...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Michał Kliszczak o 50 Kreatywnych. Dlaczego warto wziąć udział?

Druga część rozmowy z Michałem Kliszczakiem, CEO EACTIVE #wiemyjak. Tym razem przedsiębiorca przybliży nam swoją opinię nt. projektu "50 Kreatywnych".

Dlaczego Twoim zdaniem inicjatywy takie jak ranking 50 Kreatywnych są potrzebne rynkowi? Czym ranking 50 Kreatywnych jest dla rynku? 

W 2022 roku drugi raz wspieram ranking 50 Kreatywnych jako członek kapituły. Doceniam tę inicjatywę, ponieważ pomaga młodym, innowacyjnym biznesom się rozwijać. Nowych projektów, które próbują rozwinąć swoje skrzydła, jest w Polsce naprawdę wiele. Firmy, które zgłaszają się do rankingu, są na różnym poziomie rozwoju. Jednak łączy ich to, że cały czas chcą rosnąć. Warto zwrócić na nie uwagę, docenić i pogratulować, a także zaoferować pomoc i wsparcie. Moim zdaniem ranking jest właśnie taką inicjatywą, która te wszystkie rzeczy robi.

Jakimi kryteriami kierujesz się podczas głosowania Kapituły? 

Wszystko zostawiam swojej intuicji, która pochodzi z mojego 22-letniego doświadczenia prowadzenia firmy. Widać, że ważna jest dla mnie przełomowa i globalna technologia. Zwracam uwagę na pomysły, które mają szansę na komercjalizację. Tych kryteriów jest oczywiście znacznie więcej, jednak w szczególności zwracam uwagę na te wymienione. 

Jaką dałbyś radę firmom, które chciałyby znaleźć się w gronie Laureatów 50 Kreatywnych? 

Przede wszystkim trzeba się zgłosić  … i jak najlepiej opisać swój projekt pod kątem kreatywności, pomysłowości, przełomowości i niestandardowego podjeścia.

Nie warto też zwlekać na ostatnią chwilę ze zgłoszeniem. Czasami dokładne wypełnienie zgłoszenia, z którego będzie się zadowolonym trwa dłużej niż przypuszczamy. Jeśli firma uwzględni w planie na dany rok, że chce się zgłosić do 50 Kreatywnych to koniecznie niech weźmie pod uwagę te cechy projektu, które wymieniłem wcześniej.  

Zachęcam do wysyłania swoich zgłoszeń, bo każde ma szansę na znalezienie się w finałowej 50tce. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF