...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Koncerty, gwiazdy i charytatywny live painting. Tak wyglądało 10-lecie naTemat!

W poniedziałek 10-tego października w Nowym Teatrze serwis naTemat.pl zorganizował event z okazji swojego 10-lecia. Odbył się ekskluzywny koncert Igo (Igora Walaszka, zagrał również jazz band Michał Salamon Trio, ale to nie wszystko. Na evencie pojawiło się też wiele gwiazd m.in. Monika Olejnik, Dawid Ogrodnik, Maja Hirsch, Majka Jeżowska, Basia Kurdej Szatan i Rafał Szatan.

W poniedziałek 10-tego października w Nowym Teatrze serwis naTemat.pl zorganizował event z okazji swojego 10-lecia. Odbył się ekskluzywny koncert Igo (Igora Walaszka, zagrał również jazz band Michał Salamon Trio, ale to nie wszystko. Na evencie pojawiło się też wiele gwiazd m.in. Monika Olejnik, Dawid Ogrodnik, Maja Hirsch, Majka Jeżowska, Basia Kurdej Szatan i Rafał Szatan.

10-tego października obchodziliśmy także Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. A skoro cały zespół naTemat od samego początku istnienia wspiera wiele inicjatyw, jak i fundacji, postanowili na urodzinach zorganizować charytatywny live painting.

Do projektu został zaproszony Wojtek Brewka wraz z jego zaprzyjaźnionymi artystami: Klaudią Chome, Zuzanną Jankowską, Michałem Mąką, którzy stworzyli swoje prace na wydarzeniu a one zostaną przekazane na aukcję charytatywną. Artyści malowali obrazy w nawiązaniu do najistotniejszych ich zdaniem wydarzeń, które miały miejsce w ostatnim 10-leciu.

W projekt zaangażowali się również znani i lubiani: Andrzej Rysuje, Asia Przetakiewicz, Natalia Przybysz, Igo, Michał Salamon, Grażyna Wolszczak, Jakub Kucner oraz Basia Kurdej-Szatan z Rafałem i córką Hanią, którzy namalowali swoje własne prace i one również zostaną przekazane na aukcje.

Aukcja prac wystartuje za kilka dni na platformie Allegro Charytatywni, a zebrane pieniądze w 100 procentach zostaną przekazane na Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która od blisko 14 lat prowadzi „116 111” – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży.

Pod numer 116 111 dzwonią dzieci, często na chwilę przed podjęciem próby samobójczej, gdy nie widzą sensu życia lub nie mogą znieść samotności. W 14 lat konsultanci Fundacji odebrali ponad… 1,4 miliona połączeń z wołaniem o pomoc.

Sebastian Nowak

Deborah De Luca w Warszawie | 9.11.2019

Włoska DJ-ka i producentka techno Deborah De Luca już 9 listopada zagra w zabytkowej przestrzeni na warszawskim Służewcu. Bilety na wydarzenie się już dostępne, a do line up’u dołączyło właśnie 4 reprezentantów polskiej muzyki elektronicznej.

Już na początku listopada współczesna elektronika połączy się z zabytkową i nieszablonową lokalizacją, a mowa tu o Hali T2 na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Występ włoskiej producentki muzyki techno rozpocznie cykl imprez T2. Deborah to artystka, która w 2013 roku założyła wytwórnię Sola_mente Records, a także wypuściła takie kawałki  jak “Guitar” czy “Sleeping With You”. Kilka lat później wydała zaś uznany przez krytyków debiutancki album “Ten”. Jej produkcje, będące połączeniem twardego techno i minimalnych dźwięków, na przestrzeni lat zyskały miano rozpoznawalnej marki o wysokiej jakości.

Wiadomo już, jacy polscy artyści zasilą line up imprezy, a są to: Angelo Mike, będący synonimem jakości muzycznej oraz zaangażowania w scenę klubową; Diana d’Rouze – jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich DJ-ek, działająca na rynku od 1997 roku; Lulu Malina – artystka o wyjątkowym poczuciu rytmu, oryginalnym image’u i charyzmatycznej, kobiecej energii; oraz Seb Skalski, czyli warszawski DJ, producent, kompozytor, a także laureat Fryderyka.

Line up:

  • Deborah De Luca
  • Angelo Mike
  • Diana d’Rouze
  • Lulu Malina
  • Seb Skalski

Data: 9.11.2019

Start: 18:00

Miejsce: Trybuna 2, Tor Wyścigów Konnych Służewiec

Bilety dostępne na stronie: www.followthestep.com/pl/koncert/t2-deborah-de-luca.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Punkt widzenia zależy od ….– festiwal oczami techniki eventowej | Materiał partnera

700m2 ekranów diodowych, 12 dni produkcyjnych, 10km okablowania, 6 ciężarówek sprzętu, 5 zrealizowanych scen w tym jedna, Beat Stage, według naszego projektu – tak my opisujemy jeden z największych festiwali muzycznych w Polsce – Open’er Festiwal, w którym bierzemy udział od ponad 10lat. Dla tysięcy ludzi – święto muzyki i kulminacyjny punkt wakacji. Dla nas, firmy techniki eventowej, Open’er jest finałem wielomiesięcznych przygotowań, który pokazuje jak wygląda nasza codzienna praca

 

Kiedy zacząć aby zdążyć – harmonogram pracy

Zawsze kończąc jedną edycję wydarzenia myślimy już o następnej, o tym co i w jakim zakresie zrobiliśmy dobrze, co powinniśmy zmienić, wymieniamy poglądy, które w formie podsumowania – wniosków i pomysłów przedstawiamy Klientowi. Wszystko po to aby kolejna wspólna realizacja była kolejną udaną współpracą.

W przypadku dużych wydarzeń muzycznych harmonogram pracy i zapotrzebowania sprzętowe definiowane są przez raidery techniczne gwiazd przewidziane w ich line-upach. Opierając się o ich analizę planujemy listy urządzeń niezbędnych na evencie.

Pracę nad Open’erem możemy podzielić na 5 głównych etapów:

  1. analiza raiderów technicznych
  2. montaż
  3. festiwal
  4. demontaż
  5. wewnętrzny post event-raport.

Open’er już na etapie tworzenia harmonogramu został przez nas podzielony na dwa główne elementy – praca nad przygotowaniem technicznej obsługi 5 scen (wytypowaniu kierowników i realizatorów poszczególnych obszarów) oraz pracę nad koncepcją strefy Beat Stage.

Eventy zawsze planujemy biorąc pod uwagę wszystko co w danym czasie dzieje się w firmie, tak aby optymalnie zaplanować pracę całej firmy i zapewnić bezpieczeństwo realizacyjne każdego z nich. Dobrze zaplanowany czas i sposób pracy jest bezcenny w obliczu wielu zmiennych, które towarzyszą nam każdego dnia.

Siła wyobraźni i kreacji – praca nad koncepcją

Praca nad budowaniem koncepcji, w tym przypadku pomysłu na multimedia i oświetlenie sceny festiwalowej. Jest to niezwykle kreatywne i pobudzające zajęcie, które wciąga i przynosi dużo satysfakcji.

W przypadku pracy nad Beat Stage, od początku, wiedzieliśmy co chcemy osiągnąć, z jakimi możliwościami
i ograniczeniami, ze względu na charakter sceny musimy się liczyć i dokładnie wiedzieliśmy co i kiedy musimy zrobić aby w lipcu scena Beat Stage ponownie zaskoczyła swoim wyglądem.

Nad projektem Beat Stage pracowali: Iwona Czarnata – producent techniczny VES całego wydarzenia, Michał „Kurczak” Mazurkiewicz, który zaprojektował i realizował oświetlenie Łukasz „Melina” Meliński – multimedia designer oraz studio graficzne Dreamage.

Czasem trzeba zrozumieć żeby zobaczyć – siła wirtualnego programowania

Punktem wyjścia do naszej koncepcji oprawy multimedialno-oświetleniowej Beat Stage była jej konstrukcja, na której pracowaliśmy po raz drugi. Od początku wiedzieliśmy, że nie chcemy robić powtórki z roku ubiegłego, że tym razem zrobimy coś czego jeszcze w strefie Beat Stage nie było i zaproponujemy Klientowi zupełnie nowe efekty.  MichałKurczak” Mazurkiewicz podczas jednego ze spotkań zaproponował aby zmienić jej ustawienie. Jego pomysł stał się punktem na bazie, którego realizowaliśmy cały projekt.

 

Finalny projekt sceny zakładał synchronizację efektów świetlnych z grafikami wyświetlanymi na cienkich paskach LED – MiStripach, które były zainstalowane na całej konstrukcji sceny – nadając jej przestrzenności.  Wszystkie grafiki były dokładanie zaprojektowane pod finalny układ MiStripów i były spójne z efektami oświetlenia. Podczas wirtualnego programowania musieliśmy stworzyć taką liczbę efektów abyśmy mogli nimi grać przez 4 festiwalowe noce.

Efekt końcowy, pokazał, że umiejętne połączenie technologii i dobrze znane rozwiązania w prosty sposób dają zupełnie nowe możliwości.

Gdzie kończy się kreacja, a zaczyna się logistyka – logiczny plan realizacji kreatywnych pomysłów

Pracując od początku na realnych planach, czy to sceny, czy też obiektu mamy możliwość prawidłowego przeniesienia naszych pomysłów na rzeczywiste działania. Im więcej pracy wykonamy na etapie przygotowywania eventu, tym mniej logistycznych przeszkód spotyka nas podczas finalnej fazy przygotowania wydarzenia. Jeżeli rozpatrujemy wydarzenie, jako sytuację jednostkową to logistyka jest dosyć prosta. Sytuacja staje się trudniejsza kiedy logistykę wydarzenia musimy powiązać z wydarzeniami, które dzieją się równolegle. Jednak i takie sytuacje, jak wiemy o nich wcześniej, nie stanowią problemu.

Planując pracę podczas eventu zawsze należy brać pod uwagę projekt techniczny, zastosowane rozwiązania multimedialno-oświetleniowe i czas jaki jest przewidziany na montaż i demontaż. Kiedy nałożymy na to możliwości i ograniczenia wynikające z lokalizacji, jak również z faktu, że w jednym czasie w przestrzeni eventowej pracuje kilka ekip to dopiero wtedy możemy planować liczbę techniki niezbędną na evencie. – zwracam na to uwagę bo często jest to pomijane, a niesamowicie wpływa na pracę.

Wielowymiarowe, można powiedzieć matrycowe myślenie, logiczne łączenie faktów, skuteczne zarządzanie poszczególnym jednostkami ze świadomością ich wpływu na pozostałe elementy pozwala zachować spokój i optymalne działania w sytuacjach kiedy pojawiają się nieprzewidziane „zmienne” a co za tym idzie zachować bezpieczeństwo całej realizacji.  

Od ponad 20 lat VES (Grupa Kapitałowa TRIAS) zapewnia obsługę multimedialno-oświetleniową największych wydarzeń w Polsce, jak również konferencji, kongresów, premier produktowych, targów, spotkań korporacyjnych, produkcji telewizyjnych. Każdy projekt, jaki spółka realizuje jest traktowany indywidualnie, a stosowane technologie zawsze dopasowane są do konkretnych oczekiwań Klientów. To właśnie unikatowe kompetencje i wieloletnie doświadczenie w branży eventowej sprawiają, że spółka oferuje swoim Klientom nieszablonowe i kreatywne pomysły na oprawę wizualną, które są dopasowane do ich potrzeb, jednocześnie gwarantując im doradztwo, wsparcie, a przede wszystkim bezpieczeństwo na każdym etapie realizacji eventu. VES zadbał m.in. o oprawę wizualną takich wydarzeń jak: Opener Festival, Orange Warsaw Festival, trasa koncertowa Męskie Granie, Bestsellery Empiku 2018, Paszporty Polityki, Fryderyki, Multimedialny pokaz "Niezniszczalna tęcza", Forum Gospodarcze TIME, Międzynarodowa Konferencja PIKE, Party Like A Somersby, Desperados Endless Night Party, Program Big Brother, Milionerzy, Koło Fortuny, Europejski Kongres Gospodarczy, Warsaw Economic Hub, Prezentacja Boeinga 737 MAX 8, Premiery takich marek jak Peugeot , BMW, Porsche, Citroen. Gale kolejnych edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku, Plejada.

VES

scena eventowa – nic dwa razy się nie zdarza | Materiał partnera

„Efekt WOW” jest niewątpliwie liderem w opisie oczekiwań naszych Klientów. Dokładanie tyle ilu jest Klientów tyle definicji ma efekt wow i dokładanie tyle samo jest oczekiwań względem rozwiązań na scenie eventowej. Podczas dużych, plenerowych wydarzeń technologia na scenie z jednej strony jest uzupełnieniem scenografii ale z drugiej ma zapewnić zebranym fanom zobaczenie tego co się na niej dzieje ze znacznej odległości.

Scena eventowa – nic dwa razy się nie zdarza

Jednym z centralnych punków większości eventów jest scena. W zależności czy mówimy o scenie festiwalowej, koncertowej, podczas konferencji czy też oficjalnych Gali, ale również, biorąc pod uwagę charakter medialny wydarzenia (czy jest to „sztuka” telewizyjna”) podejście do jej projektu będzie inne. Z jednej strony oprawa musi być unikatowa, musi zachwycać, a z drugiej zaś powinna być jedynie tłem dla tego co na scenie zostało zaplanowane. Oprawa wizualna ma wzmocnić, a nie przysłonić występujących na scenie artystów, prelegentów, mówców ect. Technologia eventowa pomimo tego, że jest ciągle obecna i widoczna dla odbiorców, musi być na drugim planie. Jak dobrać odpowiednie rozwiązanie techniczne? Jak wyważyć technikę na scenie? Jak spełnić wymogi Klienta? Jak zaskoczyć? – to pytania, które w procesie pracy nad oprawą multimedialną zadają sobie producenci
i realizatorzy wydarzeń.

Proces, to słowo, które najlepiej określa w jaki sposób dochodzi się do „najlepszej” wersji sceny. Najlepszej wersji sceny dla konkretnego eventu opisanego konkretnymi parametrami organizacyjno- technicznymi.  Warto pamiętać, że to jak scena finalnie wygląda nie bierze się jedynie z samego pomysłu. To pomysł, który musi korespondować
z daną „czaso-przestrzenią”. Nigdy nie należy zapominać, nawet będąc pochłoniętym pracą nad koncepcją kreatywną, że takie rzecz jak m.in. czas na przygotowanie wydarzania, miejsce bezwzględnie określają co można zrobić.  Kreacje scen eventowych muszą być twardo osadzone w realiach, muszą być dopasowane do potrzeb ale również możliwości Klientów. Muszą być mieszanką kreatywnych połączeń multimediów, oświetlenia, techniki sceny, dzięki, którym osiągniemy efekt WOW zapewniając jednocześnie Klientowi bezpieczeństwo realizacji.

Każda scena była kiedyś jedynie pomysłem

Finalny wygląd sceny jest wypadkową pracy wielu firm, specjalistów w danej dziedzinie. Ich wspólne „rozumienie” poszczególnych technologii oraz specyfiki konkretnych formatów evenowych pozwala na wypracowanie optymalnej i zachwycającej sceny eventowej. Obecnie praca nad koncepcją sceny nie zamyka się jedynie do podania liczby urządzeń oświetleniowych, rozmieszczenia i wielkości ekranów diodowych czy też przestrzeni projekcyjnych. Teraz praca nad oprawą sceny to dokładna analiza tego co na scenie będzie się działo, określenie interakcji uczestników z oprawą wizualną i określenie, w jaki sposób technologia powinna wypełnić daną przestrzeń sceniczną. Wszystkie te elementy są określone i dopracowywane najpierw na etapie projektowania sceny a następnie podczas wirtualnego programowania. Projektowanie sceny pozwala na techniczne rozmieszczenie poszczególnych urządzeń, zaplanowanie i określenie zaplecza technicznego niezbędnego do obsługi danych rozwiązań i potocznie mówiąc „spięcia” wszystkiego w całość. Kolejnym krokiem w kreacji sceny z efektem wow jest projektowanie wirtualne wszystkich efektów multimedialno-oświetleniowych. Dzięki temu już nie podczas prób na miejscu
a w studiu projektowym Klient wraz z multimedia i light designerami  mogą dostosowywać kolejne sekwencje pokazów multimedialnych do scenariusza wydarzenia czy też raiderów technicznych wykonawców. Wprowadzając zaskakujące dla widzów efekty wizualne.

Nieskończenie pojemny efekt wow

„Efekt WOW” jest niewątpliwie liderem w opisie oczekiwań naszych Klientów. Dokładanie tyle ilu jest Klientów tyle definicji ma efekt wow i dokładanie tyle samo jest oczekiwań względem rozwiązań na scenie eventowej. Podczas dużych, plenerowych wydarzeń technologia na scenie z jednej strony jest uzupełnieniem scenografii ale z drugiej ma zapewnić zebranym fanom zobaczenie tego co się na niej dzieje ze znacznej odległości. Dzięki połączeniu ekranów diodowych, mocnych media serwerów ze specjalnym oprogramowaniem na ekranach diodowych oprócz wizerunku artystów możemy zobaczyć ich emocje, które podkreślane są przez grafiki generowane w czasie rzeczywistym. Co raz częściej na scenach festiwalowych technologia otacza artystów z każdej ze stron. Multimedialnych elementów nie brakuje zarówno nad nimi – tworzą multimedialne niebo, jak również pod nimi, budując interaktywne podłogi diodowe. Wszystko po to aby scena wyglądała dobrze nie tylko na żywo, na miejscu wydarzenia ale również podczas transmisji telewizyjnej.

Kiedy mówimy o tworzeniu scen dla takich formatów eventowych jak kongresy, spotkania konferencyjne czy też gale budowanie efektu WOW zaczyna się podczas kreacji. Przy realizacji takich formatów potrzeba zaskoczenia uczestnika, zastosowania czegoś czego jeszcze nie było jest dużo większa. Takie formaty, to dla firmy, która specjalizuje się w niestandardowych koncepcjach multimedialnych, spełnienie twórczych marzeń. Efekt zaskoczenia, efekt świeżości osiągają dzięki umiejętnemu łączeniu dostępnych technologii, rozumieniu poszczególnych technologii i rozwiązań. Multimedialne fale, wielopłaszczyznowe słupy LEDowe z wykorzystaniem technologii push bar, ruchome projekcje otaczające aktorów wydarzenia z każdej ze stron czy też przenikające się dzięki multimediom płaszczyzny to tylko przykłady możliwości technologicznych, jakie w ostatnim czasie można było zobaczyć na realizacjach w naszym kraju. Dobrze dobrane technologiczne detale sprawiają, że każdy format sceny eventowej można zaprojektować w sposób wyjątkowy a dzięki temu nawet dobrze znane miejsce eventowe dostaje zupełnie nową i zaskakującą dla uczestników twarz.

Projektujesz dla Klienta nie dla siebie

Finalny wygląd sceny to efekt wielogodzinnych rozmów z Klientem, to setki zadanych pytań i tysiące odpowiedzi, wiele wstępnych koncepcji wynikających z wiedzy i doświadczenia osób zaangażowanych w projekt. Prawidłowe zrozumienie potrzeb Klienta to coś więcej niż przeczytanie kilkustronicowego brifu. Brief jest bardzo istotny ale ciągle jest to jedynie punkt wyjścia do zadawania kolejnych pytań. Każda osoba, zaangażowana w projekt zarówno po stronie Klienta, jak i podwykonawców wnosi do niego unikatową wartość – swoje doświadczenie, które
w procesie kreacji przejawia się nie tylko odważnymi pomysłami ale przede wszystkim umiejętnością zadawania pytań.   Wypracowana w trybie spotkań kreacyjnych koncepcja sceny powinna odpowiadać potrzebom, oczekiwaniom i możliwościom  naszych Klientów.  Informacje na temat miejsca, lokalizacji, czasu na przygotowanie, czasu na montaż ale i demontaż wydarzenia, grupy docelowej, formy i charakteru wydarzenia jest niby czymś oczywistym ale w dalszym ciągu bezcennym na etapie kreacji.  Dopiero synergia wiedzy o potrzebach marketingowych i możliwościach techniczno-organizacyjnych pozwala rozpocząć proces kreacji wyglądu centralnego miejsca wydarzenia – sceny. Istotą pracy nad koncepcją wizualną eventu -sceny jest umiejętność „zarażenia” nią naszych Klientów. Przedstawienie jej w ten sposób aby po pierwsze została przez nich tak samo zrozumiana jak przez nas po drugie już na etapie kreacji wzbudziła w nich efekt wow. Jedną z możliwości, jakie oferuje rynek eventowy jest przedstawienie koncepcji sceny w odniesieniu do całej przestrzeni eventowej
w systemie VR. Wykorzystanie technologii prezentacji eventu w technologii VR pozwala na „wejście” w sam środek eventu na wiele miesięcy przed jego realizacją. Zakładając gogle VR Klient przenosi się  do przestrzeni swojego przyszłego eventu daje mu to szansę na „zobaczenie” i „przeżycie” eventu, a nie jedynie porównywanie kolejnych zestawień poszczególnych elementów i parametrów technicznych. Dzięki temu łatwo możemy zweryfikować czy dobrze odczytaliśmy jego potrzeby i czy dobrze „ubraliśmy” je w technologie zastosowane na scenie. Dodatkowym atutem prezentacji koncepcji oprawy wizualnej eventu w technologii VR jest wywołanie efektu WOW już na etapie projektowania nie tylko u Klienta Agencyjnego ale przede wszystkim u Klienta finalnego.

 

Od ponad 20 lat VES (Grupa Kapitałowa TRIAS) zapewnia obsługę multimedialno-oświetleniową największych wydarzeń w Polsce, jak również konferencji, kongresów, premier produktowych, targów, spotkań korporacyjnych, produkcji telewizyjnych. Każdy projekt, jaki spółka realizuje jest traktowany indywidualnie, a stosowane technologie zawsze dopasowane są do konkretnych oczekiwań Klientów. To właśnie unikatowe kompetencje i wieloletnie doświadczenie w branży eventowej sprawiają, że spółka oferuje swoim Klientom nieszablonowe i kreatywne pomysły na oprawę wizualną, które są dopasowane do ich potrzeb, jednocześnie gwarantując im doradztwo, wsparcie, a przede wszystkim bezpieczeństwo na każdym etapie realizacji eventu. VES zadbał m.in. o oprawę wizualną takich wydarzeń jak: Opener Festival, Orange Warsaw Festival, trasa koncertowa Męskie Granie, Bestsellery Empiku 2018, Paszporty Polityki, Fryderyki, Multimedialny pokaz "Niezniszczalna tęcza", Forum Gospodarcze TIME, Międzynarodowa Konferencja PIKE, Party Like A Somersby, Desperados Endless Night Party, Program Big Brother, Milionerzy, Koło Fortuny, Europejski Kongres Gospodarczy, Warsaw Economic Hub, Prezentacja Boeinga 737 MAX 8, Premiery takich marek jak Peugeot , BMW, Porsche, Citroen. Gale kolejnych edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku, Plejada.

VES

Unikatowy cykl koncertów symfonicznych w ciemności – „Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga” z Santander Bank Polska

Już 7 czerwca rozpocznie się wyjątkowy cykl koncertów symfonicznych w ciemności pt. „Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga”. W trakcie występów muzycy zagrają część repertuaru bez dyrygenta, nie widząc siebie nawzajem i polegając wyłącznie na słuchu. Celem wydarzeń jest zwiększenie wrażliwości społecznej na potrzeby osób z niepełnosprawnością wzroku i przybliżenie ich sposobu odczuwania świata.

Granie w ciemności to duże wyzwanie artystyczne dla orkiestry. Występ wymaga od muzyków niecodziennego porozumienia scenicznego oraz opanowania repertuaru na pamięć tak, aby móc grać bez nut i pomocy dyrygenta. Koncert „Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga” rozpocznie utwór autorstwa niewidomego, hiszpańskiego kompozytora Joaquína Rodrigo, grany przez orkiestrę w całkowitej ciemności. W travkcie koncertu będzie można usłyszeć także dzieła innych wybitnych twórców, którzy zmagali się z problemami ze wzrokiem, jak Johann Sebastian Bach czy Georg Friedrich Händel.

– Wierzymy, że koncerty będą wyjątkowym przeżyciem artystycznym i doświadczeniem budującym wiedzę na temat funkcjonowania w społeczeństwie osób z niepełnosprawnością wzroku. Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się opowiedzieć o tym poprzez muzykę, ponieważ jest to jedyna dziedzina sztuki, którą można w pełni cieszyć się bez angażowania wzroku. Mamy nadzieję, że dzięki tak niestandardowemu podejściu uda się nam skutecznej budować świadomość na temat potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku, a także zwrócić uwagę na działania banku w tym zakresie – mówi Małgorzata Tomaszewska, z Santander Bank Polska, Dyrektor Biura Doskonalenia Doświadczeń Klientów MŚP.

