N42 Concept Agency z nowym Dyrektorem Kreatywnym!

Nic nikomu nie wypominając – od 15 lat w branży kreatywnej. Do niedawna głównie copywriter z zacięciem strategicznym. Jednak w przeszłości bywała również skrupulatnym korektorem ulotek medycznych, niepoważnym dziennikarzem w poważnym piśmie dla grabarzy czy relegowanym ze studiów doktorantem.

Miała okazję pracować dla firm mniejszych i większych, polskich i zagranicznych. Głowiła się nad projektami sprzedażowymi i wizerunkowymi. Tworzyła koncepcje zarówno pojedynczych akcji promocyjnych, jak też dużych kampanii 360°.

ATL, BTL, branding, ambienty, działania online i koncepcje eventowe – przez minione „kilka” lat miała ręce pełne roboty. 15 lat doświadczenia agencyjnego (m.in. w CAM Media SA), podczas którego obsługiwała Pocztę Polską, PKP, US Pharmacię, Polkomtel, Electrolux, Fadesę Prokom czy Layetanę Real Estate, już od kilku lat działa zaś freelancersko (wspierając działania dla marek Nationale-Nederlanden, Aegon czy L’Oréal Polska).


Źródło: N42 Concept Agency

dyrektor kreatywnyMaria BratkowskaN42 Concept Agencysticky