Wiadomości e-sportowe
Dlaczego ludzie oglądają innych ludzi, którzy grają w gry?
W Polsce aż 73% widzów streamów gier komputerowych deklaruje, że oglądanie Twitcha to ich ulubiona rozrywka. 8% mniej badanych wskazało samo granie w gry. Skąd ta różnica? Co to oznacza dla marek? Na te pytania odpowiada raport “Co motywuje…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Konferencja WE!RE Gamers vol.2 – już 11 stycznia 2023
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
„JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”, czyli kolejna odsłona gamingowej współpracy marki JBB Bałdyga
Jeden z liderów branży mięsnej w Polsce, polska firma JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu. Już 26 listopada będzie sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Równolegle trwa też kampania digital…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Najbardziej pożądane miasta w Europie dla wszystkich chcących przenieść się za granicę
Myślisz o mieszkaniu za granicą lub chcesz dołączyć do cyfrowych nomadów i ekspatów, którzy migrują, aby rozpocząć wyjątkowe doświadczenie życia i pracy za granicą? Obecnie ludzie bardziej niż kiedykolwiek są chętni, aby przynajmniej…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Prywatne miasta to nie utopia, a raczej pomysł na biznes.
Prywatne miasta to nie utopia, a raczej pomysł na biznes, którego elementy funkcjonalne są już znane, a które wystarczy przenieść do innego sektora - sektora wspólnego życia."
Titus Gebel “Free Private Cities: Making Governments Compete…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
“MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” Martyny Wojciechowskiej z rekordowym dotarciem. Raper…
Warszawa, 17 października 2022 - Niesztampowe partnerstwo, niestandardowe użycie narzędzi reklamowych w akcji społecznej, dedykowany efekt dostępny w aplikacji TikTok, zaangażowanie twórców, osobistości świata mediów i kultury oraz jeden…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Najlepsze Miejsca Pracy™ na świecie 2022. Znamy już 25 globalnych liderów rynku pracy
13 października Great Place to Work® ogłosił listę World’s Best Workplaces™ 2022. 25 laureatów tego rankingu to najlepsi z najlepszych pracodawców w skali świata. Na pierwszym miejscu znalazła się firma kurierska DHL Express. Drugie…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Co piąty konsument z Polski zrezygnował z danej marki ze względu na jej nieetyczne lub antyspołeczne…
Sustainable Brands Poland oraz Ipsos przeprowadzili badanie na reprezentatywnej grupie polskich konsumentów w wieku 16-74. Podstawowym celem była diagnoza stanu świadomości polskich konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
GameOn KFC – czas na FIFĘ
Marka KFC od lat stawia odważne kroki w gamingu zaznaczając tym samym swoją obecność w tej przestrzeni i tworzy znaczną przewagę konkurencyjną w swojej kategorii. To co łączy wszystkie kampanie gamingowe KFC, to to że są one doceniane przez…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Meta wspiera wykorzystanie technologii VR w edukacji
Meta nawiązała współpracę z VR Heroes, jednym z największych
studiów produkcyjnych VR w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma
przekazała zestawy gogli Meta Quest 2, które zostaną wykorzystane w szeregu projektów edukacyjnych.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Roztańczona trasa Virtual Dancer
Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Podcast roku – konkurs imienia Janusza Majki ogłasza tegoroczną pulę nagród dla twórców.
90 tysięcy złotych. To pula nagród w drugiej edycji Konkursu imienia redaktora Janusza Majki na Podcast Roku. Spośród 330 zgłoszonych podcastów najlepsze prace wyłoni 31 osobowe Jury, które 20 października ogłosi nominacje w 6 kategoriach.…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Raport Strix: brak know-how niezmiennie hamuje tempo ekspansji polskiego e-commerce
Jeśli polski e-handel chce się liczyć w skali globalnej, musi gonić europejską czołówkę. Jak pokazuje analiza Strix, agencji e-commerce działającej od początków istnienia sprzedaży internetowej w Polsce, ogromny wpływ na kiepskie tempo…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Świat jaki znamy znika na naszych oczach
Dramatyczne zmiany klimatu, zagrożony ekosystem, widmo globalnego
kryzysu nie pozostawiają złudzeń. 20 października 2022 społeczność Sustainable Brands spotka się, aby
porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Paweł Marchewka – 5 szybkich pytań do jednego z najbogatszych Polaków [SPECJALNIE DLA BRIEF.PL]
Paweł Marchewka jest polskim przedsiębiorcą, założycielem i dyrektorem generalnym firmy Techland. Od ponad 30 lat z sukcesem rozwija polskie studio developerskie, które jest jednym z czołowych producentów gier AAA na świecie. Techland…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Polskie studio Ten Square Games pomoże zarybić Odrę dzięki akcji specjalnej w mobilnej grze…
Jeden z największych polskich producentów gier – studio Ten Square Games wspomoże odbudowę ekosystemu Odry. 8 września, w jednej z najpopularniejszych mobilnych gier wędkarskich – Fishing Clash – rozpocznie się wydarzenie Uratuj Odrę (Save…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Dominika Szot – Rising Industry Star według Esports Insider!
Esports Insider przedstawił czterech nowych członków do ESI Hall of Fame 2022, rozpoczynając ESI London 2022.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Znaczenie Metaverse rośnie. Gry wideo ulubioną forma rozrywki wśród młodzieży.
Młodzież w wieku 13-17 lat przeznacza więcej czasu na gry wideo niż na inny rodzaj rozrywki, w tym media społecznościowe czy oglądanie seriali. Jednocześnie nastolatkowie o wiele chętniej sięgają po gry oparte o metaverse, niż osoby nieco…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
1,2 mln zł dla EpicVR – krakowska spółka ze wsparciem od SATUS Games
Działający od 2020 roku Fundusz SATUS Games, powołany przez Bloober Team i SATUS, zainwestował w firmę EpicVR - twórcę technologii i aplikacji VR/AR oraz producenta gier Virtual Reality. Dzięki kwocie 1,2 mln zł krakowska spółka wzmocni…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
All Stars Adventure: RIOT zaprasza streamerów i twórców z całej Europy Wschodniej na wyzwanie…
30 najlepszych influencerów i ich drużyn League of Legends z Europy Wschodniej, zmierzy się w wyjątkowych zmaganiach w Grecji we wrześniu tego roku. Rejestracja do kwalifikacji trwa.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Play2Chill w pierwszym półroczu 2022 r. zwiększa przychody ze sprzedaży o ponad 56 procent
Ponad 607 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym półroczu br. notowany na NewConnect producent i wydawca gier z segmentu Indie Premium na PC, konsole i urządzenia mobilne – Play2Chill. W porównaniu r/r oznacza to…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Gamerzy to nie „kanapowcy” – 4 na 10 graczy śledzi w aplikacjach swoją aktywność fizyczną.
Introwertyk, spędzający całe dnie przy komputerze czy grający w gry na telefon, stroniący od sportu i zdrowego trybu życia. Kiedy myślimy o fanach gier, to nierzadko taki obraz rysuje nam się w głowie. Tymczasem, gamerzy to nie tylko…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
VALORANT rośnie. Dając szansę organizacjom i sponsorom na międzynarodową ekspozycję.
Riot Games podzieliło się nowymi informacjami dotyczącymi VALORANT Champions Tour 2023.
Nowy ekosystem będzie kwalifikował drużyny do międzynarodowych lig. Z kolei turnieje Ascension wyłonią najlepsze drużyny Challenger w każdym z regionów…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Badania satysfakcji użytkowników portalu internetowego
Prowadząc branżowy portal internetowy z pewnością chcielibyśmy, żeby był on w jak największym stopniu atrakcyjny dla użytkowników i żeby miał on jak najwięcej odsłon. Jednak nawet taka strona internetowa, na której znajduje się dużo…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...