Jaką rolę w kształtowaniu silnej marki odgrywa współpraca na linii: przedsiębiorcy – administracja publiczna – uczelnie?
Debata: Jak zbudować silną markę? Okazuje się, że najważniejsza jest współpraca i wzajemne inspirowanie się trzech płaszczyzn – administracji, biznesu oraz uczelni i doradców marketingowych.
Do takich wniosków doszli uczestnicy debaty podczas 4 edycji Forum Praktyków Marketingu Miejsc, zorganizowanego przez platformę Brief for Poland oraz Biuro Promocji Zakopanego 24 października 2014 roku w Zakopanem. W debacie wzięli udział: Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego; Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego; Tymoteusz Mróz, właściciel Infogram; Kazimierz Nędza z Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury oraz January Świerk, właściciel restauracji “Mała Szwajcaria”.