...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Spotify kontynuuje zakupy

spotify akwizycje

Od jakiegoś czasu platforma, która zasłynęła ze streamingu muzycznego stawia na rozwój nowych usług, a przede wszystkim podcastów. Do tego zakupuje kolejne firmy, które mają wspomóc rozwój spółki i nowe funkcje zarówno dla twórców jak i analityków.

W ostatnich latach Spotify poza rozwojem własnych funkcji i pozyskiwaniem nowych twórców dla swojej platformy skupia się również na pozyskiwaniu firm i startupów z branży. Najnowsze firmy, które trafią do portfolio giganta to Chartable oraz Podsights. Obie zajmują się analityką tego, w jaki sposób audycje przyciągają słuchaczy oraz mierzą jakość reklamy w podcastach. Dodatkowo wykorzystane mogą być nie tylko przy okazji podcastów, ale również do analizowania reklam w innych obszarach aplikacji. Pozwolą one firmie rozwinąć i dalej optymalizować istniejące już narzędzia i sposoby reklamy audio. Równocześnie dając twórcom dostęp do bardziej zaawansowanej analityki, która może przełożyć się na większe zainteresowanie słuchaczy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF