Goldbach przejmuje… Goldbach
Nie doszło do sprzedaży Goldbach Interactive.Z początkiem 2015 roku Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience.
Rozmowy z potencjalnymi inwestorami nie zakończyły się sprzedażą Goldbach Interactive. Od stycznia Goldbach Interactive, czyli agencja zajmująca się działaniami digital, e-PR i Social Media, wejdzie w struktury Goldbach Audience.
– Pomimo zaawansowanych rozmów nie udało się nam uzyskać porozumienia z potencjalnymi inwestorami. Obecni klienci Goldbach Interactive zyskają dzięki temu dodatkowe możliwości związane z działalnością mediową Goldbach Audience – mówi Kirsten Dröessel, dyrektor ds. międzynarodowych, odpowiedzialna za całą Europę Środkowo-Wschodnią.
W struktury Goldbach Audience włączona zostanie część zespołu Goldbach Interactive.
– Pozostałym oferujemy zatrudnienie przy projektach realizowanych przez Goldbach Audience bądź pomoc w znalezieniu innego miejsca pracy – dodaje Kirsten Dröessel.
Jednocześnie Marek Parzydło, dotychczasowy dyrektor zarządzający Goldbach Interactive, odpowiedzialny za proces sprzedaży, skończył współpracę z Grupą z końcem listopada.
© adrian_ilie825 – Zobacz portfolio