#eksperci: Sztuka promocji sztuki

131

Z okazji Międzynarodowego dnia Muzeów 🎭 zapraszamy Was na debatę z cyklu #eksperci.

shell brand is the future

Podczas debaty, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk– redaktor naczelny Brief, poruszymy następujące tematy:

📌 Jak pandemia wpływa na sytuację muzeów i innych centrów kultury?
📌 Marketing sztuki – czy sztuka jest produktem?
📌 Sponsoring sztuki
📌 Jak “sprzedawać” sztukę w polsce i zagranicą?
📌 Sztuka ambasadorem naszego kraju

Gośćmi debaty będą:

  •  dr Ewa Łabno-Falęcka – Mercedes Benz Polska
  • Paweł Kastory – Prezes stowarzyszenia „Przyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie” i grupy reklamowej DDB w Polsce
  • Andrzej Pągowski – artysta, grafik

Sztuka jest jedną z tych rzeczy, która wyrywa nas z marnych nastrojów związanych z pandemią. Digitalizacja wystaw na niespotykaną dotąd skalę, pozwoliła na cieszenie się sztuką pokazywaną w różnych zakątkach świata. Dla polskiej sztuki digitalizacja jej pokazywania jest wielką szansą. Mam nadzieję, że artyści, galernicy i muzealnicy zdali sobie z tego sprawę.

Paweł Kastory 

Mam wrażenie, że przynajmniej w Polsce, promocja sztuki w pandemii nie różni się od promocji sztuki w nie-pandemii: to zajęcie trudne i niewdzięczne, dla siłaczek/siłaczy, a przynajmniej upartych i niepoprawnych optymistów. 

dr Ewa Łabno-Falęcka

ℹ️ Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na fanpage BRIEF oraz na stronie głównej brief.pl.

 

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej