Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Dołączenie do zespołu Dyrektora Kreatywnego niewątpliwe wzmocni nasze wewnętrzne struktury. Zależy nam na tym, aby dostarczać najlepszą jakość, ale również sięgać po nagrody. Wierzę, że Rafał będzie bardzo dobrym wparciem dla utalentowanych osób jakie są w Havas.

Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group

Dla Rafała jest to powrót po ośmiu latach, kiedy to pracował w Havas jako Senior Art i zdobywał swoje nagrody w Cannes Lions.

„\Na pierwszy rzut oka może to wyglądać na powrót, ale tak naprawdę agencja HAVAS przeszła długą drogę i jest teraz zupełnie innym miejscem niż dekadę temu. Ja też, mam nadzieję, nabrałem trochę doświadczenia w tym czasie. Cieszę się bardzo, że dostałem szansę dołączenia do ekipy HAVAS i dam z siebie wszystko, żeby biznesy Klientów, a razem z nimi agencja, kwitły w tych niełatwych czasach. Chcę, byśmy razem robili rzeczy oryginalne i skuteczne.

 Rafał Ryś, Dyrektor Kreatywny Havas Creative Group

Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję Associate Creative Directora w agencji Saatchi&Saatchi. Wcześniej, przez 3 i pół roku pracował w Grey Group jako Deputy Creative Director. Pracował też jako art director w Isobar Poland, McCann Worldwide, Havas Worldwide i Change Integrated. W ciągu ostatnich lat odpowiadał za projekty takich marek jak Mercedes Benz, Pekao S.A., IKEA, XTB, mBank, Volvo, fundacja Rak’n’Roll, Empik, Pepco i wiele innych.

Rafał Ryś ma na swoim koncie wiele nagród zarówno w kraju jak i za granica. Warto nadmienić, że są to między innymi trzy lwy w Cannes, dwa GrandPrix GoldenDrum, kilka Clio, kilka Eurobestów w tym dwa złote Effie. Ryś kilkukrotnie był jurorem KTR oraz, ostatnio, Innovation Awards.


Źródło: Havas Creative Group

dyrektor kreatywnyHavas Creative GrouphrRafał Ryśsticky