Zapraszamy na cykl EKSPERCI śniadania społeczności Najbardziej Kreatywnych w biznesie.
Projekt/marka/firma w nietuzinkowy sposób rozwiązuje problem, komunikuje się bądź adresuje potrzeby klientów/konsumentów.
1Oceniamy wyłącznie projekty, w których widać już namacalny efekt, np. sprzedaż, zasięg oddziaływania, itp. Nie oceniamy pomysłów przed wdrożeniem.
2Jeśli dany projekt/marka/firma zgłasza się po raz kolejny, musi wykazać rozwój od czasu poprzedniego zgłoszenia.
3Od start-upów po duże firmy/korporacje
1Inicjatywy/projekty/marki w ramach istniejących organizacji
2Organizacje pozarządowe, fundacje, stowarzyszenia
3Inauguracja
Zgłoszenia
Ocena
Finał
50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie
to całoroczny program, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na kilku płaszczyznach. Naszym celem jest wyłonienie najbardziej kreatywnych ludzi i projektów w Polsce.
Współdzielimy się wiedzą, doświadczeniami i nawiązujemy kontakty biznesowe.
1Dzięki spotkaniom w naszej społeczności powstało wiele nowych projektów biznesowych, a nasi laureaci pozyskali finansowanie.
3Korzystasz z wiedzy najlepszych i sam dzielisz się wiedzą z innymi wzmacniając swój wizerunek.
2Jako laureat dostajesz od nas wsparcie mediowe, by jeszcze skuteczniej docierać do Klientów, partnerów biznesowych i VC.
4Kampania banerowa na portalu brief.pl dla wybranego laureata
Mentoring z udziałem przedstawicieli Google dla wybranych laureatów
Roczne członkostwo we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej dla wybranego laureata
Bilety na konferencję online Masters&Robots dla dwóch wybranych laureatów
Doradztwo strategiczne w zakresie rozwoju sprzedaży w digitalu dla wybranego laureata
Brand Health Check zrealizowane przez AdCookie dla wybranego laureata
10 godzin doradztwa prawnego BCP Law - dla dwóch wybranych laureatów
Mentoring i zniżki na konferencje i warsztaty dla wszystkich kobiet w Rankingu
Zgłoś projekt i zawalcz o możliwość udziału w programie Test & Learn with TVN Media. Program umożliwia weryfikację i przetestowanie potencjału wyróżnionego start-upu w realnym środowisku biznesowym grupy TVN Warner Bros Discovery.
Kompleksowa konsultacja marketingowa z Eactive dla wybranego laureata
Animowany Video Explainer od Timecode Film Production dla wybranego laureata
"3 filary sukcesu budowania i rozwoju marki w Social Media." Całodniowe szkolenie, którego celem jest usystematyzowanie wiedzy oraz zwrócenie uwagi na kluczowe elementy podczas działań z wykorzystaniem Social Media.
WebTalk, endorfina events
PRZEWODNICZĄCY KAPITUŁY
Współwłaściciel i członek zarządu grupy marketingowej składającej się z dwóch agencji: endorfina events (eventy online, hybrydowe oraz
offline) oraz WebTalk (full service digital. Wg. Media i Marketing Polska endorfina piastowała tytuł agencji eventowej roku w latach 2016 i 2017, następnie w 2019
roku tytuł najlepszej agencji eksportującej swoje usługi poza Polskę a w 2021 została wyróżniona jako solidny partner. Webtalk również została doceniona przez
MMP jako agencja roku w kategorii social media w 2016, następnie w 2017 i 2018 otrzymała nagrodę za imponujący wzrost a w 2022 zdobyła tytuł „Agencja Roku – Lider Jakości”. Maciej zainicjował i przeprowadził proces połączenia obu agencji w
grupę w 2017 roku.
Maciej w 2018 roku otrzymał statuetkę MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa, aktywnie udziela się na rzecz rozwoju branży komunikacji marketingowej w Polsce i za granicą. W ramach SKM SAR był członkiem grupy tworzącej przez 2 lata Białą Księgę Komunikacji Marketingowej – opracowanie zawierające zbiór dobrych praktyk przetargowych we wszystkich
kategoriach zakupów marketingowych. Prowadził liczne prelekcje w Polsce i za granicą. Od 2019 roku jest członkiem kapituły plebiscytu „50 Najbardziej
Kreatywnych w Biznesie” tworzonego przez Brief.pl a od 2021 jest jej przewodniczącym.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uwielbia dobrą architekturę, sport i podróże.
Google for Startups
Od Października 2019 Dyrektor Google for Startups w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz szef warszawskiego Campusu Google. W branży internetowej działa od 15 lat. Do Google dołączył w 2006 roku, będąc jednym z pierwszych pracowników firmy w Polsce. W latach 2015-2019 prowadził zespół wspierający ekspansję polskich startupów na rynki globalne. Wcześniej odpowiadał za rozwój współpracy z branżą handlową, e-commerce, finansową i turystyczną. Przed dołączeniem do Google pracował dla grupy Bankier.pl S.A. Jest absolwentem International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej i Executive MBA na Towson University/University of Maryland.
CCIFP
Z biznesem francuskim związana od ponad 20 lat. Pracowała zarówno w Polsce jak i we Francji przy wielu projektach z zakresu współpracy międzynarodowej. Absolwentka UW oraz polsko-francuskich Studiów Master HEC/SGH. Monika Constant pracuje w CCIFP od 2000 roku, a od 2009 roku jest jej Dyrektorem Generalnym. Pod jej kierownictwem CCIFP rozwinęła się w jedną z największych i najbardziej dynamicznych zagranicznych izb gospodarczych w Polsce, która obecnie zrzesza blisko 460 firm z kapitałem francuskim oraz polskim. Wraz ze swoim zespołem tworzyła wiele wydarzeń związanych z promocją francuskiego biznesu w Polsce, m.in. reprezentacją firm francuskich na Forum Ekonomicznym w Krynicy (2010 – 2012, 2018), polsko-Francuskie Forum Gospodarcze z udziałem Prezydentów Francji i Polski (listopad 2012, luty 2020), Spotkania Warszawskie (2013 – 2015, 2018 - 2019). W ramach międzynarodowej struktury zrzeszającej 120 francuskich izb handlowych za granicą (CCI France – International) jest jej koordynatorem na Europę Środkowo-Wschodnią. Jest również częstym komentatorem polsko-francuskich stosunków gospodarczych w radiu i telewizji. W 2017 została odznaczona przez Ambasadora Francji w Polsce Narodowym Orderem Zasługi w randze kawalera za wybitne zasługi na rzecz umacniania polsko-francuskiego partnerstwa.
CKT
Dyrektor Zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa, największego warszawskiego inkubatora dla firm z sektora kreatywnego. Managerka od 2011 roku związana z Krajową Izbą Gospodarczą i rozwojem polskiej przedsiębiorczości, wieloletnia koordynatorka Kongresu Innowacyjnej Gospodarki, zaangażowana w inicjatywę KIG Młodzi Innowacyjni, współtwórczyni projektów i strategii komunikacyjno-marketingowych oraz kampanii informacyjnych. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów współpracując z przedstawicielami biznesu, samorządu lokalnego, samorządu gospodarczego, administracją publiczną i NGO.
BNP Paribas
CMO - dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego.
Na obecnym stanowisku Dariusz Maciołek pracuje od połowy 2018 roku. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021.Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident).
Kampanią „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” zapoczątkował w sektorze bankowym trend komunikacji dotykającej ważnych społecznie tematów i łamiących stereotypy. Odważnie i konsekwentnie kontynuuje obrany kierunek działań, dzięki czemu BNP Paribas przestał być postrzegany jako uprawiający hard-sell bank, a zyskał wizerunek angażującego ludzi oraz mówiącego o tym, co dla nich ważne.
Kolejne działania „Doceniaj-nie oceniaj”, kampanię „Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata”, „Jeszcze będzie przepięknie” czy „Kiedy to się skończy” oraz ostatnią angażującą młodych w szkołach akcję “Gdzie są nasze patronki?” umocniły BNP Paribas w obszarze „odpowiedzialnej komunikacji”. Miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.
BNP Paribas jako pierwsza marka w Polsce - rozpoczęła komunikację parasolową opartą o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) wypracowane przez ONZ. Oferując klientom produkty wspierające realizację SDG.
Booksy
Matematyk z wykształcenia, przedsiębiorca i ultra-maratończyk. Innowator, twórca iTaxi i Booksy oraz Prezes Fundacji Run and Fun. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych, m.in. uznany za „Najbardziej kreatywnego w biznesie 2016″ w rankingu magazynu Brief, laureat Konkursu Polska Firma Przyszłości 2016 w kategorii: Osobowość Biznesu oraz „Zdobywca Rynku” miesięcznika „Polish Market”.
zmieniamy swoją filozofię, otwierając się na mądrość i inicjatywę innych, którzy ten rynek tworzą.
Doceniamy wyjątkowych ludzi, którzy
MIEJSCE 1
Nasz nośnik MTC-Y to złożona struktura, która umożliwia dotarcie leczniczym cząsteczkom w głąb naszego organizmu. Po pierwsze nie uszkadza skóry, jest biodegradowalny i obojętny dla organizmu, po drugie lek, czyli substancja czynna, zamknięta w nośniku nie traci swojej aktywności i właściwości, co często jest obserwowane np. przy lekach doustnych. Po co nośnik? Nasz organizm nie lubi obcych substancji. Gdybyśmy podali cząsteczki aktywne bezpośrednio, bez ochrony, nie miałyby swoich leczniczych właściwości. Pacjenci często porównują etap leczenia do wojny. Brak skutecznego nośnika dla leku moglibyśmy porównać do wysyłania żołnierza na wojnę bez hełmu i karabinu. Podawanie leku drogą doustną jest zaś niczym wysyłanie żołnierzy pieszo w zbyt długi marsz, podczas którego większość nie dotrze do celu. Skuteczność preparatu zależy nie tylko od substancji biologicznie czynnych, jakie w nim zastosowano, ale również od zdolności przenikania składników w głąb ludzkiego organizmu.
Odbiorcami rozwiązań są pacjenci w obszarach terapeutycznych: diabetologii, onkologii czy chorób autoimmunologicznych.
MIEJSCE 2
VOCALY jest aplikacją mobilną do treningu głosu opartą na sztucznej inteligencji z zastosowaniem w nauce śpiewu, logopedii, foniatrii i psychologii głosu. VOCALY jest przeniesieniem procesu treningu z prawdziwym trenerem wokalnym do rzeczywistości wirtualnej, dzięki czemu użytkownik może ćwiczyć samodzielnie w profesjonalny sposób np. między lekcjami z trenerem. Asystent AI dobiera ćwiczenia dopasowane do głosu użytkownika oraz analizuje głos w czasie rzeczywistym, dzięki czemu użytkownik na bieżąco otrzymuje informacje czy ćwiczenie wykonywane jest poprawnie lub co i jak należy poprawić. Wokalista i trener mają dostęp do statystyk, dzięki czemu mogą śledzić rozwój głosu i monitorować progres. VOCALY dostarcza kompleksowego rozwiązania dla problemów, z jakimi zmagają się trenerzy wokalni i osoby pracujące nad swoim głosem, aby utrzymać go w pełnej dyspozycji.
Aplikacja jest obecnie kierowana do trenerów wokalnych, ich uczniów i wokalistów. Kolejnym etapem rozwoju jest skierowanie rozwiązania do osób wykorzystujących swój głos w celach zawodowych (np. aktorzy, wykładowcy) oraz pacjentów zmagających się z dysfunkcjami głosu.
MIEJSCE 3
Portal north.pl jest jednocześnie sklepem z częściami AGD i RTV oraz bazą porad i wiedzy dotyczącej samodzielnej naprawy i dbania o sprzęty domowe. Pokazuje i uświadamia, że naprawa domowego sprzętu niesie za sobą same korzyści od ekonomicznych, przez satysfakcję, po ograniczenie ilości elektrośmieci, a co za tym idzie ochronę środowiska. Pokazuje to w sposób atrakcyjny, a zarazem merytoryczny. #naprawiajniewyrzucaj
Portal jest skierowany do wszystkich domowników: młodych małżeństw, singli, rodzin, starszego pokolenia, złotych rączek.
MIEJSCE 4
Współzałożyciele MELT – studia zajmującego się projektowaniem immersyjnych doświadczeń — aktywacji, które wciągają odbiorców do wykreowanego świata. MELT nieustannie eksperymentuje ze sztuką i technologią, stosując nowe formy interakcji i zaangażowania z odbiorcą na styku świata prawdziwego z cyfrowym, by skutecznie docierać do grupy docelowej. Studio jest laureatem wielu ogólnoświatowych i lokalnych nagród branży kreatywnej (design i marketing), oraz było docenione na festiwalach sztuki i wystawach immersyjnych w wielu krajach świata (m.in. Paryż, Linz, New York, Beijing).
Oparte na projektowaniu doświadczenia podejście i charakterystyczny audiowizualny styl zaowocowały współpracą z takimi markami jak Netflix, Coca-Cola, Samsung, adidas, czy Versace. Współpracowaliśmy również z artystami takimi jak PRO8L3M, Quebonafide, czy Hania Rani.
Naszymi klientami są bezpośrednio marki (korporacje, instytucje, artyści sceniczni, marki osobiste) i agencje, które je obsługują. Pośrednio, marketing doświadczeń najlepiej działa na pokolenia millenialsów i młodsze, które – jak dowodzą badania – przedkładają doświadczanie nad posiadanie.
MIEJSCE 5
Innowacyjna technologia, która powstała dzięki połączeniu zaawansowanej wiedzy z obszaru materiałoznawstwa, chemii, galwanotechniki i nanotechnologii. W coat-it w naukowy sposób i z laboratoryjną precyzją, ale również ze zrozumieniem potrzeb przemysłu i poczuciem odpowiedzialności za zrównoważony rozwój, opracowujemy i tworzymy dodatki do powłok ochronnych na bazie nanomateriałów. Nasze produkty są wykorzystywane do otrzymywania powłok kompozytowych o znacznie podwyższonych właściwościach ochronnych, powłok samonaprawczych, samoczyszczących czy nawet pozwalających wykrywać zużycie i korozję. Dzięki zastosowaniu wyników naszych prac badawczo-rozwojowych i nowatorskich produktów, zyskuje nie tylko końcowy odbiorca, który tworzy produkty o zwiększonej trwałości, ale zyskuje też nasze środowisko. Naturalną konsekwencją wykorzystania naszych produktów i pomysłów jest zmniejszenie zużycia surowców naturalnych, zmniejszenie zużycia energii elektrycznej czy zmniejszenie ilości odpadów w postaci skorodowanych i wyeksploatowanych elementów metalowych. Dodatkowo nie można zapomnieć o istotnym ograniczeniu wydatków na walkę z korozją i jej skutkami. Cały czas współpracujemy z uczelniami, innymi innowacyjnymi startupami, firmami oraz niezależnymi laboratoriami badawczymi, by ciągle się rozwijać i znajdować nowe możliwości zastosowania naszych rozwiązań.
Coat-it współpracuje z dostawcami surowców do procesów otrzymywania powłok metalicznych, którzy obsługują między innymi przemysł motoryzacyjny, energetyczny czy lotniczy. Odbiorcami są także firmy wytwarzające powłoki ochronne (galwanizernie). Widzimy potencjał we współpracy z producentami stali i wyrobów stalowych, przemysłem maszynowym, chemicznym czy nawet spożywczym.
MIEJSCE 6
Pomysł NaturalAntibody pojawił się w trakcie badań prowadzonych przez Konrada Krawczyka na Uniwersytecie w Oksfordzie. Analizując dane gromadzone na potrzeby projektów R&D w firmach farmaceutycznych zauważył, że po ich zakończeniu duża część tych cennych informacji pozostaje niewykorzystana, tworząc tzw. cmentarzyska danych. Opracowaliśmy zatem bank danych, który w zautomatyzowany sposób gromadzi i integruje informacje na temat szczegółowej budowy sekwencji opracowanych już przeciwciał, ich struktur trójwymiarowych, ich umiejętności łączenia się z innymi cząsteczkami i cech biofizycznych. Zebraliśmy i ujednoliciliśmy dane zgromadzone przez naukowców w ostatnich 40 latach. Wykorzystując wiedzę z takich obszarów jak bioinżynieria, informatyka, data science i machine learning, opracowaliśmy również narzędzia analityczne, które przewidują zachowania przeciwciał w kontakcie z antygenami i identyfikują te z nich, które mają dobre właściwości terapeutyczne i szansę, aby stać się lekami. Pozwala to znacznie zmniejszyć ilość prób eksperymentalnych, zapewniając ogromną oszczędność czasu i środków.
Grupą docelową rozwiązań spółki są firmy farmaceutyczne, firmy biotechnologiczne, spółki medyczne analizujące jednostki chorobowe, podmioty kliniczne/eksperymentalne – w skrócie: wszystkie organizacje, których celem jest opracowywanie nowych leków na bazie przeciwciał.
MIEJSCE 7
Wyrożnieni: Krystian Kulczycki, Daniel Jarząb, Radosław Ruda
PayEye rozwiązuje problemy innych technologii oraz bezpieczeństwa. Dzięki wykorzystaniu biometrii rozwiązaniem tym zastępujemy wszystkie niepotrzebne gadżety (tj. karty, telefony i hasła, których nie trzeba mieć przy sobie, aby wykonać transakcję płatniczą lub identyfikację). Wystarczy jedno proste rozwiązanie, które zapewnia pełną swobodę i niezależność, oferując płatności bezdotykowe — wystarczy jedno spojrzenie. PayEye gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo transakcji i danych identyfikacyjnych dzięki unikatowości cech biometrycznych tęczówki ludzkiego oka. Rozwiązanie powstało w odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku, dotyczące zastosowania biometrii dla rynku biznesowego i finansowego. Biometria wspiera również silne uwierzytelnianie użytkowników i może zostać wykorzystana dodatkowo np. jako metoda dostępu do pomieszczeń, potwierdzania umów, decyzji, czy też identyfikacji osób we wszystkich miejscach, gdzie identyfikacja jest kluczowa.
Docieramy do dwóch grup Klientów – B2B i B2C. B2B to punkty handlowe umożliwiające biometryczne płatności okiem, a B2C to konsumenci – mieszkańcy dużych miast, aktywni zawodowo, na co dzień korzystający z e-commerce, otwarci na innowacje, korzystający z udogodnień, które oferują im nowe technologie.
MIEJSCE 8
Wyróżnieni: Iga Czubak
Roślinny Qurczak to innowacyjna technologia produkcji zamienników dla mięsa. Jako jedyni używamy fasoli i mam nadzieję, że to właśnie nasz produkt w ostatecznym rozrachunku obroni się na półce, gdy nisza zostanie już w dużej mierze zapełniona. Większość producentów roślinnych kurczaków na całym świecie stawia na ekstrudowaną soję, która jest tania i łatwa do wyprodukowania. Wyzwanie, jakie stawia stworzenie nowej technologii i opracowanie jej skalowania faktycznie wymaga więcej czasu, pieniędzy i zachodu, ale daje również o wiele więcej satysfakcji.
Naszą główną i największą grupą docelową są fleksitarianie, czyli osoby, które lubią i jedzą mięso, jednak z różnych powodów chciałyby ograniczyć jego spożywanie. W grupie tej są zarówno osoby w młodym wieku, sportowcy, rodziny z dziećmi, jak i osoby starsze, a w każdej z nich motywacja jest trochę inna.
MIEJSCE 9
Wyróżnieni: Paweł Jabłoński
MEETING15 stworzył innowacyjną platformę do realizacji wydarzeń hybrydowych. Stanowi ona szereg narzędzi, które spełniają oczekiwania klientów i pomagają realizować nowoczesne konferencje. Platforma z całym spektrum możliwości jest najbardziej kompleksowym i oryginalnym rozwiązaniem dla przedstawicieli wszystkich branż, którzy planują organizację wydarzeń. Co więcej, platforma ciągle się rozwija, dostosowuje, jest elastyczna, a mimo to, niezmiennie zachowuje swoją kompleksowość. Kreatywne pomysły są stale wdrażane, by odpowiadać na potrzeby organizatorów e-konferencji. Na wydarzenia można zaprosić tysiące ludzi i zaoferować im wyjątkowe doświadczenie telewizyjne, wideo na żądanie, przesunięcie czasowe, dostęp do potrzebnych dla nich treści i wiele innych funkcji. Platforma MEETING15 to doskonały dowód na to, że konferencje wkraczają na nowy poziom, a nasza firma jest tego inicjatorem.
Z platformy MEETING15 korzystają największe światowe firmy korporacyjne, np. znani producenci napojów, samochodów, firmy farmaceutyczne, ale również lokalne firmy i instytucje polityczne. Oferty są krojone na miarę dla każdego organizatora eventów i dopasowywane do możliwości finansowych.
MIEJSCE 10
Wyróżnieni: Dominika Szot
IT'S HER GAME podchodzi do segmentu kobiet w grach holistycznie, pozycjonując się już na samym początku w świadomości młodych dziewczyn poprzez oferowanie im materiałów edukacyjnych, w zamian zyskując ich zaufanie i budując społeczność. Jednocześnie IT'S HER GAME wspiera rozwój profesjonalistek, tworząc siatkę kontaktów, które z chęcią angażują się w inicjatywy edukacyjne, a także stanowią świetną grupę zapewniającą zrozumienie potrzeb grających kobiet. IT'S HER GAME dba też o komunikację korporacyjną – oferuje firmom szansę zaangażowania się w projekty wspierające rozwój kobiet w branży, zapewniając też dostęp do wysokiej klasy kandydatek i talentów. IT'S HER GAME tworzy ekosystem — społeczność. Każde z realizowanych działań ma na uwadze te trzy grupy docelowe np. podcasty oferują dostęp do wiedzy specjalistycznej, pozycjonują ekspertki, a jednocześnie, w przypadku współpracy, pozwalają współpracującym markom na wsparcie przekazu dotyczącego ich zaangażowania w rozwój kobiet w branży.
Projekt IT'S HER GAME adresowany jest do trzech grup: profesjonalistek z branży, kobiet, które rozważają karierę w gamingu lub przebranżowienie oraz firm, które wspierają kobiety w gamingu i jednocześnie chcą dotrzeć do gamerek ze swoją komunikacją.
MIEJSCE 11
Wyróżnieni: Paweł Sieczkiewicz
Od 2014 roku Telemedi dostarcza na rynek nowoczesne i kompleksowe rozwiązania z zakresu zdalnej opieki medycznej zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i pacjentów. W swojej ofercie posiada takie rozwiązania jak dedykowane platformy telemedyczne typu plug&play, które oferują i gwarantują zdalne konsultacje z lekarzami różnych specjalności przez Internet lub telefon 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Telemedi łączy wiedzę ekspercką z technologią, aby zwiększać dostęp do cyfrowej opieki zdrowotnej i sprawiać, by ludzie żyli i czuli się bezpiecznie bez względu na to, gdzie się znajdują. Telemedi to zaufany partner w zakresie zdalnej opieki zdrowotnej zarówno dla podmiotów biznesowych, lekarzy, jak i klientów indywidualnych.
Telemedi swoje produkty oferuje ubezpieczycielom, firmom assistance, bankom, operatorom medycznym i osobom indywidualnym. Współpracuje z ponad stu klientami biznesowymi na ponad dwudziestu rynkach. W Polsce oferuje własną platformę telemedyczną i zdalne konsultacje z lekarzami przez Internet lub telefon.
MIEJSCE 12
Authologic zbiera w jednym API metody weryfikacji tożsamości online, bazujące na video/selfie, danych bankowych i cyfrowych dowodach osobistych. System pozwala na definiowanie własnych scenariuszy weryfikacyjnych łączących ze sobą wiele metod weryfikacji i źródeł danych.
Naszymi klientami są organizacje regulowane np. firmy crypto, fintech, banki czy ubezpieczyciele oraz nieregulowane np. wynajem mieszkań i samochodów, czy platformy e-commerce.
MIEJSCE 13
Misją Warsaw Genomics jest zapewnienie pacjentom rozwiązań medycyny genomowej, dzięki którym nie zachorują lub będą mogli jak najszybciej podjąć odpowiednie działania zapewniające jak najskuteczniejsze leczenie. To geny sprawiają, że jesteśmy jacy jesteśmy, i w genach zapisaną mamy nie tylko podatność na choroby, ale i odpowiedź na terapie.
W Warsaw Genomics wykonujemy ponad 300 różnych testów genetycznych wykorzystujących zaawansowane i zgodne ze światowymi standardami narzędzia diagnostyki molekularnej. Od 2017 roku realizujemy unikatowy program profilaktyki onkologicznej Badamy Geny, w ramach którego przebadaliśmy już ponad 30 tysięcy osób. Oceniamy ryzyko zachorowania na każdy nowotwór dziedziczny, analizując ponad 23 000 możliwych mutacji w 70 genach — typowo bada 1-2 geny i 5-12 mutacji. Oferujemy badanie kilkukrotnie taniej niż gdziekolwiek na świecie dzięki naszej innowacyjnej metodzie jednoczesnej analizy dużej liczby próbek. Pacjentom z wysokim ryzykiem zachorowania na raka zapewniamy bezpłatną prewencję i diagnostykę: (1) organizujemy konsultacje z lekarzem (2) umawiamy na spotkanie z psychonkologiem (3) zapewniamy badania obrazowe (m.in. MRI, mammografia, CT).
Nasze rozwiązanie jest skierowane do wszystkich osób, w szczególności do tych obciążonych ryzykiem mutacji genetycznej.
MIEJSCE 14
W projektowaniu bredpaków i tworzeniu marki Breadpack korzystałem wyłącznie z własnej wizji i poszukiwałem metodą prób i błędów rozwiązania mogącego stworzoną wizję urzeczywistnić. Stworzyłem nieznany dotychczas na rynku produkt, technologię i maszynę potrzebną do jego produkcji. Nie korzystałem z zewnętrznych dofinansowań ani programów akceleracyjnych. Inspiracją było dotychczasowe doświadczenie, natura i zauważone luki w dostępie do produktu, który zdecydowałem się stworzyć. Bez kreatywności i wiary w jej realny wymiar BreadPack by nie powstał. Bezpośrednim efektem tego połączenia stał się nowy, polski produkt dostępny na rynku i półautomatyczne piece BP-4/300 do wypieku naczyń.
Głównie kieruję ten projekt do szerokiego grona przedsiębiorstw gastronomicznych, branży eventowej, firm i organizacji korzystających z usług cateringowych. Działamy międzynarodowo.
Zapraszamy na cykl EKSPERCI śniadania społeczności Najbardziej Kreatywnych w biznesie.
Pierwsze spotkanie z cyklu EKSPERCI śniadanie społeczności Najbardziej Kreatywnych w
Pomimo szybko rozwijającej się technologii i postępującej cyfryzacji, wiele czynności