“Największym wyzwaniem jest i było przekonanie, że da się naprawiać”. Monika Pobrotyń. North.pl [Ludzie 50tki]


Jaki problem rozwiązuje Twoja usługa? Na jakie wyzwania odpowiada?

Przede wszystkim odpowiadamy na potrzebę stałego dbania o dom i dostarczamy części zamienne do urządzeń AGD i RTV. Dajemy możliwość samodzielnej naprawy, bez konieczności wzywania serwisu. Niektórzy nie mają takiej możliwości, ponieważ mieszkają daleko od centrum. Nasza inicjatywa zwiększa świadomość na temat elektrośmieci. Klienci chętniej naprawiają, wiedząc, że tym sposobem generują mniej śmieci i zmniejszają ślad węglowy.

Jakie trudności napotkałaś po drodze? Czy dziś możemy powiedzieć, że ta sytuacja się zmieniła?

Największym wyzwaniem jest i było przekonanie, że da się naprawiać. Sporo osób nie wiedziało, że może wymienić sobie we własnym zakresie szybę w piekarniku, czy półkę w lodówce. Sceptyków również nie brakowało, że to się nie opłaca, żadna oszczędność. Na szczęście więcej jest zwolenników, którzy rozumieją ideę i się pod nią podpisują rękami i nogami. Mamy dużo stałych klientów, którzy do nas wracają, polecają bliskim. Uratowaliśmy niejedne święta i poranki bez kawy.

Czy marzenia daje się realizować w pojedynkę? Jak budujesz swój zespół, który wspiera Cię w pomyśle? Jak znajdujesz ludzi, z którymi chcesz pracować? Czy Twoja firma już ma w swoich strukturach dział HR, czy radzicie sobie inaczej, jak?

Ciężko zrealizować marzenia i cele w pojedynkę. Po pierwsze jesteśmy firmą rodzinną, sama pracuję z Mężem, co kiedyś wydawało mi się niewyobrażalne☺. Taka domowa atmosfera sprzyja fajnym rzeczom. Pracujemy razem z ekipami wesołego i kreatywnego Marketingu, uporządkowanego EmployerBrandingu i pilnującego HRowca☺. W tej kwestii stawiamy na inhouse. We własnym gronie najłatwiej się porozumieć, ponieważ znamy się, spędzamy ze sobą dużo czasu i mamy to samo poczucie misji.

Jakie masz plany rozwoju swojego biznesu w przyszłości?

Mocno skupiamy się teraz na tym, aby przyspieszyć obsługę wewnętrzną. To ambitny temat. Zamierzamy tak wszystko poustawiać, żeby w ciągu 1-minutowej rozmowy z klientem idealnie dopasować dla niego części i zakończyć kontakt przy jego pełnym zadowoleniu. Wydaje się nierealne, dla tego zamierzmy to zrealizować. Dodatkowo planujemy usprawnić self service, aby klient mógł jeszcze więcej rzeczy załatwić samodzielnie na naszej stronie, bez kontaktu telefonicznego.


Monika Pobrotyń – wykształcenia politolog, z zamiłowania HRowiec, a po latach wspaniałego rozwoju i nabierania doświadczenia – Współwłaściciel sklepu internetowego North.pl, specjalizującego się w sprzedaży części zamiennych RTV/AGD, lidera branży w Polsce.

Jak na Dziewczynę z Ursusa przystało, doświadczenie zawodowe zdobywałam już jako 15-latka. Swoją karierę “na poważnie” rozpoczęłam w firmie z branży IT, z którą miałam przyjemność dorastać, rozwijać się i zdobywać kolejne szczyty, głównie w obszarze Human Resources, rekrutacji i organizacji pracy.

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowałam na wydziale Stosunków Międzynarodowych i Politologii. Specjalizuję się m.in. zarządzaniu zasobami ludzkimi, employer brandingu i rozwiązaniach organizacyjnych ułatwiających działanie biznesu. Uwielbiam pracę z ludźmi, wspieranie ich pracy, wyzwań i sukcesów. Moim obecnym wyzwaniem jest pokazanie za pomocą North.pl, że rynek części rtv i agd to też fajna sprawa:):):)

North.pl działa na polskim rynku nieprzerwanie od 14 lat i jest liderem w branży RTV/AGD w Polsce. Od początku istnienia kultywujemy postawę #naprawiajniewyrzucaj, wspieramy środowisko i postawę EKO.

Zachęcamy do dbania o sprzęty, stanowiące część naszego domu.

Prywatnie “Matka Polka” gromady dzieci i małego stadka psów:)

 

Ludzie 50tkiMonika Pobrotyńnorth.pl