Polska Liga Esportowa przedstawia raport za 2022 rok

 

Polska Liga Esportowa jest jednym z pierwszy podmiotów na rynku, nie tylko w branży esportowej, który opublikował raport z działalności za 2022 rok. PLE przede wszystkim tworzyło rozgrywki w 7 tytułach, odnotowując 172 dni transmisyjne. To przełożyło się na wyprodukowanie 277 materiałów wideo na 17 platformach komunikacyjnych i prawie 18,5 MLN zasięgu w social mediach.

W aspekcie produktów Polska Liga Esportowa przemodelowała flagowy projekt, czyli PGE Dywizję Mistrzowską, rozwinęła współpracę z Riot Games tworząc ekosystem VALORANT w Europie Środkowo-Wschodniej i wprowadziła na rynek nowatorskie, ogólnopolskie rozgrywki dla amatorów – PLE: Nowy Poziom. Rok 2022 był też początkiem współpracy m.in. z Polskim Związkiem Żeglarskim, PKN Orlen i Fortuna 1 Ligą.

Polska Liga Esportowa nie tylko pod kątem produktowym zwiększyła paletę swoich działań. W 2022 roku współpracowała z 28 klientami tworząc ciekawe i angażujące treści. Podpisała też m.in. trzyletnie przedłużenie współpracy z firmą PGE, wspólnie z którą tworzy m.in. PGE Superpuchar PLE.

 

Miniony rok był dla Polskiej Ligi Esportowej czasem wymagającej pracy i za to chciałbym podziękować mojemu zespołowi. Rozwijamy się o nowe kompetencje i nowych pracowników, aby tworzyć produkty esportowe na najwyższym poziomie – mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.

Te i inne działania opisane w raporcie pokazują, że Polska Liga Esportowa dynamicznie się rozwija. Zachęcamy do przeczytania raportu, w którym PLE szeroko komunikuje zakres działań na przestrzeni ubiegłego roku.

Raport dostępny na stronie Polskiej Ligi Esportowej -> bit.ly/raport2022ple

plePolska Liga Esportowaraportsticky