Maciej Ledzion
WebTalk, endorfina events

Maciej Ledzion
WebTalk, endorfina eventsPRZEWODNICZĄCY KAPITUŁY
Współwłaściciel i członek zarządu grupy marketingowej składającej się z dwóch agencji: endorfina events (eventy online, hybrydowe oraz
offline) oraz WebTalk (full service digital. Wg. Media i Marketing Polska endorfina piastowała tytuł agencji eventowej roku w latach 2016 i 2017, następnie w 2019
roku tytuł najlepszej agencji eksportującej swoje usługi poza Polskę a w 2021 została wyróżniona jako solidny partner. Webtalk również została doceniona przez
MMP jako agencja roku w kategorii social media w 2016, następnie w 2017 i 2018 otrzymała nagrodę za imponujący wzrost a w 2022 zdobyła tytuł „Agencja Roku – Lider Jakości”. Maciej zainicjował i przeprowadził proces połączenia obu agencji w
grupę w 2017 roku.
Maciej w 2018 roku otrzymał statuetkę MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa, aktywnie udziela się na rzecz rozwoju branży komunikacji marketingowej w Polsce i za granicą. W ramach SKM SAR był członkiem grupy tworzącej przez 2 lata Białą Księgę Komunikacji Marketingowej – opracowanie zawierające zbiór dobrych praktyk przetargowych we wszystkich
kategoriach zakupów marketingowych. Prowadził liczne prelekcje w Polsce i za granicą. Od 2019 roku jest członkiem kapituły plebiscytu „50 Najbardziej
Kreatywnych w Biznesie” tworzonego przez Brief.pl a od 2021 jest jej przewodniczącym.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uwielbia dobrą architekturę, sport i podróże.
Sebastian Hejnowski
SEC Newgate CEE

Sebastian Hejnowski
SEC Newgate CEEPrzedsiębiorca. Ekspert od reputacji. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży Public Relations. Współtworzył i zarządzał MSL w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Współzałożyciel Renters.pl - największego polskiego operatora najmu krótkoterminowego.
Zbigniew Klonowski
Trias International

Zbigniew Klonowski
Trias InternationalZbigniew Klonowski, absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, MBA (GFKM&Univeristy of Strathclyde). Laureat Nagrody Prezydenta Miasta Torunia w kategorii przedsiębiorczości, nominowany do grona pięciu najlepszych przedsiębiorców w ogólnopolskim konkursie o Laur Businessmana (BM&PwC). Współtwórca i zarządzający od ponad 20 lat grupą TRIAS działającą na rynku krajowym, Europejskim i w USA. Inwestor w start’upy jak Virtual Power Plant (członek RN), współtwórca Kongresu 60 Milionów i działacz społeczny w Zarządzie IAKS Polska, w Radzie Fundacji Planetarium w Toruniu i wielu innych. Prywatnie podróżnik z listą odwiedzonych blisko 100 krajów i pasjonat gry w golfa.

Andrzej Matuszyński
Pracę w branży medialnej rozpoczynał w Grupie Infor. W latach 1997-2004 był związany z Grupą Eurozet, zajmując m.in. stanowisko dyrektora badań i marketingu oraz członka zarządu Radiostacji. Od 2005, przez 5 lat związany był z Cyfrowym Polsatem, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta, natomiast w 2010 r. został członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym telewizji n. W latach 2011-2012 pełnił funkcję dyrektora pionu marketingu Grupy Eurozet, a następnie doradzał zarządowi Grupy. W latach 2013 - 2020 był prezesem Grupy Eurozet (Radio ZET, Antyradio, Meloradio, Chillizet, Radio Plus, Planeta.pl, Studio ZET). Absolwent KUL, gdzie studiował psychologię i ekonomię. Ukończył też: Podyplomowe Studium Coachingu w Laboratorium Psychoedukacji, Zarządzanie w Kanadyjskim Instytucie Zarządzania (ICAN) oraz Strategic Marketing In Action w IMD Business School w Szwajcarii.
Dariusz Żuk
AIP Seed

Dariusz Żuk
AIP SeedDariusz Żuk jest współtwórcą ekosystemu startupów w Polsce. Stworzył AIP, w których wystartowało ze swoim pomysłem na biznes ponad 16 tysięcy osób zatrudniających do dziś ponad 150 tys. osób i osiągających obroty powyżej 28 mld zł. Stworzył fundusz AIP Seed oraz współtworzył bValue VC inwestujące w przeszło 150 startupów m.in. CallPage, Glov, Qpony-Blix, Tidio, BeRaw. Założył Business Link – pierwszą sieć coworkingową w CEE zrzeszającą ponad 2500 mieszkańców na ponad 40 tyś. m2 powierzchni w kilkunastu lokalizacjach.
Dariusz Maciołek
BNP Paribas

Dariusz Maciołek
BNP ParibasCMO - dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego.
Na obecnym stanowisku Dariusz Maciołek pracuje od połowy 2018 roku. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021.Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident).
Kampanią „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” zapoczątkował w sektorze bankowym trend komunikacji dotykającej ważnych społecznie tematów i łamiących stereotypy. Odważnie i konsekwentnie kontynuuje obrany kierunek działań, dzięki czemu BNP Paribas przestał być postrzegany jako uprawiający hard-sell bank, a zyskał wizerunek angażującego ludzi oraz mówiącego o tym, co dla nich ważne.
Kolejne działania „Doceniaj-nie oceniaj”, kampanię „Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata”, „Jeszcze będzie przepięknie” czy „Kiedy to się skończy” oraz ostatnią angażującą młodych w szkołach akcję “Gdzie są nasze patronki?” umocniły BNP Paribas w obszarze „odpowiedzialnej komunikacji”. Miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.
BNP Paribas jako pierwsza marka w Polsce - rozpoczęła komunikację parasolową opartą o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) wypracowane przez ONZ. Oferując klientom produkty wspierające realizację SDG.
Karol Gajewicz
Żabka (Żabka Future)

Karol Gajewicz
Żabka (Żabka Future)Head of Venture Studio
Specjalizuje się w poszukiwaniu i budowaniu relacji w ekosystemie innowacji w Polsce i za granicą. Od ponad roku w ramach Żabki Future kieruje Venture Studio, którego zespół wspiera innowatorów oraz poszukuje nowych pomysłów biznesowych, które mogą zwiększać wartość Grupy Żabka. Odpowiedzialny za mentoring oraz tworzenie produktów i usług z obszarów commerce, foodtech, sustainable development oraz retail automation. Posiada także doświadczenie w doradztwie strategicznym oraz bankowości inwestycyjnej.
Ewa Janus-Khouri
CKT

Ewa Janus-Khouri
CKT
Dyrektor Zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa, największego warszawskiego inkubatora dla firm z sektora kreatywnego. Managerka od 2011 roku związana z Krajową Izbą Gospodarczą i rozwojem polskiej przedsiębiorczości, wieloletnia koordynatorka Kongresu Innowacyjnej Gospodarki, zaangażowana w inicjatywę KIG Młodzi Innowacyjni, współtwórczyni projektów i strategii komunikacyjno-marketingowych oraz kampanii informacyjnych. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów współpracując z przedstawicielami biznesu, samorządu lokalnego, samorządu gospodarczego, administracją publiczną i NGO.
Javier Sosnowski
Hiszpańsko-Polska Izba Handlowa

Javier Sosnowski
Hiszpańsko-Polska Izba HandlowaJavier Sosnowski jest Prezesem Hiszpańsko-Polskiej Izby Handlowej w Hiszpanii (od 2002) i wiceprezesem oraz współzałożycielem stowarzyszenia Polskich Izb Handlowych za Granicą (PolChambers). Członek Rady Warszawskiej Izby Gospodarczej i Rady Krajowej Izby Gospodarczej – KIG (2009-2017). Inicjator powołania PolChambers HUB Global Network, sieć czterech centrów innowacji dla MŚP na czterech kontynentach. Jest konsultantem, specjalizujący się w rozwój biznesu dla MŚP w Polsce, szczególnie w stosunkach z Hiszpanią i krajów Ameryki Łacińskiej, a także, jako mediator, pośredniczy w sporach gospodarczych. Aktywnie uczestniczy w niektórych inicjatywach publicznych i prywatnych wspierających rozwój stosunków gospodarczych. Jest członkiem kilku polskich organizacji i Kolegium Handlowego w Barcelonie. Jest współzałożycielem i wicekanclerzem Senatu Stowarzyszenia Potomków Sejmu Wielkiego oraz członkiem Rady Nadzorczej Fundacji Przyjaciele Konstytucji 3 Maja Fiat Lux. Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej.
Jowita Michalska
Digital University

Jowita Michalska
Digital UniversityZałożycielka i CEO Digital University, Ambasadorka SingularityU Warsaw Chapter
Misją życiową Jowity jest uzbrojenie Polaków w niezbędne kompetencje cyfrowe. Dlatego powołała do życia organizację, która współpracując z czołowymi amerykańskimi uczelniami, takimi jak MIT, Harvard Business School czy Stanford, zajmuje się edukacją w obszarze nowych technologii. Digital University oferuje m.in. certyfikowane programy edukacyjne, takie jak Digital Transformation Expert, które pozwalają pracownikom uzupełnić kompetencje przyszłości oraz konferencje, takie jak Masters&Robots, na które przyjeżdżają do Polski najwybitniejsi światowi eksperci. Organizacja zajmuje się również edukacją osób wykluczonych oraz w trudnej sytuacji życiowej w obszarach: nowych technologii, bezpieczeństwa w Internecie, zawodów przyszłości i ekologii.
Jowita jest polską ambasadorką Singularity Group, najważniejszego edukacyjnego think-tanku z Doliny Krzemowej. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe, które zdobywała pracując na kluczowych stanowiskach m.in. w Polkomtelu, PGE czy Deloitte.
Z tytułu swojej działalności edukacyjnej Jowita otrzymała wiele nagród i odznaczeń, w tym Digital Shapers, przyznawane za znaczący wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. W ostatnim roku Forbes Women uznał ją za jedną ze 100 najwybitniejszych kobiet w biznesie, a Komisja Europejska mianowała Ambasadorką Cyfrowej UE.
Radomir Jaszczuk
Digitree Group

Radomir Jaszczuk
Digitree GroupW Digitree Group od 2017 roku. Obecnie na stanowisku Business Development Director zajmuje się tworzeniem strategii sprzedaży oraz nadzorowaniem procesów sprzedaży, zgodnie z przyjętą strategią Grupy Kapitałowej Digitree Group. Odpowiada za relacje z Partnerami głównie pod kątem dziedziny marketing automation, w nurt założeń klientocentryczności, oraz sustainable digital.
Przed dołączeniem do Digitree Group pełnił funkcję Prezesa Zarządu Wydawnictwa Media Direct oraz Członka Zarządu w Agencji marketingowej KORE.
Maciej Herman
Lotte Wedel

Maciej Herman
Lotte Wedel
Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel. W Wedlu od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay i Procter and Gamble. W ciągu ostatnich kilku lat Wedel jest jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce. Marka Wedel niedawno po raz kolejny została „najsilniejszą polską marką” w rankingu Rzeczpospolitej. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem” i wiele innych za innowacyjne nowości produktowe.
Monika Constant
CCIFP

Monika Constant
CCIFP
Z biznesem francuskim związana od ponad 20 lat. Pracowała zarówno w Polsce jak i we Francji przy wielu projektach z zakresu współpracy międzynarodowej. Absolwentka UW oraz polsko-francuskich Studiów Master HEC/SGH. Monika Constant pracuje w CCIFP od 2000 roku, a od 2009 roku jest jej Dyrektorem Generalnym. Pod jej kierownictwem CCIFP rozwinęła się w jedną z największych i najbardziej dynamicznych zagranicznych izb gospodarczych w Polsce, która obecnie zrzesza blisko 460 firm z kapitałem francuskim oraz polskim. Wraz ze swoim zespołem tworzyła wiele wydarzeń związanych z promocją francuskiego biznesu w Polsce, m.in. reprezentacją firm francuskich na Forum Ekonomicznym w Krynicy (2010 – 2012, 2018), polsko-Francuskie Forum Gospodarcze z udziałem Prezydentów Francji i Polski (listopad 2012, luty 2020), Spotkania Warszawskie (2013 – 2015, 2018 - 2019). W ramach międzynarodowej struktury zrzeszającej 120 francuskich izb handlowych za granicą (CCI France – International) jest jej koordynatorem na Europę Środkowo-Wschodnią. Jest również częstym komentatorem polsko-francuskich stosunków gospodarczych w radiu i telewizji. W 2017 została odznaczona przez Ambasadora Francji w Polsce Narodowym Orderem Zasługi w randze kawalera za wybitne zasługi na rzecz umacniania polsko-francuskiego partnerstwa.
Tomasz Dławichowski
Timecode Film Production.

Tomasz Dławichowski
Timecode Film Production.
Partner i dyrektor zarządzający w Timecode Film Production. Ukończył Uniwersytet Warszawski (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych) i Akademię Leona Koźmińskiego (Zarządzanie w Mediach).
Zarządza studiem, które specjalizuje się w produkcji filmów do komunikacji marketingowej (reklamy, branded content, animacje). Od 2017r. jest organizatorem konkursu Timecode Akcja Animacja, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów w dziedzinie animacji reklamowej.
Produkował filmy min. dla takich marek jak: Allegro, Blik, BMW, Citroen, Ford, Intel, Monini, Netia, Nokia, Panasonic, Pilsner, PGE Polska Grupa Energetyczna, Sephora, T-mobile, Toyota, Volkswagen, Żywiec.
Nagrody i nominacje w konkursach branżowych:
Filmy reklamowe:
2019 – EFFIE (srebro) - Radio Złote Przeboje.
2015 – KREATURA - Volkswagen.
2012 – KAMPANIE SPOŁECZNE – projekt „Mafia dla psa”.
2008 – KREATURA - Discovery Historia.
2008 – ZŁOTE ORŁY - Discovery Historia.
2007 – PROMAX/BDA Berlin - Discovery Historia.
2007 – MEDIA TRENDY - Discovery Historia.
Filmy branded content:
2020 – TYTANOWE OKO - National Geographic.
2016 – EFFIE (srebro) - BMW.
2016 - ZŁOTY SPINACZ - BMW.
2016 – KREATURA - BMW.
Marek Kłoczko
KIG

Marek Kłoczko
KIG
Urodzony w Augustowie. Ukończył Wydział Elektroniczny na Politechnice w Budapeszcie oraz Wydział Ekonomiki Przemysłu SGPiS (SGH) w Warszawie. W latach 1976-87 tłumacz przysięgły języka węgierskiego. W latach 1976-90 pracował w przemyśle elektronicznym, w tym w latach 1987-90 był Dyrektorem Naczelnym Warszawskich Zakładów Telewizyjnych ELEMIS.
Od 1990 roku w Krajowej Izbie Gospodarczej, jako Sekretarz Generalny, a od 2013 roku jako Wiceprezes – Dyrektor Generalny. Od 2015 roku jest także Wiceprezesem Europejskiego Stowarzyszenia Izb Gospodarczych EUROCHAMBRES w Brukseli.
Studiował w USA, Wielkiej Brytanii, Japonii i Korei. W latach 1991-1993 był posłem Sejmu RP - członkiem Komisji Współpracy z Zagranicą. Na początku lat dziewięćdziesiątych kierował ze środków PHARE Programem Promocji Polskiego Eksportu EXPROM. Zarządzał udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2000 w Hanowerze, był Komisarzem Generalnym Sekcji Polskiej Światowej Wystawy EXPO 2005 w Aichi (Japonia) oraz zarządzał wieloma projektami zarówno w Polsce, jak i zagranicą.
Prowadził wykłady i prelekcje w wielu krajach świata. Jest autorem wielu ekspertyz i publikacji z zakresu ekonomii, marketingu i promocji. Za swoją działalność odznaczony wieloma odznaczeniami i orderami, m.in. Krzyżem Komandorskim, Oficerskim i Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski, Orderem Zasługi Republiki Węgierskiej i Republiki Estonii, Orderem Wielkiego Księcia Giedymina Republiki Litwy.

