Nowa kampania Allianz startuje tuż po połączeniu z Avivą


Kampania pokazuje, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania czujemy w pełni dopiero wtedy, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie. Nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu – odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie.

Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę.

Matthias Baltin, prezes Allianz Polska

Kampania pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Kampania potrwa do końca lipca.

Globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach, powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam.

Lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.


źródło: Allianz

Allianzavivasticky