...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Mateusz Piątkowski, uczeń III kl. LO i jego #BriefNa2023

Warto wsłuchiwać się w głosy pokoleń „Z” i „Alfa” - oni okażą się Armagedonem dla marek, biznesu i komunikacji marketingowe!

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Mateusz Piątkowski, Mateusz Piątkowski, III kl. LO, aktywny uczestnik salonów inspiracji, przygotowuje się do wejścia w świat startupów.

● Pojęcie startupów, które stało się popularne i funkcjonuje juz w świadomości również młodych ludzi, daje poczucie, że koncepcję nowego biznesu można wymyślić dosłownie na „pstryknięcie palcami”.

● W pokoleniach „Z” i Alfa coraz bardziej powszechne staje się myślenie idące w poprzek klasycznego rozumienia rozwoju: szkoła podstawowa, liceum, studia i dobra, ciekawa praca zawodowa.

● Zdecydowanie brakuje, w dalszym ciągu, takich miejsc jak Salon Inspiracji albo comiesięczne spotkania #eksperci w ramach #50kreatywnych – czyli miejsc gdzie młodzi mieliby szansę poznawania doświadczanych ludzi nauki czy biznesu…

● Różnica międzypokoleniowa jest wyraźna, ale to nie znaczy, że tych różnic nie było między poprzednimi pokoleniami.

● Co ciekawe, jest już dostrzegalna różnica między pokoleniem „Z” i Alfa, a pokoleniami następującymi po nich…

● To co ważne w nadchodzące i przyszłości to umiejętność automatyzowania wielu procesów w biznesie oraz dobre wycinek właściwe wykorzystanie możliwości jakie daje technologia i social media.

Grzegorz Kiszluk