następnie, w 2018 roku awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe, odpowiadając za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 20 rynkach.

„Branża technologii finansowych jest bardzo dynamiczna i rozrasta się w coraz szybszym tempie. Stale dostosowujemy się do strategicznych, technologicznych, a przede wszystkim rynkowych wyzwań. Fintech to najbardziej innowacyjny obszar w sektorze finansowym i niezmiernie się cieszę, że będę miała możliwość jeszcze aktywniej uczestniczyć w rozwoju tej części działalności Mastercard” – komentuje swoją nominację Marta Życińska.

Zanim podjęła pracę w Mastercard, Życińska pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała nie tylko za reklamę i media, ale również za wsparcie sprzedaży oraz digital marketing. Wcześniej związana była przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C. Niejednokrotnie zasiadała w kapitule konkursu Effie, w tym Effie Europe i Effie Global. Jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku, a jej kampanie wygrały liczne nagrody Effie, a także Golden Drum i Cannes Lions.

 

Marta Życińska jest absolwentką Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University. Poza pracą zawodową, Marta pasjonuje się językiem angielskim, co jest poparte dyplomem z filologii angielskiej, a także medycyną i narciarstwem. Karierę zawodową z sukcesem łączy z wychowywaniem trzech synów.

sticky