Mierzenie treści internetowych w marketingu. Startuje badanie Stowarzyszenia Content Marketing Polska we współpracy z iSlay


Badanie skierowane jest do przedstawicieli działów marketingu oraz agencji i realizowane jest metodą ankiety internetowej, dostępnej pod linkiem: https://www.surveymonkey.com/r/P5XZ8QX

Dynamiczny wzrost wydatków na content marketing i działania natywne pociąga za sobą potrzebę badania efektywności tych inwestycji. Wraz ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska chcemy zbadać poziom wiedzy polskich ekspertów marketingu na temat dostępnych sposobów badania contentu. Pytamy między innymi o to, jak marketerzy badają zaangażowanie użytkownika na stronie.

Tomasz Wileński, CEO w iSlay

Przeprowadzone badanie w postaci ankiety internetowej pozwoli zidentyfikować problemy związane z mierzeniem treści publikowanych w internecie oraz zebrać realne dane na temat sposobów pozyskiwania informacji o skuteczności realizowanych działań contentmarketingowych.

Firmy oraz agencje, które chcą wziąć udział w badaniu, zapraszamy do wypełnienia ankiety dostępnej pod poniższym adresem:
https://www.surveymonkey.com/r/6YHGPZZ

Badanie prowadzone jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, przy honorowym patronacie IAB Polska, a za jego realizację odpowiada iSlay.


Źródło: Stowarzyszenie Content Marketing Polska


badanieContent Marketing PolskaislaymarketingMierzenie treści internetowych w marketingustickyTomasz WileńskiŹródło: Stowarzyszenie Content Marketing Polska