Goldbach przejmuje… Goldbach

1 227

Nie doszło do sprzedaży Goldbach Interactive.Z początkiem 2015 roku Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience.


Rozmowy z potencjalnymi inwestorami nie zakończyły się sprzedażą Goldbach Interactive. Od stycznia Goldbach Interactive, czyli agencja zajmująca się działaniami digital, e-PR i Social Media, wejdzie w struktury Goldbach Audience.

– Pomimo zaawansowanych rozmów nie udało się nam uzyskać porozumienia z potencjalnymi inwestorami. Obecni klienci Goldbach Interactive zyskają dzięki temu dodatkowe możliwości związane z działalnością mediową Goldbach Audience – mówi Kirsten Dröessel, dyrektor ds. międzynarodowych, odpowiedzialna za całą Europę Środkowo-Wschodnią.

W struktury Goldbach Audience włączona zostanie część zespołu Goldbach Interactive.


– Pozostałym oferujemy zatrudnienie przy projektach realizowanych przez Goldbach Audience bądź pomoc w znalezieniu innego miejsca pracy – dodaje Kirsten Dröessel.

Jednocześnie Marek Parzydło, dotychczasowy dyrektor zarządzający Goldbach Interactive, odpowiedzialny za proces sprzedaży, skończył współpracę z Grupą z końcem listopada.

© adrian_ilie825 – Zobacz portfolio


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej