Jak stworzyć audyt SEO samodzielnie?

Jak samodzielnie zbadać swoją stronę pod kątem SEO? Czego się wystrzegać i na co zwracać uwagę podczas tworzenia zarówno analizy, jak i gotowej strony? Agencja Content Marketing WhitePress wydała poradnik w postaci e-booka, który wyjaśnia, co należy zrobić, aby samodzielnie przeprowadzić audyt SEO.

Z poradnika dowiemy się o najważniejszych krokach do lepszego zrozumienia własnej strony internetowej. E-book został podzielony na trzy główne działy skupiające się wokół tematów związanych z aktualną sytuacją w SERP, analizą strony w wynikach wyszukiwania, a także z techniczną analizą strony. 

Jaka więdza jest niezbędna do przeprowadzenia audytu SEO? Warto sprawdzić sąsiedztwo swojej strony internetowej, przeprowadzić analizę konkurencji, wykorzystywać odpowiednie narzędzia do badania widoczności strony, zadbać o wyświetlanie strony w wynikach wyszukiwania i poprawną optymalizację strony oraz treści. Kolejnym krokiem jest ciągły monitoring problemów związanych ze stroną. 

– Wykonanie samodzielnego audytu oraz poprawa SEO strony to trudne zadanie, ale możliwe. Wymaga znajomości narzędzi, wytycznych dla webmasterów oraz posiadanie doświadczenia i informacji na temat tego, jak zachowuje się robot Google oraz użytkownicy. Połączenie takiej wiedzy pozwala tworzyć skomplikowane i kompleksowe audyty SEO – mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress.pl i autor e-booka.

 

Poradnik dostępny do pobrania tutaj

 

::

Foto: Fotolia/Melpomene

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF