...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Social media dla biznesu: infografika

Dziś, jeśli nie używasz social mediów Twój biznes może być postrzegany jako konserwatywny i staromodny. Jednak samo istnienie w mediach społecznościowych nie jest kluczem do sukcesu, ważne jest umiejętne wykorzystywanie tej obecności.

Infografika przedstawia prawdziwe „gwiazdy” w social mediach, czyli małe i średnie firmy, które najlepiej funkcjonują na portalach typu Facebook, Twitter czy YouTube w odróżnieniu od biznesowych gigantów. Mniejsze przedsiębiorstwa wykazują się większą aktywnością w mediach społecznościowych, szybciej odpowiadają swoim obserwującym, są tez bardziej kreatywne.

Co warto zapamiętać:

  • odesłania do sklepów internetowych z portali społecznościowych takich jak Twitter, Pinterest, Facebook czy YouTube od 2013 roku wzrosły o 42 proc.
  • wydatki na reklamy społeczne od 2013 roku wzrosły o 40 proc.
  • 1,5 mln fanów wchodzi w interakcje z markami, które obserwuje

Źródło: wersm

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF