Specjal w nowej kampanii zachęca Polaków do zwiedzania północy

By stanąć pod Krzywą Wieżą lub zobaczyć Wenecję nie trzeba przekraczać żadnej granicy. Nasza Szwajcaria na Kaszubach, Chełmińskie Carcassonne oraz dziesiątki innych ciekawych miejscowości i atrakcji leżą w zasięgu kilku godzin jazdy samochodem. Kampania Specjala zachęca do odkrywania piękna Północy i skorzystania z różnorodnej oferty regionu.

Kreacje reklamowe przedstawiają różne atrakcje regionu, a kampania digitalowa odsyła wprost na portale turystyczne każdego z województw Północy: pomorskie.travel, mazury.travel oraz kujawsko-pomorskie.travel. Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje, jak m.in.: co zwiedzić, jak dojechać, gdzie się zatrzymać, co i gdzie zjeść, z jakich atrakcji skorzystać.

Partnerem kampanii są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna.

źródło: Specjal

W czasach, gdy branża turystyczna przeżywa trudności, kampania Specjala ma na celu wsparcie turystyki w regionie. Dlatego partnerami akcji są organizacje, które na co dzień działają w zakresie promocji regionu. Ruch z całej kampanii internetowej kierujemy bezpośrednio na prowadzone przez tej organizacje strony z informacjami turystycznymi. Liczymy, że zasięg kampanii przełoży się na większe zainteresowanie Północą Polski.

Magdalena Cichocka-Fronc, senior brand manager marki Specjal

Komunikacja kierowana jest do pełnoletnich osób w Polsce poszukających miejsca na wakacje, a także do samych mieszkańców trzech północnych województw, by zachęcić ich do lepszego poznania swoich okolic.

Kampania realizowana jest przez: agencję VMLY&R – kreacja, digital&social media, agencję Roots – media relations oraz działania z Partnerami oraz dom mediowy Starcom – planowanie i zakup mediów.

To już druga akcja Specjala, w której marka wspiera swoich w trudnym czasie pandemii. W akcji „Specjal(na) pomoc naszym” marka wspierała sport na Północy.

Więcej o akcjach na www.specjal.pl.


Źródło: Informacja prasowa Specjal

kampania reklamowapiwopodróżestickyturystykawakacje