Metaverse – halo, czy tu przyszłość?


 

Czy w Metaverse można budować trwałe i skuteczne działania biznesowe? Czy koncept i dostępne narzędzia są gotowe na obecność marek i tworzenie ich brand experience? Czy w Metaverse można budować biznes oparty na relacjach? Czy to wszystko po prostu działa? Na te i na inne pytania postarają się odpowiedzieć paneliści: Michał Korejba – Event Creative Director w Allegro Brand Experience Agency, Adam Nowakowski – Creative Agency Partner CEE w Meta oraz Michał Michałowski Client Partner w Stream Space.

Kiedy Mark Zuckerberg podjął temat Metaverse, wszyscy chyba poczuliśmy, że to krok milowy w rozwoju technologii, która ma nam pozwolić przeżywać prawdziwe emocje pozostając jednak wciąż w świecie wirtualnym. Chcemy przyjrzeć się temu, jak za inspiracją META ruszył cały świat, co jest dla nas dostępne, co działa, a co nie działa i gdzie w tym wszystkim za chwilę znajdzie się biznes – mówi Michał Korejba, Creative Event Creative Director w Allegro Brand Experience Agency

Metaverse to koncept wirtualnego świata, dostępny przez komputer, smartfon, urządzenia VR, który próbuje w pewnych aspektach naśladować świat realny, a w pewnych – wprowadza nowe zasady i możliwości. Porozmawiamy o tym, jak bardzo otwarte i pojemne jest to środowisko, oraz o tym, że jedyne co nas ogranicza… jest nasza własna wyobraźnia. W dyskusji panelowej przedstawimy przykłady wykorzystania Metaverse i nakreślimy roadmapę działań dla marek, które chcą zmaksymalizować swoją obecność w tym inspirującym i nowym świecie.

Metaverse to przyszłość, która dzięki rozwojowi technologii staje się coraz bardziej naszą teraźniejszością. Gdzie zatem zmierza świat spotkań i brand experience, gdy zacierają się granice pomiędzy realem a wirtualem? Wspólnie popatrzymy na najnowsze trendy i inspiracje do kreowania skutecznej i nowoczesnej komunikacji dla zdigitalizowanego społeczeństwa w oparciu o koncepcję Metaverse.

Więcej o konferencji i temacie Metaverse, możecie usłyszeć TUTAJ

Wszyscy chętni top managerowie marketingu, reklamodawcy mogą się zarejestrować na cmosummit.pl – jest to wydarzenie bezpłatne i zamknięte dla CMO, reklamodawców.

CMOCMO Summitsticky