Szkoła Kreatywności – zajęcia w CK Targowa [BRIEF PATRONUJE]

Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy? Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z samorządem lokalnym?

Sprawdź Szkołę Kreatywności!

II semestr – czas start!

Rozpoczynamy II semestr Szkoły Kreatywności. Pierwsze zajęcia już w październiku. Zajęcia są ogólnodostępne i w formacie online.

Kontynuujemy 5 linii tematycznych: Sieciowanie; Projektowanie / Technologia / Media; Podstawy prawne / Finansowanie; Marketing internetowy; Innowacyjność (nowoczesne zarządzanie i zrównoważony rozwój biznesu).

Wypełnij formularz i zapisz się >>>

Program Szkoły jest publikowany na najbliższy semestr (październik 2021– styczeń 2022).

Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest wybranie w formularzu zgłoszeniowym minimum 4 spotkań z listy zajęć II semestru.

Dla nowych uczestników i uczestniczek Szkoły Kreatywności. Jeżeli po raz pierwszy będziesz uczestniczył/a w zajęciach Szkoły, to możesz wykorzystać pełną pulę godzinową (30h) już teraz lub zostawić sobie pozostałą pulę godzin na zajęcia w następnym semestrze (tj. w okresie marzec 2022 – czerwiec 2022).

Dla osób kontynuujących udział w programie Szkoły Kreatywności. W przypadku kontynuacji uczestnictwa w zajęciach Szkoły – możesz skorzystać z dowolnej liczby zajęć (min. 4) – uzupełniając tym samym swoją dotychczasową pulę o nowe zgłoszenia na poszczególne zajęcia z programu II semestru Szkoły.

Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności.

Plan zajęć Szkoły Kreatywności

II semestr 2021 (jesienno-zimowy)

Wypełnij formularz i zapisz się >>>

1. 20.10, g. 10:00-14:00
Content SEO – jak robić to dobrze?
Monika Goszczycka (Content Manager) | Fabryka Marketingu
Marketing internetowy

2. 27.10, g. 10:00-14:00
Program MKDNiS „Rozwój sektorów kreatywnych”. Na jakie projekty można uzyskać dofinansowanie? Jak przygotować wniosek? Kto może się ubiegać?
Anna Ceynowa | Prezes Fundacji EMPOWER POLAND
Finansowanie

3. 10.11, g. 10:00-14:00
Jak prowadzić kampanie SEM, żeby nie przepalić budżetu?
Marta Żukowska-Stochmal (Senior Performance & Analytics Specialist) i Patryk Goławski (Senior Performance Specialist) | Fabryka Marketingu
Marketing internetowy

4. 17.11, g. 10:00-13:00
Projekt ,,Innovation Coach – wsparcie w rozpoczęciu działalności B+R+I”, czyli jak skutecznie wypracować pomysł w ramach coachingu innowacji i go sfinansować
Agnieszka Banrowska, Anna Sęk | Centrum Projektów Badawczych UE, Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN
Finansowanie

5. 24.11, g. 10:00-14:00
Zwinna organizacja – jak rozwinąć małą firmę i nie popełnić przy tym kosztownych błędów?
Marcin Łaciak | Zakład Psychologii Pracy i Organizacji w Wydziale Psychologii i Kognitywistyki UAM w Poznaniu
Innowacyjność

6. 1.12, g. 10:00-14:00
Własność intelektualna w startupie: jak ochronić i czerpać korzyści z dóbr niematerialnych? Od pierwszych działań do budowy IP portfolio.
Aleksandra Czubek, Mateusz Hyży | SSW Solutions
Podstawy prawne

7. 8.12, g. 10:00-14:00
Najcenniejsza wartość firmy – kapitał intelektualny. Jak zbudować, motywować i utrzymać w firmie mądrych ludzi?
Agnieszka Durska | Freelancerka, menadżerka personalna, specjalistka ds. rozwoju organizacji
Innowacyjność

8. 12.01, g. 10:00-14:00
Influencer Marketing – jak tworzyć kampanie, które mają znaczenie?
Agata Kołodziej (Influencer Marketing Specialist) i Karolina Sobkowiak (Influencer Marketing Specialist) | Tears of Joy
Marketing internetowy

9. 19.01, g. 10:00-14:00
Tworzenie sieci współpracy w oparciu o interdyscyplinarność. Case studies.
Anna Ceynowa | Prezes Fundacji EMPOWER POLAND
Sieciowanie

10. 26.01, g. 10:00-14:00
Strategia SMS – czyli Social Media Selfmade dla Twojego biznesu
Szymon Grzybczyk (Social Media Manager) | Tears of Joy
Marketing internetowy

Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertki i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.

Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz?

  • minimum 30h bezpłatnych zajęć
  • udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
  • certyfikat ukończenia Szkoły, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
  • dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
  • dostęp do zajęć w ramach Szkoły Kreatywności PLUS (realizowane przez KIG i Partnerów)
  • możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
  • pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
  • jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej

Jak to działa?

  • W Szkole Kreatywności otrzymujesz pulę 30 bezpłatnych godzin wykładów, warsztatów oraz szkoleń.
  • Możesz ją wykorzystać do 31.01.2022 r. (jeżeli to twój II semestr) lub do końca roku 2022 r. (jeżeli zaczynasz uczestnictwo w Szkole od tego semestru)
  • Ty decydujesz, w których z zaproponowanych zajęć weźmiesz udział.
  • Program Szkoły jest publikowany na najbliższy semestr – możesz wykorzystać pulę godzinową już teraz albo zostawić sobie wybraną liczbę godzin na zajęcia w okresie październik 2021 – styczeń 2022. ).
  • Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest wybranie w formularzu zgłoszeniowym minimum 4 spotkań z listy zajęć II semestru. Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc.

Partnerzy Szkoły Kreatywności: 

BRIEF, Fabryka Marketingu, Tears of Joy, more than business, Fundacja Ocalenie, FORIN Studio, BIG CALL,  TRUEST ARTISTS, Fundacja Empower Poland, SWW Programatic Solutions, STEP IC


Źródło: Centrum Kreatywność Targowa