W ramach cyklu „Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga” w dniach 7-25 czerwca br. odbędzie się 11 koncertów w najważniejszych filharmoniach, teatrach i centrach kongresowych w całej Polsce. Bilety na te wyjątkowe wydarzenia będzie można zdobyć m.in. biorąc udział w konkursach na fanpage Santander Bank Polska w serwisie Facebook. Partnerem społecznym wydarzenia jest Polski Związek Niewidomych Zarząd Główny. Podczas koncertu będzie można kupić cegiełki, z których dochód zostanie przekazany na działalność Polskiego Związku Niewidomych.

Gwiazdy na scenie

Wydarzenia uświetnią znakomici artyści, m.in. Waldemar Malicki, Carmen Giannattasio, Krzesimir Dębski, Anna Jurksztowicz, Ewa Uryga oraz zespół Vołosi. W koncertach wezmą również udział muzycy Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Śląskiej oraz Śląskiej Orkiestry Kameralnej. Muzykami pokierują uznani dyrygenci, jak Francesco Bottigliero, Mirosław Jacek Błaszczyk oraz Robert Kabara, a za konferansjerskim mikrofonem usłyszymy Filipa Jaślara (lidera Grupy MoCarta) oraz Dariusza Stańczuka (redaktora RMF Classic). Ich głosy pojawią się także w materiałach promocyjnych audio, stworzonych z myślą o osobach z niepełnosprawnością wzroku. Organizatorem koncertów jest Santander Bank Polska we współpracy z POLFUND Funduszem Poręczeń Kredytowych S.A. oraz Filharmonią Śląską. Patronem inicjatywy jest Fundacja Santander Bank Polska S.A. im. Ignacego Jana Paderewskiego.

Nie tylko od święta

W Polsce blisko 15% społeczeństwa stanowią osoby z niepełnosprawnością. W całej Unii Europejskiej to grupa ponad 80 milionów osób. Santander Bank Polska dostrzegając różne potrzeby swoich klientów, realizuje program „Obsługa bez barier”. Program zapewnia dostępność usług i produktów Banku klientom z niepełnosprawnościami. Do ich dyspozycji jest m.in. sieć certyfikowanych oddziałów bez barier architektonicznych, zdalna obsługa w polskim języku migowym świadczona przez migających doradców Contact Center oraz sieć „mówiących” bankomatów dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami wzroku. Bank systematycznie audytuje i rozwija dostępność kanałów zdalnych, w tym Santander internet i mobile. Ponadto każde z tych działań jest uprzednio konsultowane z ekspertami tematu oraz Fundacjami, działającymi na rzecz środowiska.

Więcej informacji na temat programu „Obsługa bez barier” można znaleźć na stronie: http://www.santander.pl/obb.

HARMONOGRAM KONCERTÓW „TAM SIĘGAJ, GDZIE WZROK NIE SIĘGA”

DATA KONCERTU MIEJSCE i WYKONAWCY
7 czerwca Kraków, Centrum Kongresowe ICE,

Sala teatralna S2

Vołosi / Śląska Orkiestra Kameralna

9 czerwca Bydgoszcz, Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego

Waldemar Malicki / Śląska Orkiestra Kameralna

11 czerwca Białystok, Opera i Filharmonia Podlaska – Europejskie Centrum Sztuki

Waldemar Malicki / Śląska Orkiestra Kameralna

12 czerwca Legnica / Teatr im. Heleny Modrzejewskiej

Vołosi / Śląska Orkiestra Kameralna

14 czerwca Katowice, Filharmonia Śląska im. H.M. Góreckiego

Carmen Giannattasio / Chór i Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Śląskiej

16 czerwca Wrocław, Teatr Polski

Vołosi / Śląska Orkiestra Kameralna

17 czerwca Warszawa, Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana

Krzesimir Dębski / Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Śląskiej

18 czerwca Szczecin, Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza

Krzesimir Dębski / Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Śląskiej

19 czerwca Łódź, Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina

Krzesimir Dębski / Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Śląskiej

21 czerwca Zielona Góra, Filharmonia Zielonogórska im. Tadeusza Bairda

Krzesimir Dębski / Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Śląskiej

25 czerwca Poznań, Teatr Wielki im. Stanisława Moniuszki

Waldemar Malicki / Śląska Orkiestra Kameralna

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF