...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polacy w grudniu pokochali świąteczne reklamy oraz…Króla Mycia Rączek – Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2020

Youtube ads podsumowanie grudzień 2020

Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę. Jakie inne świąteczne reklamy spodobały się Polakom w grudniu?

W grudniu na YouTube co roku największą popularnością cieszą się świąteczne spoty, które wprowadzają nas w wyjątkowy nastrój. Grudniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard w 2020 nie odbiega od tej reguły, poza jednym wyjątkiem… Niekwestionowanym zwycięzcą poprzedniego miesiąca został Król Mycia Rączek, czyli reklama Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN – MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Spot ten już w listopadzie cieszył się dużą popularnością. Kreację, w której Piotr Cyrwus śpiewa o przekąskach stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Drugie miejsce w grudniu należało do reklamy Samsunga Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE | Samsung Polska. To jeden ze świątecznych spotów tej firmy, który ukazywał pomysły na technologiczne prezenty pod choinkę. W wideo, odnoszącym się także do obecnej sytuacji na świecie, bohaterka otrzymuje smartfon Samsung Galaxy S20 FE, dzięki któremu może tworzyć filmy i prowadzić transmisje na żywo w mediach społecznościowych.

Na podium nie zabrakło także reklamy marki IKEA Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, która ma podnosić świadomość marnowania jedzenia w czasie świąt. Chłopiec przedstawiony w spocie ucieka przed ogromnymi resztkami jedzenia, które pojawiają się na jego drodze do domu. IKEA zaznacza, że każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana, a także prezentuje produkty, które pomogą prowadzić bardziej zrównoważone życie w domu. Za adaptację reklamy odpowiada agencja VMLY&R, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Czwarte miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w 2020 zajął spot Lay’s. Świętuj w najlepszym towarzystwie. Roztańczone wideo w rytm przeboju “Can’t take my eyes off of you” przedstawia wesołą świętującą rodzinę. Polacy polubili także świąteczną reklamę Biedronki „Biedronka – Niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!”, w której z małą tajemną pomocą ozdób świątecznych udaje się upiec wspólnie świąteczny makowiec. Kreację przygotowała agencja DUDA Polska.

 

 

Grudniowe polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest dostępne również na Think with Google.


Źródło: Informacja prasowa YouTube

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF