#KiszlukRozmawia​ 44 – Mateusz Galica, Lata Dwudzieste

301

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Mateuszem Galicą, założycielem agencji Lata Dwudzieste o zmianach zachodzących na rynku badań oraz globalnej zmianie strategii agencji Kantar, o genezie butiku doradczego Lata Dwudzieste, który zajmuje się opracowywaniem przyjaznych dla środowiska transformacji firm i instytucji, a także o tym, jaki wpływ na gospodarkę mają czynniki społeczne, polityczne, cywilizacyjne i kulturowe oraz jakie mogą być tego konsekwencje dla biznesu w ogóle i dla małych, startujących przedsiębiorstw.

50 kreatywnych 750x100px

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej