...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

OLX wspiera polską scenę esportu. Nowy Partner Esport Tour PRO!

Polski esport intensywnie się rozwija, o czym świadczą kolejne inicjatywy, które zdobywają zaufanie dużych marek. OLX, największy serwis ogłoszeniowy w Polsce będzie wspierał wydarzenia cyklu Esport Tour PRO w sezonie 2020. Jest to pierwsze działanie marki w esporcie.

Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja turnieju Esport Tour PRO, który znacząco przyczynia się do rozwoju esportu w Polsce. Inicjatywa stymuluje profesjonalne polskie zespoły i daje im szansę na zdobycie cennych punktów do światowego rankingu HLTV. Esport Tour PRO z każdą kolejną edycją się rozwija i prezentuje szereg  innowacyjnych i ciekawych rozwiązań medialnych opracowanych przez Organizatora.

Firma OLX dotychczas nie angażowała się w gaming, a ich działania i wsparcie Esport Tour PRO to pierwszy krok w tym kierunku. Dla marki jest to szansa na dotarcie do społeczności graczy, która w licznej grupie korzysta z serwisu OLX lub nowych Użytkowników, kierujących swoją uwagę na tą platformę sprzedażową. Nie jest to jedyna inicjatywa jaką podejmuje marka w tym obszarze – w serwisie Twitch można zauważyć streamerów, którzy chwalą się współpracą z OLX w czasie swoich transmisji.

OLX wchodzi do gry! Z radością dołączamy do partnerów turnieju Esport Tour PRO. Jesteśmy tam, gdzie są nasi użytkownicy, a wiemy, że wśród uczestników i kibiców turnieju jest ich pokaźne grono. Kategorię Elektronika w serwisie OLX odwiedza miesięcznie ponad 4 mln realnych użytkowników, a na zamieszczone tam ogłoszenia w miesiącu odpowiada się aż 30 mln razy. Zapaleni gracze mogą u nas wybierać spośród 120 tysięcy ogłoszeń o sprzedaży sprzętu gamingowego nowego i z drugiej ręki.

Paulina Rezmer, Senior PR Specialist w OLX

 

Rozgrywki Esport Tour Pro odbędą się 26-27 września. W turnieju wezwą udział uznane organizacje esportowe, takie jak popularne Honoris, Actina PACT, Izako Boars czy NEST. Transmisja na żywo z rozgrywek Esport Tour PRO dostępna będzie na kanale Tarczyński Cyberwolves Studio Live.

fot. Cyberwolves

Cyberwolves konsekwentnie rozwija jakość transmisji z turniejów angażując społeczność fanów esportu. Widzowie mają wpływ na przebieg widowiska, poprzez możliwość wyboru MVP, czy najlepszych zagrań, które są dodatkowo nagradzane.

Rozwój cyklu Esport Tour jest dla nas bardzo ważny. Dostrzegają to takie marki jak OLX.pl, które razem z nami wchodzą do gry i wspierają esport! Wierzę głęboko, że nasza firma aktywnie przyczyni się do sukcesów firmy OLX na rynku gamingowym.

Aleksandra Popiel, Head of Operations & Events, Cyberwolves

 Pierwsza edycja Esport Tour PRO odbyła się 9-10 maja, odbiór ze strony drużyn i kibiców był świetny. Zwyciężył zespół Actina PACT, który w drodze po tytuł mistrza Esport Tour PRO pokonał takie drużyny jak Illuminar Gaming, czy Pompa Team. Pierwsza edycja Esport Tour PRO osiągnęła zasięg 1.3 miliona i zgromadziła ponad 700 tysięcy aktywnych widzów.

Esport Tour PRO jest projektem, który tworzą ludzie dla ludzi. W Cyberwolves przyświeca nam cel, aby tworzyć najlepszej jakości turnieje o wyjątkowym charakterze. Z pełnym zaangażowaniem i pasją dążymy do tego, aby zarówno marki, drużyny, jak i kibice wybierali turnieje z serii Esport Tour. Konsekwentnie podążamy wyznaczoną drogą.

Piotr Chojnowski, CEO, Cyberwolves

Cyberwolves to agencja esportowa, która znana jest z wprowadzania marek nieendemicznych do esportu. Opracowuje strategię dla takich marek jak Tarczyński, Wawel, czy Maspex. Agencja posiada również swoje własne studio Game Spot i prowadzi drużynę esportową Cyberwolves.

fot. Cyberwolves

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana