Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset


Wojciech Grzegorzyca awansował na stanowisko Communications Managera w agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Na nowym stanowisku w jeszcze szerszym zakresie będzie współodpowiedzialny za komunikację agencji, reprezentowanie jej na zewnątrz, relacje z mediami, a także wsparcie komunikacyjne projektów realizowanych dla klientów. Obecnie raportuje bezpośrednio do Kamila Bolka, CMO i członka zarządu grupy LTTM. Grzegorzyca dołączył do zespołu w czerwcu 2021 roku jako Communications Specialist. Do tej pory był współodpowiedzialny m.in. za organizację trzech edycji międzynarodowej konferencji Gaming Marketing Days czy wdrożenie i komunikację strategicznego wejścia Gamesetu w obszar metaverse marketingu.

Jan Dąbrowski, który dołączył do Gamesetu w maju 2021 roku jako Junior Talent Manager, awansował na stanowisko Talent Managera. Wśród koordynowanych przez niego projektów były w głównej mierze kampanie z udziałem twórców z obszaru technologii, między innymi kampanie promujące usługę Nvidia GeForce NOW czy działania wokół premiery Windows 11 prowadzone wspólnie z firmą Acer. Dąbrowski jest członkiem zespołu Martyny Adamus, gdzie odpowiada za współpracę z twórcami technologicznymi zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Ziemniak czy PC by TQ), a także wybranymi kanałami z innych segmentów (m.in. Planeta Faktów).


źródło: Gameset

esportgameset