Bartosz Sokoliński
ARPDoradca, Dyrektor Biura Rozwoju i Innowacji Agencji Rozwoju Przemysłu. Przez ponad 15 lat był współwłaścicielem i prezesem w grupie firm marke-tingowych oraz firmy IT. Założył pierwszą platformę crowdfundingową dla trzeciego sektora – fundujesz.pl, think tank społeczno-polityczny – Forum Od-Nowa oraz ruch na rzecz lepszej nauki w Polsce – Obywateli Nauki. Zajmu-je się zarządzaniem, kreowaniem wizji, nadzorowanie strategii, rozwojem in-nowacji oraz szkoleniami i warsztatami kreatywnymi.
Swoją zawodową karierę rozpoczął jeszcze podczas studiów na Uniwersytecie Warszawskim (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych), w międzynarodowej – jednej z najlepszych i największych w Polsce – agencji public relations – Alcat Communications. Po dwóch latach pracy w Polsce oraz Stanach Zjedno-czonych został szefem warszawskiego biura. Był odpowiedzialny za Polskę oraz kraje Europy Środkowowschodniej. Kierował tam kilkunastoosobowym ze-społem.
Skończył studia podyplomowe o specjalizacji PR oraz dziennikarstwo prasowe w Centrum Dziennikarstwa prowadzonym przez Amerykańską Fundację Wolnych Me-diów. W latach 1998-2002 był radnym w Gminie Michałowice.
Pracował i doradzał m.in. takim firmom i organizacjom jak Agora, Al Khale-diah, Alpha Consulting, Ardo, Bank Gospodarstwa Krajowego, Billenium, Blac-kPoint, C&A Polska, Cemex, Colgate-Palmolive, Compress SA, Cussons, Dyna-mics PR, Enevis, Europejskie Centrum Tenisa, Fomar Borg Automotive, Funda-cja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Forum Dialogu, Fundacja Dobrej Edukacji, Fundacja Dzieci Niczyje, Gorenje, Fundacja Schumana, Haier, Igni-tus, Infor, Korporacja KGL, Kluthe Polska, Konstancin, Kwik-Fit, Infor, Marcato, Merkator, Miasto Stołeczne Warszawa, Murator, Narodowy Bank Pol-ski, PIAP, Platforma Obywatelska, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności, Prawo i Sprawiedliwość, Projekt: Polska, Propsyche, Prokom SA, Rzeczpospo-lita SA, Prezydent.pl, Profile PR, Shell Autoserv, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Sygma Bank Polska, Top Employer, Unilever, World Young Business Achiever International.
Doradza i prowadzi szkolenia z zakresu wdrażania innowacji, kreatywności, komunikowania za pośrednictwem mediów tradycyjnych i społecznościowych, content marketingu, crowdfundingu, prowadzenia prezentacji, strategii, ux oraz edukacji.
Prywatnie jest mężem, ojcem trójki dzieci i fanem squasha, tenisa, siatków-ki i koszykówki. Ma słabość do dobrego jedzenia i białych win. Z reguły czyta kilka książek na raz – dlatego czasami mu się mylą.
Robert Witek-Pogorzelski
BPC LAW

Robert Witek-Pogorzelski
BPC LAWAbsolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów LL.M. w zakresie International Business and Trade Law na Fordham University School of Law w Nowym Jorku.
Większość kariery zawodowej spędził jako prawnik in house w spółkach prawa handlowego, początkowo z branży elektronicznej, a następnie deweloperskiej i budowlanej. Świadcząc usługi doradcze obejmujące pełny zakres działalności dużych podmiotów gospodarczych, pan Witek-Pogorzelski uczestniczył m.in. w negocjacjach istotnych umów z takimi podmiotami jak CISCO i Motorola, a także nadzorował pod kątem prawnym inwestycje deweloperskie na każdym etapie realizacji.
Robert Witek-Pogorzelski ponadto specjalizuje się w postępowaniach arbitrażowych. Występował w charakterze pełnomocnika w sprawach z zakresu arbitrażu sportowego i konsumenckiego, a ponadto od 2008 roku zaangażowany jest w charakterze arbitra w zawodach z zakresu międzynarodowego arbitrażu gospodarczego Willem C. VIS Moot Arbitration. Od roku 2014 wystepuje jako head coach reprezentacji Uniwersytetu Gdańskiego na tychże zawodach.
Michał Kramarz
Google for Startups

Michał Kramarz
Google for Startups
Od Października 2019 Dyrektor Google for Startups w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz szef warszawskiego Campusu Google. W branży internetowej działa od 15 lat. Do Google dołączył w 2006 roku, będąc jednym z pierwszych pracowników firmy w Polsce. W latach 2015-2019 prowadził zespół wspierający ekspansję polskich startupów na rynki globalne. Wcześniej odpowiadał za rozwój współpracy z branżą handlową, e-commerce, finansową i turystyczną. Przed dołączeniem do Google pracował dla grupy Bankier.pl S.A. Jest absolwentem International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej i Executive MBA na Towson University/University of Maryland.
Michał Sadowski
Brand24

Michał Sadowski
Brand24Założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012.Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. W wolnym czasie gitarzysta w zespole Band24.
Jakub Kaliciński
kalicinscy.com

Jakub Kaliciński
kalicinscy.com
Laureat rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie. Z branżą marketingu i reklamy związany od ponad dekady. W 2006 roku wraz z braćmi założył Kalicińścy.com, jedną z najszybciej rozwijających się niezależnych agencji interaktywnych. Dzięki zdobywanemu doświadczeniu Kalicińscy.com przerodziła się w agencję full service z zachowaniem silnych kompetencji w obszarze digital. Kuba Kaliciński tworzył komunikację marketingową dla takich marek jak: Skoda, IKEA, Red Bull, Lotto, Tchibo, Knorr, Dove, Castrol czy Mitsubishi. W 2015 r. założył w strukturach Grupy Kalicińscy.com dom produkcyjny Fog Production, który skupia się nie tylko na produkcji reklamowej i contentowej. Tworzy również strategie dystrybucji contentu i eksperymentuje z wykorzystywaniem nowych formatów. W Grupie Fog Production wpierany jest przez wewnętrzną wypożyczalnię dysponującą najnowszymi kamerami i sprzętem do realizacji filmowej i reklamowej. Oprócz prowadzenia Grupy Kalicińscy.com aktywnie rozwija się jako reżyser i operator obrazu w produkcjach reklamowych.
Paweł Pałka
adCookie

Paweł Pałka
adCookieHead of Business Development / Digital Strategy – praktyk z ponad 10cio letnim doświadczeniem w budowaniu niestandardowych połączeń digital marketingu. Pracę z markami rozpoczynam od pytań: dlaczego i w jakim celu, wychodząc poza zakres standardowego briefu. Chętnie też prowadzę warsztaty biznesowe, aby między innymi identyfikować i eliminować obszary, które uniemożliwiają dalszy rozwój biznesu moich klientów. Nastawienie na partnerstwo, szczerość w relacjach i nienaganna komunikacja to z pewnością moje podstawowe zasady współpracy.
Specjalizacja: Budowanie niestandardowych rozwiązań z przekroju narzędzi digital marketingu.
Paweł Patkowski
ORANGE Polska

Paweł Patkowski
ORANGE PolskaOd grudnia 2020 członek Rady Fundacji Orange. W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący Jury MIXX Awards 2018, Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor i współautor książek „Potencjał konkurencyjny marki”2010, „Marketing generacji silver” 2020. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.
Marta Macke
Shortlist Consulting

Marta Macke
Shortlist ConsultingZałożycielka i CEO Shortlist Consulting
Managerka i przedsiębiorczyni z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej. Prowadzi firmę specjalizującą się we wspieraniu agencji komunikacji marketingowej i marketerów w budowaniu relacji biznesowych. Jest pomysłodawczynią i organizatorką konferencji CMO Summit skierowanej do dyrektorów marketingu i reklamodawców, prowadzi wywiady biznesowe z ekspertami z branży komunikacji marketingowej i reklamowej. Tworzy i prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu postępowań przetargowych, business development/sprzedaży i budowania relacji klient-agencja.
Wojciech Krzemień
Gaming & esports marketing

Wojciech Krzemień
Gaming & esports marketing20 lat w reklamie i marketingu. Właściciel kreatywnej agencji reklamowej, którą sprzedał, by następnie związać się z marką BRIEF, gdzie na początku odpowiadał za komunikację marketingową i relacje z kluczowymi klientami. Od 2017 roku CEO marki BRIEF. W 2017 roku przeprowadził rekonstrukcję redakcji oraz digitalizację wydawnictwa na BRIEF.PL. Od 2010 roku związany z rynkiem startupów w Polsce. Mentor Startupowy. Współtworzy wraz z Grzegorzem Kiszlukiem największy i najstarszy Polski ranking kreatywnych biznesów – 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Co-founder dwóch startupów (w tym jeden w Hong Kongu). Fan i propagator Esportu jako narzędzia komunikacji marketingowej.
Tomasz Snażyk
STARTUP POLAND

Tomasz Snażyk
STARTUP POLAND
Tomasz Snażyk objął stery w Fundacji Startup Poland, jednym z kluczowych NGO na scenie technologicznej w Polsce. Dotychczas, ten 39-letni prawnik znany był jako jeden z partnerów i założycieli kancelarii SKM Legal, pracującej przy wielu z największych w regionie CEE transakcjach oraz rundach inwestycyjnych w startupach. Tomasz Snażyk zasiada bowiem m.in. w radzie nadzorczej Audioteki czy funduszu SMOK. Był też jednym z inicjatorów-założycieli powołania Fundacji Startup Poland w 2013 r.
Stefan Batory
Booksy

