...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Michael Motz, FoodTown, i jego #BriefNa2023

Food Town, to bardzo przyjazny i oryginalny koncept łączący street-food, muzykę i kulturę koktajlu. Znajduje się w kompleksie Fabryki Norblina i jednocześnie jest również miejscem comiesięcznych spotkań #eksperci w ramach rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

 

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Michael Motz, Food Town, manager sieci restauracji, członek Kapituły rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

    ● To cześć najbardziej fascynującego w pracy w gastronomii, to przede wszystkim stały, codzienny kontakt z ludźmi.

    ● Biznes restauratorski, tak jak każdy inny wymaga umiejętnego stosowania narzędzi marketingowych oraz szczególnie istotnej w naszej branży – komunikacji marketingowej.

    ● Naszym najbardziej wysublimowanym produktem jest doświadczenie, które przeżywa w naszych restauracjach konsument.

    ● To co wyróżnia Food Town, to również muzyka na żywo, codziennie odbywają się koncerty, które przyciągają fanów muzyki i dobrego jedzenia.

    ● W ostatnim czasie Warszawa staje się dla turystów zagranicznych coraz bardziej interesująca w kategorii gastro-turism.

    ● FoodTown jest miejscem, w którym, na comiesięcznych śniadaniach spotykają się fani projektu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

    ● Każdego dnia, wieczorem, odbywają się koncerty bardzo różnej, cieszącej się wielkim zainteresowaniem muzyki na żywo.

    ● Sieć naszych restauracji, ale też cała fabryka Norblina włączają się w ważny i popularne ostatnio nurt sustainability.

    ● 2023 będzie rokiem, w którym będzie się bardzo dużo działo, mamy w planie nowe projekty oraz dalszą poprawa jakości w obrębie naszych dotychczasowych działań.

Grzegorz Kiszluk