Wiadomości e-sportowe
Zagraj i wygraj z nami pokój dla dzieci – rusza zbiórka na remont Domu Matki i Dziecka w…
Marka ACTINA od lat angażuje się w akcje charytatywne dla potrzebujących. Wielokrotnie już przekazywała środki z licytacji w ramach WOŚP. Tym razem, wsłuchując się w głos o lepszy, nowy kąt dla podopiecznych Domu Matki i Dziecka w Jasieńcu…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Kategoria esport po raz pierwszy na Gali Mistrzów Sportu, Marcin ‘ Jankos’ Jankowski pierwszym…
Kategoria esport pojawiła się po raz pierwszy w historii plebiscytu Przeglądu Sportowego, a Marcin ‘Jankos’ Jankowski został pierwszym w historii esportowcem, który otrzymał nagrodę specjalną na 86 Gali Mistrzów Sportu.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Ten Square Games: wstępne wyniki sprzedażowe po czwartym kwartale 2020
Szacunkowe skonsolidowane przychody Ten Square Games S.A., bez uwzględnienia przychodu odroczonego w czasie, wyniosły w czwartym kwartale 2020 roku 179,9 mln zł. To wzrost o 101 mln zł i 129% rok do roku.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Aleksandra Marciniak po 12 latach w Havas Media dołącza do Polskiej Ligi Esportowej
W grudniu spektakularnym meczem finałowym zakończył się jesienny sezon CS:GO w Polskiej Lidze Esportowej. Przy projekcie, w którym inwestorem jest Marcin Gortat, były zawodnik NBA, pojawiały się takie postaci ze świata mediów i sportu jak…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Poznaj tajemnicę sukcesu Polish Esport Cup!
Ponad 100 dni rozgrywek, powyżej 20 tys. miejsc dla graczy i więcej niż 2 mln obserwujących to tylko wybrane liczby, które pokazują potęgę i skalę prawdziwego święta dla esportowych fanów. Pomysłodawcą wydarzenia była marka komputerów dla…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
SKILLFACTOR – Szansa dla nowego pokolenia esportu
4 stycznia wystartował projekt SkillFactor będący eventem bazujący na formule “talent show”. Misją SkillFactor jest znalezienie młodych talentów i umożliwienie im zaistnienie na polskiej scenie CS:GO korzystając z wiedzy przekazanej przez…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Będę grał w gry!
Masz 30-40 lat, dawno w nic nie grałeś, ale kiedyś to lubiłeś. Jak wrócić do gry?
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Ponad 15.000 osób wzięło udział w turniejach Monte Snack #BRB Cup!
Cykl turniejowy Monte Snack #BRB Cup w roku 2020 dobiegł końca. Przez ostatnie trzy miesiące, w zawodach w sześć różnych gier, wzięło udział ponad 15.000 graczy.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
ACTINA przywraca modę na granie na komputerach stacjonarnych
2020 rok zapamiętamy bardzo długo. W branży gier był również rokiem przełomowym o czym świadczą znaczące wzrosty oglądalności gier na takich platformach jak Twitch czy Youtube Gaming. Rośnie nam liczba oglądających, rośnie nam również…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
KIA z mocnym wejściem w świat gamingu
Wystartowała pierwsza w historii polskiego oddziału KIA kampania w świecie gamingu. Wykorzystując uniwersum jednego z najpopularniejszych symulatorów jazdy – Assetto Corsa – agencja przygotowała premierę nowej wersji modelu Stinger GT. Next…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
ESL Polska rusza z 4. edycją programu stażowego „Road to ESL”
Od zera do bohatera to motto, które od lat przyświeca największej firmie esportowej ESL Gaming. Branża esportowa to domena głównie młodych ludzi, którzy nierzadko są na początku swojej kariery. Nie zawsze jednak mają chęci czy…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Gaming jako nośnik reklamowy: co-marketing przy Cyberpunk 2077
Gry wideo z rozgrywki opartej o nabijanie wyników na kilku bliźniaczych poziomach przeszły do przygód na setki godzin, w których możemy przeżywać wielowątkowe przygody w rozległych światach. Zmieniło się postrzeganie gier z rozrywki dla…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Monster Energy stawia kolejny krok w polskim gamingu
Monster Energy to kolejna nieendemiczna marka, która zdecydowała się na aktywacje w gamingu. Do tej pory kojarzona była z działaniami wokół największych eventów gamingowych takich jak Poznań Game Arena. Marka widząc ogromny potencjał…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
NVIDIA CHARITY STREAM z rekordową kwotą zbiórki
Ponad 100 godzin charytatywnej transmisji, 104 streamerów, a przede wszystkim 142 088,44 zł zebrane na rzecz Akademii Przyszłości, która przeznaczy zebrane środki m.in. na wsparcie dzieci wykluczonych cyfrowo. Robert Makłowicz i Marcin…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Ubisoft z zaskakującą kampanią na Youtubie i nową agencją
Przejęcie komputera widza i przekazanie mu bezpośredniego komunikatu. To założenia kreatywnej akcji Ubisoft, która została zrealizowana na polskim Youtubie. Międzynarodowy gigant rynku gier promował w ten sposób swoją nową produkcję: Watch…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Intel® Extreme Masters Katowice 2021 zostanie zorganizowany w środowisku studyjnym
IEM Katowice 2021 zostanie rozegrany z osobistym udziałem zawodników. Posiadacze biletów mogą zatrzymać bilety do kolejnej edycji lub ubiegać się o zwrot środków.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Cyberpunk 2077 z fanartowym muralem z okazji premiery
Długo wyczekiwana, ogólnoświatowa premiera najnowszego tytułu polskiego studia CD Projekt RED miała miejsce 10 grudnia. Z tej okazji w Warszawie, na Brackiej 25 powstał mural przedstawiający wyłoniony w konkursie fanart.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Cyberpunk 2077: Wstań, zrób kawę i graj!
Httpool, największy partner reklamowy Twittera, wzbudza emocje wśród swoich pracowników, którzy wspierają CD Projekt Red przy premierze Cyberpunk 2077 poprzez przekazanie graczom bezpłatnej licencji oraz dnia wolnego na grę.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Jak okiełznać raptowne zmiany na rynku dóbr cyfrowych?
Tradycyjne rynki i giełdy muszą liczyć się z wszelkimi wydarzeniami, które w nagły i trudny do przewidzenia sposób wpływają na wartość dóbr i zasobów. Prognozowanie i gotowość do odpowiedniego reagowania na takie zmiany leży w interesie…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
NVIDIA CHARITY – gamingowy live stream dla dzieci z Akademii Przyszłości, aby walczyć z wykluczeniem…
W dniach 9-13 grudnia NVIDIA zagra dla Akademii Przyszłości. W tym czasie odbędzie się 100-godzinna (rekordowa) transmisja, podczas której zaproszone gwiazdy wraz ze swoimi fanami postarają się zebrać jak największą kwotę na rzecz dzieci z…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Zwycięzca CS:GO w Polskiej Lidze Esportowej wyłoniony! ACTINA PACT zostaje Mistrzem Dywizji
Dwa miesiące rywalizacji, 100 000 złotych w puli, 8 drużyn, 33 spotkania i 1 zwycięzca, który po zaciętej rywalizacji, kilku dogrywkach i trzech mapach zdobył najwyższy tytuł w Dywizji Mistrzowskiej - to zespół ACTINA PACT.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce
Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Finały PLE – trzy dni najlepszego Counter-Strike’a i dobrej rozrywki!
Jak wiadomo, jeden z celów do zrealizowania na mapach CS’a to doprowadzenie do wybuchu paki, więc PLE już w teraz podpala lont!
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
#GamingBezBarier! Pierwszy gamingowy słownik migowy oraz turniej finałowy CS:GO z tłumaczem języka…
Walcząc z wykluczeniem cyfrowym w esporcie, agencja gamingowa Fantasyexpo we współpracy z Fundacją Akademia Młodych Głuchych oraz Sevenet S.A. tworzą gamingowy słownik esportowy, a Polska Liga Esportowa zapowiada pierwszą w historii…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...