Suplementy diety, podpaski i karma dla zwierząt
Pandemia Covid-19 wpłynęła na większe zainteresowanie subskrypcją. Oprócz takich produktów jak dieta pudełkowa, suplementy diety, kosmetyki czy karma dla zwierząt, widać coraz większe zainteresowanie abonamentem na podpaski i tampony. Your KAYA, polska marka ekologicznych produktów higieny intymnej, ogłosiła właśnie, że jej przychód z subskrypcji wzrósł w październiku o 40% w porównaniu z wrześniem.
Jeszcze większy wzrost odnotowaliśmy na początku tego roku. Pomiędzy styczniem a majem zauważyliśmy wzrost liczby subskrybentek aż o 730%. Przykłady marek z innych rynków, szczególnie amerykańskiego, pozwalały przypuszczać, że automatyczne zakupy tamponów czy choćby maszynek do golenia, przyjmą się także u nas, ale z pewnością pandemia przyspieszyła ten proces.
Marek Gut, CEO Your KAYA
Już 60% zakupów produktów marki dokonywanych jest w modelu subskrypcyjnym. To wyraźny wzrost w porównaniu do początku tego roku. W styczniu wskaźnik ten wynosił tylko 15%.
Dlaczego subskrypcja?
Jednym z powodów zainteresowania subskrypcją jest automatyzm tego rozwiązania – uproszczony proces zakupowy i pewność, że ktoś inny pamięta za nas o regularnych zakupach. Do tego dochodzi troska o bezpieczne zakupy. Subskrypcja to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą ograniczyć do minimum wyjścia z domu i potencjalny kontakt z innymi osobami, a przy tym nie chcą zaprzątać sobie głowy uzupełnianiem zapasów niezbędnych produktów.
Ważnym aspektem jest też coraz bardziej intuicyjny proces subskrypcji. W przypadku Your KAYA konsumentki mogą wybrać dowolną konfigurację produktów, zaznaczyć, że chcą je otrzymywać raz w miesiącu lub raz na dwa bądź trzy miesiące, a paczki będą przychodzić regularnie pod wskazany adres, zaś płatność pobierać się automatycznie przed realizacją kolejnej wysyłki. W każdym momencie można anulować subskrypcję lub edytować swoje zamówienie, zmieniając na przykład częstotliwość dostawy i wybierając inną datę kolejnej wysyłki.
Źródło: Informacja prasowa Your KAYA