...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Światowe wydarzenie w biznesowym świecie gamingu już w październiku. Nadchodzi Esports BAR Cannes! [BRIEF PATRONUJE]

EsportsBAR Cannes

Już w dniach 13-15 października, odbędzie się kolejna edycja esportowej konferencji Esports BAR w Cannes, we Francji. W ciągu trzech intensywnych dni uczestnicy będą mogli posłuchać ponad 50 prelegentów, które podzielą się swoim doświadczeniem oraz wiedzą. Tegoroczna konferencja będzie opierała się na pięciu obszarach tematycznych, które będą dotyczyły: monetyzacji, innowacji, inwestycji, społeczeństwa oraz odbiorców. Agendę konferencji znajdziesz tutaj: https://cannes.the-esports-bar.com/en-gb/programme.html

Esport to rynek, który w ostatnich latach rozrósł się jak żaden inny na świecie. Nie każdy jednak ma tego świadomość, a branża cały czas poszerza swoje wpływy edukując, dzięki czemu coraz więcej zaczyna dostrzegać jego potencjał. Dziś całościowy rynek esportu wart jest ponad miliard dolarów, a przewiduje się, że do roku 2023 jego wartość wzrośnie do 1,6 miliarda dolarów. Coraz więcej organizacja promuje esport poprzez swoje działania, nie tylko w Polsce ale również za granicą. A jednym z największych konferencji dotyczących esportowego ekosystemu jest Esports BAR odbywający się we Francuskim Cannes.

Esports BAR Cannes to ekskluzywny program konferencji, gdzie oprócz ogromnej dawki wiedzy i inspiracji, uczestnicy mogą nawiązać kontakty z liderami branży esportowej oraz czołowymi markami. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć i rozwinąć wiedzę o esportowym biznesie.

Aby wziąć udział w nadchodzącej konferencji Esports BAR należy wykupić przepustkę Forum Delegate Pass, która zapewnia dostęp do trzech wciągających dni pełnych wiedzy, które zaś dostarczą wskazówek jak wejść w esport, nawiązać kontakty, zainspirować się, robić interesy i zdobywać informacje na temat esportu, z dostępem do wszystkich przemówień i sesji z profesjonalistami z branży. To szansa, aby nie tylko przedstawić swoją firmę i biznes, ale także podzielić się swoimi pomysłami i wziąć udział w konstruktywnych, otwartych rozmowach z głównymi interesariuszami!

Co znajduje się w programie konferencji?

Uczestnicy Esports BAR Cannes będą mieli możliwość spotkania przedstawicieli marek, mediów, lig, dostawców usług, drużyn esportowych czy wydawców gier. Międzynarodowi prelegenci z najlepszych firm gotowych podzielić się swoją wiedzą i historiami podczas wnikliwych konferencji esportowych, gdzie poruszą tematy:

  •  Innowacji – tego jak esport może przewodzić całej branży rozrywkowej pod względem innowacji;
  • Monetyzacji – gdzie znajdą się odpowiedzi na takie pytania jak: jak marka może w pełni wykorzystać esport? Jakie możliwości handlowe oferuje esport? W jaki sposób marki zarabiają na swoich działaniach? Jak agencje mogą pomóc w aktywizacji wizerunku marki w branży esportowej?
  • Inwestycji – tego jakie są kluczowe czynniki w inwestycjach w esport? W jaki sposób różne regiony na całym świecie odnoszą się do inwestowania na rynku esportu? Czy istnieje zwycięski model inwestycji w esport? Jak branża jest postrzegana przez VC (venture capitalists)?
  • Odbiorców – dzięki swoim naturalnie cyfrowym wielbicielom, szybko rozwijający się  sektor esportu jest jednym z najbardziej wpływowych elementów w relacji między konsumentami a technologią cyfrową i tradycyjnymi mediami. Ligi esportowe również musiały dostosować się w sposób, który podkreśla ich cyfrowy charakter. Jakie czekają ich wyzwania?
  • Społeczności – branża esportowa ma obowiązek tworzyć treści, które pomogą graczom, którzy chcą mieć pozytywny wpływ społeczny na ich społeczność. Chodzi o pracę z odbiorcami w celu rozwiązania problemów, takich jak zdrowie psychiczne, nierówność płci, brak różnorodności i zastraszanie. Dzieje się tak również w czasie, gdy spotykają się światy esportu i edukacji. Jak edukować poprzez esport i jaki wpływ ma na społeczność widzów?

Kogo spotkasz na EsportsBAR?

W wydarzeniu biorą już udział największe firmy ze świata wirtualnej rozgrywki oraz technologii. Wśród uczestniczących w konferencji marek, swoją obecność potwierdzili m. in. Polska agencja gamingowa Fantasyexpo, ESL, Esports Charts,  Faceit, G2, inSTREAMLY, Microsoft, Riot Games, Ubisoft oraz wiele więcej.

Całe wydarzenie jest zorganizowane zgodnie z przepisami sanitarnymi. Aby uczestniczyć w konferencji, goście muszą przedstawić ważną przepustkę sanitarną.

Więcej zarówno o programie konferencji jak i o prelegentach mających swój panel w tegorocznej edycji znajdziesz na: https://cannes.the-esports-bar.com/en-gb/our-offers.html

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF