Czy reklama może zmieniać świat na lepsze? Zaproszenie na bezpłatną konferencję

Czy wybór konkretnego operatora sprawi, że zadzwonisz do mamy? Czy wybierając linie lotnicze przypomnisz sobie, co w życiu liczy się najbardziej? Czy marki mają prawo próbować zmieniać świat? A jeżeli chcą pełnić ważną rolę w życiu konsumentów, to czy będą w tym wiarygodne?

Wszystkich, którzy chcieliby poznać odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy na bezpłatną konferencję „Czy reklama może zmieniać świat na lepsze”, której organizatorami są międzynarodowa agencja reklamowa Ogilvy & Mather oraz SMR.

Ponadto, podczas konferencji stratedzy Ogilvy & Mather przedstawią sieciowe narzędzie The big ideaL, zaprezentują najlepsze kampanie ze świata, które zostały zbudowane na jego bazie, a także przedstawią możliwości jakie daje Brand Print. Omówione zostaną zasady, którymi powinna podlegać komunikacja marek, aby przekaz był spójny i wiarygodny.

Spotkanie odbędzie się w samym centrum Warszawy, 27 kwietnia br., w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich (Bracka 25, III piętro) o godz. 16.00. Patronami medialnymi wydarzenia są: Magazyn Brief, Akademickie Radio Kampus i serwis Student News.

Informacje i zapisy

Zapraszamy!


Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF