Grzegorz Kosson zaprasza na szkolenie ze storytellingu
Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Spotkanie z ekspertami w tej dziedzinie już 12 stycznia w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród nich wystąpi Grzegorz Kosson.
Czemu warto opowiadać historie?
„A czy warto słuchać historii? Czy warto słuchać jakieś opowieści, skoro można przeczytać raport, przyswoić jakieś fakty, spojrzeć na liczby i badania? One są takie fascynujące… Oczywiście, że warto! – bo w faktach, liczbach, badaniach nie ma życia. One nie poruszają. Nie chwytają za serce. Są nudne.
Warto słuchać opowieści, jeśli niosą ze sobą jakąś wiedzę, sens, mają coś, co w wymiarze opowieści nazywa się świętym graalem, eliksirem życia. Jeśli w jakiś sposób wpływają na nasze rozumienie świata, siebie, marki. Historia jest czymś, co łączy osobę opowiadającą bezpośrednio z sercem osoby słuchającej. Tak tworzy się silną więź, relację. A skąd czerpać inspirację na opowieści? Ze świata. Z siebie. Z życia.” – przekonuje Grzegorz Kosson.
::
Podczas cyklu szkoleń Grzegorz Kosson poprowadzi szkolenie pt.
„Stwórz własną opowieść, czyli warsztaty tworzenia opowieści”
Czego się nauczysz podczas szkolenia?
• Dowiesz się jak stworzyć porywającą opowieść dla własnej marki?
• Będziesz pracował nad opowieścią o Twojej marce czy problemie.
• Przekonasz się jak konsumen reaguje na opowieści i zrozumiesz jak do niego dotrzeć?
• Dowiesz się gdzie trafia opowieść? Jakie są jej elementy? Co powinna przekazywać?
• Zrozumiesz czemu to służy? Jakie cele możemy dzięki niej osiągnąć?
• Poznasz case studies sukcesu, czyli przykłady opowieści.
POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH EKSPERTÓW
::
Grzegorz Kosson to strateg i pisarz. Zawodowo zajmuje się tworzeniem marek. Chłonąc wiedzę i różne podejścia wypracował własny oryginalny styl, który teraz wykorzystuje do wspierania przedsiębiorców, firm, miast i krajów, w budowaniu marek i idei, które łączą masową przyjazność z głębokimi wartościami emocjonalnymi, społecznymi i kulturowymi.
Jest także autorem bestsellerowej publikacji „Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę” oraz pierwszej polskiej książki o storytellingu „Podaj Dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki„.
::
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń