...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polski Język Migowy i outdoorowa kampania Pomigajmy = Pomagajmy

Z okazji Międzynarodowego Dnia Głuchych i Języka Migowego, Jet Line z merytorycznym wsparciem Fundacji Integracja, przygotował kampanię „Pomigajmy. Pomagajmy” na cyfrowym ekranie MORE. Akcja odbyła się na żywo w centrum stolicy z wykorzystaniem zaawansowanej technologii. Wydarzenie kierowane było do osób słyszących, aby ci w swoim otoczeniu zwrócili uwagę na osoby głuche i chętnie z nimi rozmawiali, pokonując tym samym bariery komunikacyjne.

 

 

Język migowy ułatwia porozumiewanie się z osobami głuchymi. Jest to język wizualno-przestrzenny, służący do komunikowania się bez korzystania z narządu słuchu. Jet Line postanowiło wykorzystać fakt, że ekrany MORE nie emitują dźwięku. Na ekranie DOOH, w czasie rzeczywistym wyemitowano Małgosię – ekspresyjną tłumaczkę polskiego języka migowego, która uczyła przechodniów podstawowych zwrotów. Dla ułatwienia nauki, uczestnicy widzieli napisy, tłumaczące polski język migowy. 

Po  pewnym czasie, gdy na miejscu tłumaczki pojawiła się Justyna, która jest osobą głuchą, przechodnie mieli utrudnione zadanie, ponieważ zniknęły napisy. Słyszący uczestnicy, dzięki nauczonym wcześniej przez Małgosię zwrotom mogli poznać  i porozmawiać z Justyną w polskim języku migowym. Przekaz ze studia nagraniowego był emitowany bezpośrednio na ekran MORE. Interakcja była dwustronna, ponieważ tłumaczka i osoba głucha również widziały, co dzieje się przed ekranem i mogły komunikować się z przechodniami.

– Naszą misją jest tworzenie przestrzeni do komunikacji. Dzięki zaawansowanej technologii i przekazie na żywo, komunikacja była dwustronna, tworząc wrażenie rzeczywistej, fizycznej obecności na ulicy. Kampania DOOH Real Time to nowość na polskim rynku, która daje duże możliwości dla rozwiązań także biznesowych. Pozwala na bezpośrednią interakcję marki z klientem, prawdziwe reakcje, oferując nowa formę komunikacji.– mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line. 

 

Jet Line tworzy przestrzeń do komunikacji


Specjalizujemy się w reklamie out of home, rekomendujemy nośniki, projektujemy i produkujemy narzędzia skutecznej komunikacji w przestrzeni. Jesteśmy właścicielem ogólnopolskiej sieci tablic Motorway 12x4m, cyfrowych witryn MORE, samochodów MobiJet  – mobilnych nośników miejskiego outdooru oraz platformy MyLED, służącej do planowania i realizowania kampanii DOOH. Od stycznia 2013r. prowadzimy Fundację Rejs Odkrywców i dzieląc się żeglarską pasją pomagamy młodym ludziom iść dobrym kursem. 

 jetline.pl / facebook.com/Jet.Line.Outdoor   

 

 

Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji

Fundacja Integracja 

Od 28 lat jesteśmy prężnie działającymi  organizacjami, prowadzącymi sieć Centrów Integracja i własną Infolinię. Poza magazynem „Integracja” wydajemy też największy portal o tematyce niepełnosprawności: niepelnosprawni.plprowadzimy kilka serwisów tematycznych oraz kanał Integracja.tv na platformie YouTube.com. Tworzymy głośne kampanie społeczne, nagradzamy Medalem Przyjaciel Integracji, wybieramy Człowieka bez barier, organizujemy Wielką Galę Integracji oraz promujemy Liderów Dostępności. Staramy się likwidować bariery architektonicznecyfrowe i społeczne. Poprzez nasze działania doprowadzamy także do zmian prawa i świadomości społecznej.

https://www.facebook.com/integracja 

 

 

Sebastian Nowak