...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ŠKODA Polska stosuję technologię rozszerzonej rzeczywistości w bezpieczeństwie!  

Firma motoryzacyjna ruszyła z projektem wykorzystującym przełomową technologię rozszerzonej rzeczywistości. Klienci marki będą mogli doświadczyć działania systemów bezpieczeństwa niezależnie od tego gdzie się znajdują.

To kolejny projekt marki zorganizowany z okazji akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Jako lider w zakresie digital experience ŠKODA korzysta z nowych technologii by zwiększyć świadomość kierowców w zakresie bezpieczeństwa. Dzięki platformom takim jak Facebook i Instagram użytkownicy mają możliwość przetestowania innowacyjnych systemów w technologii 3D. Do wyboru będzie jeden z wyselekcjonowanych efektów, a następnie dzięki animacji użytkownicy będą mogli sprawdzić, jak dane systemy funkcjonują.

 W ŠKODZIE od lat wsłuchujemy się w potrzeby klientów i chcemy jak najlepiej na nie odpowiadać. Właśnie dlatego poruszamy temat bezpieczeństwa na drogach w niestandardowy sposób. Wierzymy, że doświadczenie działania systemów bezpieczeństwa za pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości realnie wpłynie na podniesienie poziomu bezpieczeństwa użytkowników dróg. Idziemy z duchem czasu, opierając się na rozwiązaniu z zakresu „mobile first”. To kolejne pionierskie działanie tego typu. Warto wspomnieć choćby o Salonie Online ŠKODY. Choć inne marki zastosowały podobne rozwiązania w czasie pandemii, my zrobiliśmy to dużo wcześniej, wyprzedzając branżowe trendy – mówi Łukasz Matyla, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji i CRM.

Innowacyjne systemy bezpieczeństwa stosowane w modelach marki czynią je jednymi z najbezpieczniejszych pojazdów. Projekt jest już teraz dostępny na Facebooku i Instagramie marki.

Źródło: ŠKODA Polska

 

 

Adam Daniluk