Coliving – małymi krokami wkracza do Polski

mlodzi ludzie siedza na sofie i rozmawiaja

W gronie klientów agencji Lightbe, obok takich marek jak Symetria UX czy Alphamoon, znalazła się Colivia – pierwsza w Polsce firma zajmująca się colivingiem.

W lipcu br. Colivia rozpoczęła współpracę z Lightbe. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR marki, a przede wszystkim za komunikację z odbiorcami zewnętrznymi, prowadzenie biura prasowego oraz relacje z mediami.

Colivia wystartowała pod koniec 2019 roku. Na razie firma świadczy swoje usługi w dwóch poznańskich lokalizacjach, jednak do końca roku tę często tańszą i bardziej komfortową alternatywę dla tradycyjnego wynajmu, będą mogli przetestować mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Krakowa i Trójmiasta.

Coliving – którym zajmuje się Colivia – to wcielona w życie idea dzielenia się z innymi wszystkim tym, czym podzielić się da. Oprócz przestronnych i funkcjonalnie zaaranżowanych części wspólnych, umożliwiających integrację i spędzanie wolnego czasu choćby na oglądaniu filmów czy grze w planszówki, każdy z mieszkających razem lokatorów ma do dyspozycji własną sypialnie wraz z łazienką.

W Lightbe specjalizujemy się w obsłudze firm technologicznych. Colivia to startup o ogromnym potencjale, lecz prowadzona przez nią działalność mocno odbiega od profilu naszego „typowego klienta”. Niemniej, efekty działań, które rozpoczęliśmy dla niej w lipcu, są dowodem, że specjalizacja nie musi być ograniczeniem, a dobrzy PR-owcy potrafią szybko dostosować się do nowej branży czy klienta. Myślę, że z czasem efekty naszej współpracy będę jeszcze lepsze.

Marcel Płoszczyński, CEO Lightbe


Źródło: informacja prasowa Lightbe

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF