#eksperci: Sztuka promocji sztuki
Z okazji Międzynarodowego dnia Muzeów 🎭 zapraszamy Was na debatę z cyklu #eksperci.
Podczas debaty, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk– redaktor naczelny Brief, poruszymy następujące tematy:
📌 Jak pandemia wpływa na sytuację muzeów i innych centrów kultury?
📌 Marketing sztuki – czy sztuka jest produktem?
📌 Sponsoring sztuki
📌 Jak „sprzedawać” sztukę w polsce i zagranicą?
📌 Sztuka ambasadorem naszego kraju
Gośćmi debaty będą:
- dr Ewa Łabno-Falęcka – Mercedes Benz Polska
- Paweł Kastory – Prezes stowarzyszenia „Przyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie” i grupy reklamowej DDB w Polsce
- Andrzej Pągowski – artysta, grafik
Sztuka jest jedną z tych rzeczy, która wyrywa nas z marnych nastrojów związanych z pandemią. Digitalizacja wystaw na niespotykaną dotąd skalę, pozwoliła na cieszenie się sztuką pokazywaną w różnych zakątkach świata. Dla polskiej sztuki digitalizacja jej pokazywania jest wielką szansą. Mam nadzieję, że artyści, galernicy i muzealnicy zdali sobie z tego sprawę.
Paweł Kastory
Mam wrażenie, że przynajmniej w Polsce, promocja sztuki w pandemii nie różni się od promocji sztuki w nie-pandemii: to zajęcie trudne i niewdzięczne, dla siłaczek/siłaczy, a przynajmniej upartych i niepoprawnych optymistów.
dr Ewa Łabno-Falęcka
ℹ️ Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na fanpage BRIEF oraz na stronie głównej brief.pl.