#eksperci: Sztuka promocji sztuki

72

Z okazji Mi臋dzynarodowego dnia Muze贸w 馃幁 zapraszamy Was na debat臋 z cyklu #eksperci.

Podczas debaty, kt贸r膮 poprowadzi Grzegorz Kiszluk鈥 redaktor naczelny Brief, poruszymy nast臋puj膮ce tematy:

馃搶 Jak pandemia wp艂ywa na sytuacj臋 muze贸w i innych centr贸w kultury?
馃搶 Marketing sztuki – czy sztuka jest produktem?
馃搶 Sponsoring sztuki
馃搶 Jak „sprzedawa膰” sztuk臋 w polsce i zagranic膮?
馃搶 Sztuka ambasadorem naszego kraju

Go艣膰mi debaty b臋d膮:

  • 聽dr Ewa 艁abno-Fal臋cka – Mercedes Benz Polska
  • Pawe艂 Kastory – Prezes stowarzyszenia 鈥濸rzyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie鈥 i grupy reklamowej DDB w Polsce
  • Andrzej P膮gowski – artysta, grafik

Sztuka jest jedn膮 z tych rzeczy, kt贸ra wyrywa nas z marnych nastroj贸w zwi膮zanych z pandemi膮. Digitalizacja wystaw na niespotykan膮 dot膮d skal臋, pozwoli艂a na cieszenie si臋 sztuk膮 pokazywan膮 w r贸偶nych zak膮tkach 艣wiata. Dla polskiej sztuki digitalizacja jej pokazywania jest wielk膮 szans膮. Mam nadziej臋, 偶e arty艣ci, galernicy i muzealnicy zdali sobie z tego spraw臋.

Pawe艂 Kastory聽

Mam wra偶enie, 偶e przynajmniej w Polsce, promocja sztuki w pandemii nie r贸偶ni si臋 od promocji sztuki w nie-pandemii: to zaj臋cie trudne i niewdzi臋czne, dla si艂aczek/si艂aczy, a przynajmniej upartych i niepoprawnych optymist贸w.聽

dr Ewa 艁abno-Fal臋cka

鈩癸笍 Wydarzenie b臋dzie transmitowane na 偶ywo na fanpage BRIEF oraz na stronie g艂贸wnej brief.pl.

 

Komentarze
艁adowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu 艣wiadczenia Pa艅stwu us艂ug na najwy偶szym poziomie, w tym w spos贸b dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawie艅 dotycz膮cych cookies oznacza, 偶e b臋d膮 one zamieszczane w Pa艅stwa urz膮dzeniu ko艅cowym. Mo偶ecie Pa艅stwo dokona膰 w ka偶dym czasie zmiany ustawie艅 dotycz膮cych cookies. Akceptuj臋Dowiedz si臋 wi臋cej