...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jaką rolę w kształtowaniu silnej marki odgrywa współpraca na linii: przedsiębiorcy – administracja publiczna – uczelnie?

Debata: Jak zbudować silną markę? Okazuje się, że najważniejsza jest współpraca i wzajemne inspirowanie się trzech płaszczyzn – administracji, biznesu oraz uczelni i doradców marketingowych.

Do takich wniosków doszli uczestnicy debaty podczas 4 edycji Forum Praktyków Marketingu Miejsc, zorganizowanego przez platformę Brief for Poland oraz Biuro Promocji Zakopanego 24 października 2014 roku w Zakopanem. W debacie wzięli udział: Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego; Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego; Tymoteusz Mróz, właściciel Infogram; Kazimierz Nędza z Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury oraz January Świerk, właściciel restauracji „Mała Szwajcaria”.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF