...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

OnePlus przedłuża globalne partnerstwo z Fnatic

Londyńskie Fnatic, jedna z największych organizacji esportowych na świecie przedłuża globalną współpracę z producentem telefonów OnePlus.

Współpraca trwa od 2019 roku, a jej najbardziej interesującym aspektem było wprowadzenie „trybu Fnatic” w telefonach OnePlus, które podnosza wydajność podzespołów telefonu, aby zwiększyć jego wydajność w grach.

OnePlus jako lider w dziedzinie wydajności telefonów, we współpracy z Fnatic i zawodnikami organizacji, opracowuje najlepsze smartfony do gier mobilnych. Wierzymy, że gry mobilne to przyszłość i dzięki przedłużeniu partnerstwa, OnePlus będzie mógł kontynuować wyposażanie graczy w narzędzia niezbędne do ulepszenia ich rozgrywki mobilnej.

Eric Gass, Director of Global Brand Partnerships w OnePlus

Teraz organizacje zamierzają współpracować w celu znalezienia talentów gier mobilnych w Europie i Ameryce Północnej.

Celem Fnatic jest poszukiwanie, edukowanie i wytrenowanie każdego gracza na naszej planecie. Posiadanie OnePlus jako mobilnego partnera pozwala nam dotrzeć do ogromnej społeczności gier mobilnych. OnePlus nie tylko wzmacnia możliwości naszych dywizji gier mobilnych, ale także zapewnia wszystkim naszym zespołom najlepsze możliwe urządzenie w czasie częstych podróży na turnieje, zarówno podczas grania w gry mobilne dla relaksu, jak również, gdy po prostu utrzymują kontakt z naszymi fanami.

Sam Matthews, CEO i Founder Fnatic

Oprócz OnePlus, Fnatic współpracuje z takimi markami jak Gucci, BMW, AMD, PCSpecialist, Esports Charts, Rivalry, LeTou, Loco, Cavea, AndaSeat i Monster Energy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF