...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polska Liga Esportowa z pulą nagród 100 000 złotych!

Polska Liga Esportowa S.A. 14 października rozpoczyna swój pierwszy jesienny sezon Counter-Strike: Global Offensive.

Osiem czołowych polskich drużyn będzie rywalizować o 100 000 zł w 7 kolejkach w systemie BO3 (best of three). Jako stały element do transmisji rozgrywek zostanie włączony „predictive corner”, w którym specjaliści oceniać będą szanse na wygraną rywalizujących zespołów.

Sponsorem Strategicznym Polskiej Ligi Esportowej został legalny bukmacher – eWinner, którego ambasadorem jest Marcin Gortat. Jako Partner Główny Polskiej Ligi Esportowej oraz Partner Tytularny Dywizji Profesjonalnej występuje Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO.

Wśród uczestników znalazły się takie drużyny jak: Izako Boars, Wisła All In! Games Kraków, PompaTeam, Illuminar Gaming, Actina PACT-zwycięzca poprzedniego sezonu, AVEZ Esport, Honoris z legendami polskiej sceny CS’a Filipem „neo” Kubskim i Wiktorem „TaZem” Wojtasem w składzie oraz największe zaskoczenie – nowo powstały zespół Liquid Biceps pod dowodzeniem Jarosława „pashyBicepsa” Jarząbkowskiego, kultowej postaci esportowej.

Polska Liga Esportowa podjęła współpracę z Polsat Games w ramach której realizowane będzie studio rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive. Nowoczesna infrastruktura polsatowskiego studia i doświadczona ekipa produkcyjna pozwolą na dostarczenie rozrywki na najwyższym, profesjonalnym poziomie.

Oprócz Counter-Strike: Global Offensive, Polska Liga Esportowa potwierdza rozgrywki w Pro Evolution Soccer oraz zapowiada ujawnienie kolejnych tytułów esportowych wkrótce.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF