Czy reklama może zmieniać świat na lepsze? Zaproszenie na bezpłatną konferencję

0 2 454

Czy wybór konkretnego operatora sprawi, że zadzwonisz do mamy? Czy wybierając linie lotnicze przypomnisz sobie, co w życiu liczy się najbardziej? Czy marki mają prawo próbować zmieniać świat? A jeżeli chcą pełnić ważną rolę w życiu konsumentów, to czy będą w tym wiarygodne?

shell brand is the future

Wszystkich, którzy chcieliby poznać odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy na bezpłatną konferencję „Czy reklama może zmieniać świat na lepsze”, której organizatorami są międzynarodowa agencja reklamowa Ogilvy & Mather oraz SMR.

Ponadto, podczas konferencji stratedzy Ogilvy & Mather przedstawią sieciowe narzędzie The big ideaL, zaprezentują najlepsze kampanie ze świata, które zostały zbudowane na jego bazie, a także przedstawią możliwości jakie daje Brand Print. Omówione zostaną zasady, którymi powinna podlegać komunikacja marek, aby przekaz był spójny i wiarygodny.

Spotkanie odbędzie się w samym centrum Warszawy, 27 kwietnia br., w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich (Bracka 25, III piętro) o godz. 16.00. Patronami medialnymi wydarzenia są: Magazyn Brief, Akademickie Radio Kampus i serwis Student News.

Informacje i zapisy

Zapraszamy!



Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej