Wiadomości e-sportowe
Orbit we współpracy z MediaCom wchodzi do świata e-sportu
Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia, rozpoczyna współpracę partnerską z wybranymi czołowymi polskimi drużynami e-sportowymi, rywalizującymi w światowych rozgrywkach. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
KFC organizuje pierwsze mistrzostwa e-sportowe w Europie Środkowej w ramach programu KFC BATTLE
W tym roku KFC po raz pierwszy zorganizuje turnieje e-sportowe w Europie Środkowej.
W ramach imprezy „KFC BATTLE” drużyny z Polski, Czech i Węgier będą mogły wziąć udział
w mistrzostwach Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO).
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Czy gaming i e-sport oznaczają to samo? – #eksperci o marketingu e-sportowym
27 marca w siedzibie Brief w Workin odbyło się szóste spotkanie z cyklu #eksperci. Tematem spotkania był marketing e-sportowy. Moderatorami dyskusji byli Anna Palowicz z Illuminar Gaming, Jarosław Śmietana - niezależny E-sport and Gaming…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Kampania Old Spice stworzona przez MediaCom, Fantasy Expo oraz P&G zwycięzcą Polish Esport…
Kampania marki Old Spice pt. „Wejdź na zapachnisty level”, stworzona przez dom mediowy MediaCom w ścisłej współpracy z agencją gamingową Fantasy Expo oraz Procter&Gamble, zwyciężyła w plebiscycie Polish Esport Awards 2018 organizowanym…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
„GAMING & ESPORT TRENDBOOK” – publikacja o e-sporcie skierowana do marketerów
Przychody branży e-sportowej na świecie osiągnęły w 2018 r. poziom 1 miliarda dolarów, a prognozy mówią o bardzo dynamicznym wzroście w najbliższych latach. Polski rynek wart był na koniec 2018 r. ok. 50 mln zł i również szybko rośnie –…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
PUMA przedstawia POWER UP Pack inspirowany gamingiem
PUMA prezentuje POWER UP Pack: nową linię butów piłkarskich, która łączy prawdziwy świat piłki nożnej z wirtualnym światem gamingu.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Nowy sezon Ultraligi wystartuje jeszcze w styczniu
Ultraliga, flagowy projekt Polsat Games, oficjalna liga regionalna League of Legends startuje z pierwszym sezonem rozgrywek. Zmagania rozpoczęło osiem drużyn. Pula nagród tego sezonu wyniesie 100 000 zł. Transmisja równolegle na antenie…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Co jest czym, czyli dlaczego rynek oczekuje, że drużyny esportowe staną się agencjami?
W ostatnim roku wielokrotnie uczestniczyłem w procesie negocjacji pomiędzy drużynami esportowymi, a potencjalnymi sponsorami. Niestety wypracowanie atrakcyjnego dla obu stron modelu było zadaniem trudnym, bo oczekiwania rynku reklamowego…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Follow Crew – nowa organizacja e-sportowa na polskim rynku
Follow Group, będący właścicielem portalu followgames.pl, ogłosiło 21 kwietnia w czasie targów Good Games 2018 powstanie na polskim rynku nowej organizacji e-sportowej Follow Crew.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Gamer Advertising – marketing gier, sposoby efektywnej komunikacji marketingowej
Miliony graczy w Polsce to nie lada wyzwanie dla marek. Rynek podbijają ciągle nowe narzędzia marketingowe, pomagające firmom w promocji wśród gamerów.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
20 tysięcy fanów wzięło udział w MeetUp, największym spotkaniu społeczności YouTube w Polsce
W krakowskiej Tauron Arena odbyło się spotkanie gwiazd YouTube z fanami. W wydarzeniu, którego partnerem było miasto Kraków, wzięło udział niemal 20 000 uczestników.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Gra o e-tron
Sport i rywalizacja wpływają na kształt naszych społeczeństw od zawsze. Nic więc dziwnego, że powstają gry odpowiadające na potrzebę współzawodnictwa. E-sport, bo o nim mowa, miał swoje początki w Polsce w kawiarenkach internetowych,…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...