...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Twój plan na zdrowie, czyli marka Genactiv w nowej odsłonie.

Genactiv to polska marka, która od ponad 15 lat dostarcza na rynek suplementów naturalne produkty na bazie najlepszego colostrum. Przez lata marka koncentrowała się na opracowaniu unikalnego sposobu produkcji naturalnych suplementów na bazie colostrum bovinum, zyskując status lidera nowej kategorii i zaufanie środowisk naukowych. Teraz przyszedł na czas, by o swojej unikalnej koncepcji opowiedzieć konsumentom. 

Prace nad projektem nowej odsłony Genactiv objęły m.in.: nowe pozycjonowanie marki, lifting identyfikacji wizualnej, branding opakowań oraz odświeżenie serwisu www. Zmianie towarzyszy kampania reklamowa m.in. z wykorzystaniem spotów video. Więcej o kampanii możecie przeczytać na stronie: https://genactiv.pl/pages/kampania-twoj-plan-na-zdrowie

Szukając sposobu wyrazu dla Genactiv, bardzo nam zależało, by opowiedzieć konsumentom, że nasze produkty mogą być dla nich doskonałym wsparciem w realizacji ich codziennych planów, poczynając od powrotu po infekcji do pracy czy szkoły, a kończąc na planowaniu rodzinnych aktywności i wakacji. Suplementując produkty na bazie colostrum, zwiększamy swoją odporność, co sprawia, że możemy cieszyć się lepszym zdrowiem. Dlatego Genactiv to Twój plan na zdrowie.

Antoni Krokowicz, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Genactiv.

 

Mamy tę niewątpliwą przyjemność, że mogliśmy nad tym projektem pracować niemal rok. Wygrany przetarg, cykl warsztatów strategicznych, prace nad nowym wyglądem marki czy jej repozycjonowanie – każdy z tych etapów mogliśmy zaplanować w czasie i zrealizować wspólnie z zespołem Klienta.

Anna Prętka, Account Director 23HEROES, agencji kreatywnej, która wygrała przetarg na obsługę Genactiv. 

Spoty video, które są główną siłą napędową rozpoczynającej się kampanii, zdecydowanie odróżniają się od typowych spotów, reklamujących leki czy suplementy diety. 

Świadomie postawiliśmy na nowoczesną i dynamiczną formę, która powinna wyróżniać się na tle konkurencji, definiując także zupełnie nowy look & feel marki. Nasi odbiorcy to w większości ludzie młodzi i aktywni, którzy chcąc czerpać radość z życia, dbają jednocześnie o  zdrowie swoich bliskich. To do nich przede wszystkim kierujemy nasze działania.

 Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES

Za strategię kampanii i koncepty kreatywne odpowiada agencja 23HEROES, przy współpracy Działu Marketingu Genactiv. Za produkcję i postprodukcję spotów video dom produkcyjny Cam-L Studio. Media zaplanowała agencja ONE House. 

Spoty zobaczyć można m.in. w serwisach takich jak: YouTube, Facebook czy Instagram. Kampania potrwa do końca roku 2022.

O MARCE:

Genactiv wierzy w świat bez chorób i złego samopoczucia, w którym możemy skupić się na tym, co ważne dla każdego z nas. To świat, w którym potrafimy skutecznie i etycznie korzystać z darów Matki Natury. Dlatego już od ponad 15 lat Genactiv skupia się na  tworzeniu najwyższej jakości suplementów i dermokosmetyków na bazie colostrum bovinum i mleka klaczy. Dzięki opracowaniu unikalnego i opatentowanego procesu produkcji gwarantuje najwyższą bioaktywność składników, zachowując przy tym pełną wierność naturze.

Genactiv. Twój plan na zdrowie

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF