...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zmiany w zarządzie KTR

Nowy skład Zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na 3 lata i będzie pracował pod przewodnictwem Maćka Twardowskiego - Executive Creative Directora Ogilvy. Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych 7 osób, które dołączą do 4 członków poprzedniego składu Zarządu.

Skład obecnego zarządu:

  • Małgorzata Drozdowska, Creative Partner, FCB&theMilkman
  • Ola Jasionowska, Projektantka Graficzna, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
  • Tytus Klepacz, Content & Creative Consultant, PZL
  • Barbara Niedziela, Strategy Director, 2012 Agency
  • Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner, 180heartbeats + Jung V Matt
  • Marcin Sosiński, Co-Managing Director & Executive Creative Director, McCANN Poland
  • Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer Poland, VMLY&R
  • Justyna Sztengreber, Public Relations Director & Partner / Dyrektor Marketingu, Huta19 im. Joachima Fersengelda / Lisek.App
  • Marcin Talarek, Associate Creative Director, GONG
  • Maciek Twardowski, Executive Creative Director, Ogilvy
  • Jacek Walesiak, Partner & Creative Director, Mamastudio

Nie ma dobrej kreacji bez dobrej strategii, nie ma dobrego PR-u bez dobrego pomysłu na ten PR, nie ma wybitnych ilustracji bez kreatywności. Znakomity design także wymaga pomysłowości. Wszystko się ze sobą przenika, a tworzenie kreacji w dzisiejszym świecie wymaga rozumienia specyfiki wielu dyscyplin oraz tego, jak mogą one ze sobą tworzyć synergię. Dlatego nowy zarząd KTR składa się tym razem nie tylko z dyrektorów kreatywnych i osób z działu kreacji, ale także z osób związanych ze strategią, designem, PR-em oraz ilustracją. To multidyscyplinarne grono doskonałych specjalistów, a przede wszystkim fantastycznych ludzi z prawdziwą pasją. Nowy zarząd będzie także starał się współpracować projektowo z osobami spoza zarządu, które zgłaszały swoją kandydaturę oraz pomysły na ciekawe inicjatywy branżowe.” – powiedział Maciek Twardowski. 

Na pierwszym spotkaniu został wybrany przewodniczący zarządu KTR – Maciek Twardowski, który będzie pełnił tę funkcję przez najbliższe 3 lata. 

To wielki zaszczyt, bardzo dziękuję nowemu zarządowi KTR za powołanie mnie na przewodniczącego. Dziękuję także wszystkim, którzy przez ostatnie lata włożyli mnóstwo energii i pasji w rozwój KTR-u, a teraz właśnie kończą swoją kadencję w zarządzie. KTR to ogromny, prawie 20-letni dorobek całego naszego środowiska, który trzeba uszanować. Jednocześnie to też przyszłość, misja i spore zadanie, które ciągle przed nami stoi. Zadanie wielowymiarowe polegające przede wszystkim na rozwoju, ciągłym docenianiu twórców oraz naszych partnerów po stronie klienta, rozwoju współczesnej roli Klubu oraz nieustającego wspierania rozwoju kreatywności. Jesteśmy już po pierwszym spotkaniu zarządu i jestem przekonany, że w tym gronie mamy ogromną moc, żeby taką misję realizować.” – dodaje Twardowski

O Konkursie KTR

Najlepsze reklamy biorą się z odwagi i talentu, a docenianie ich dodaje jeszcze więcej odwagi utalentowanym twórcom. Tym od 2004 roku zajmuje się KTR – największy i najbardziej rzetelny konkurs kreatywności w Polsce. KTR został stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży i wszystkie te zmiany uwzględniają, rozwijając konkurs. Celem KTRu jest wyłanianie najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych, które będą przyznawane w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl 

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 roku. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 126 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także  prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA).  W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl 

Sebastian Nowak