Stefan Batory
BooksyMatematyk z wykształcenia, przedsiębiorca i ultra-maratończyk. Innowator, twórca iTaxi i Booksy oraz Prezes Fundacji Run and Fun. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych, m.in. uznany za „Najbardziej kreatywnego w biznesie 2016″ w rankingu magazynu Brief, laureat Konkursu Polska Firma Przyszłości 2016 w kategorii: Osobowość Biznesu oraz „Zdobywca Rynku” miesięcznika „Polish Market”.
Martyna Zastawna
WoshWosh/SzepSzum

Martyna Zastawna
WoshWosh/SzepSzumPionierka i propagatorka idei Zero Waste w Europie. Jedna z najbardziej wpływowych kobiet roku 2021 wg. Forbes Women, Liderka Zrównoważonego Rozwoju wg. Forbes. Założycielka WoshWosh (pierwszej na świecie firmy odnawiającej obuwie) oraz SzeptSzum (pierwszej w Polsce agencji marketingu odpowiedzialnego społecznie), wykładowczyni CSR’u, mentorka i konsultantka skupiająca się na zagadnieniach dot. zrównoważonego rozwoju.
Rafał Kupidura
IF Nation Group

Rafał Kupidura
IF Nation Group
Od 19 lat właściciel i Prezes Zarządu IF Nation Group - grupy marketingowo-technologicznej, do której należą agencje Focus Nation, Imagine Nation i Moonsteps. Stworzył blisko 100-osobową firmę z obrotami sięgającymi 60 mln zł, która oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu komunikacji, eventów i technologii oraz wyróżnia się stałą, wieloletnią obsługą topowych polskich i międzynarodowych marek.
Od 2022 r. członek organizacji Pracodawcy RP oraz Pełnomocnik Zarządu IAA ds. pomocy uchodźcom, ponadto członek SAR i Klubu Agencji Eventowych, w latach 2008-2012 Członek Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego SMB a także Juror w konkursach Golden Arrow oraz Dyrektor Marketingu Roku. Przez lata konsekwentnie umacnia pozycję agencji, jako stabilnego i skutecznego partnera na lata dla rozwoju biznesu klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w tytułach Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego, oraz wielokrotnie zdobytych nagród Golden Arrow, Kreatura, MP Power Awards oraz POS Stars.
W 2022 r. podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego uhonorowany nagrodą „Wektory Serca” przyznawaną przez Pracodawców RP dla przedsiębiorców, którzy w sposób wykraczający poza standardy udzielili pomocy obywatelom Ukrainy.
Ania Zielińska
Stor9

Ania Zielińska
Stor9CEO firmy Stor9_. Ma DNA sportowca. Z biznesem i komunikacją marketingową związana od ponad 13 lat. Współtworzyła pierwszą agencję social media w Polsce - Socializer. Po włączeniu agencji do Grupy Dentsu pełniła w strukturach Isobar Polska funkcję New Business Directora. W czerwcu 2016 roku wspólnie z Tomaszem Zawiślakiem i Robertem Lewandowskim założyła firmę Stor9_, która specjalizuje się w monetyzacji wizerunku osób publicznych, tj łączeniu marek z brandami oraz produkcji contentu z ich udziałem. Od tego czasu zespół, którym zarządza zrealizował łącznie kilkadziesiąt produkcji dla takich marek jak Huawei, Totalizator Sportowy, Head&Shoulders, T-Mobile czy Sephora. Klientami Stor9_ są m.in. Robert Lewandowski, Małgorzata Kożuchowska czy Hubert Hurkacz. Prywatnie pasjonuje się nowymi technologiami, podróżuje jak może, gra w tenisa, jeździ na nartach i jest uzależniona od dobrej kawy.
Grzegorz Kiszluk
BRIEF.PL

Grzegorz Kiszluk
BRIEF.PLWłaściciel wydawnictwa i redaktor naczelny magazynu Brief. Twórca platformy Brief for Poland skupionej wokół marketingu miejsc. Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 90-tych dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland. Członek zarządu ZKDP oraz pierwszy prezes rady nadzorczej PBC. W latach 2003-2005 prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Członek jury wielu festiwali, m.in.: Crackfilm, Złote Orły, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004″ w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact.
Paweł Sołtys
radio 357

Paweł Sołtys
radio 357Dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357. W latach 2017-2020 szef projektów audiowizualnych w wydawnictwie Bonnier Business Polska. W latach
2008-2018 związany z Programem 3 Polskiego Radia. W latach 2014-2015 był zastępcą redaktora naczelnego tygodnika Bloomberg Businessweek Polska. Po godzinach – kibic Legii Warszawa i pasjonat narciarstwa alpejskiego (od sezonu 2016/2017 komentator tej dyscypliny w Eurosport Polska).
Agata Wydmańska
DHL SUPPLY CHAIN

Agata Wydmańska
DHL SUPPLY CHAIN
Head of Marketing & Communication CEE. Dołączyła do DHL Supply Chain w listopadzie 2017 roku. Odpowiedzialna jest za kształtowanie i koordynowanie działań marketingowych, public relations oraz employer branding w regionie Centralnej i Wschodniej Europy. Do jej obowiązków należy wdrażanie i realizowanie długofalowej strategii marketingu, utrzymywanie kontaktów z mediami, organizacja i koordynowanie przedsięwzięć promocyjnych oraz budowanie korzystnego wizerunku firmy na rynku. Aktywnie wspiera projekty z zakresu wdrażania nowych technologii oraz śledzi i promuje informacje dotyczące zachodzących przekształceń i najnowszych trendów, które mogą mieć wpływ na kształtowanie przyszłości logistyki. Pozytywnie nastawiona do życia optymistka, entuzjastka i promotorka różnorodności i zapobiegania wykluczeniu. Wierzy w siłę kobiet i marzy o tym, aby nie bały się spełniać swoich marzeń, realizowały swoje cele i potrafiły cieszyć się swoimi sukcesami. Prywatnie mama 3 nastoletnich córek.
Michał Kliszczak
EACTIVE

Michał Kliszczak
EACTIVE
Founder i CEO EACTIVE
Wyznaje maksymę “Twoja firma jest jak Ty” - pasję przerodził w biznes, który prowadzi i rozwija od 2000 roku. Zarządza agencją SEO i Performance Marketingu, która zapewnia nowe rozwiązania dla wymagających marek (SEO, performance marketing, analityka internetowa i UX). Jego klientami są właściciele sklepów internetowych, firm handlowych, dystrybucyjnych i usługowych. W ciągu 20 lat pracował dla ponad 3000 różnych marek, między innymi: 5-10-15, Wielton, Sokółka, Astra SA, Gerda, Urban City, Biletyna.pl, Sigenia, Seger.pl, Tonsil, Saga, Hert, Famila SA, Dolina Szarloty, Activeshop, Galante.pl, Cloveris.pl. Uwielbia pomagać innym rozwijać ich biznesy, rozwiązywać problemy, prowadzić działania marketingowe, sprzedawać, ryzykować, spotykać się, podejmować nowe wyzwania. Mieszanka osobowości i doświadczenia Michała oraz nowych rozwiązań jakie kreuje wraz z zespołem EACTIVE #wiemyjak sprawia, że jego klienci przełamują blokady marketingowo-sprzedażowe, a ich marki wchodzą na nowy poziom.
Dorota Czekaj
Fundacja Sieć Przedsiębiorczych Kobiet

Dorota Czekaj
Fundacja Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Adrian Migoń
Youth Business Poland

Adrian Migoń
Youth Business PolandMożna go nazwać „ojcem” wielu znaczących projektów biznesowych, z których skorzystało już ponad
5000 początkujących przedsiębiorców. Jest przedsiębiorcą społecznym i ekspertem z zakresu
innowacyjności, przedsiębiorczości i mentoringu. Od 2008 roku zaangażowany w rozwój
przedsiębiorczości w Polsce poprzez działalność Fundacji Inkubator Technologiczny (FIT) i program
Mentoringowy Youth Business Poland (YBP).
- Prezes Zarządu Fundacji Inkubator Technologiczny i Youth Business Poland
- Tworzy i organizuje programu akceleracyjne, mentoringowe i konkursy dla startupów
- Prowadzi warsztaty i wykłady na temat przedsiębiorczości i innowacyjności
- Dzięki działalności YBP ponad 1000 początkujących przedsiębiorców założyło i rozwinęło
swoją własną firmę i prowadzi ją z sukcesem
Andrzej Karasowski
TVN Media

Andrzej Karasowski
TVN Media
Szef zespołu produktu reklamowego w TVN Media. Odpowiedzialny za stworzenie oraz rozwój Premium TV i Premium Digital - kluczowych marek brokerskich na polskim rynku reklamy.
Od ponad 12 lat związany z Grupą TVN gdzie odpowiada m.in. za strategię oraz synergię produktu reklamowego w obszarze TV i Digital, a także rozwija nowe źródła komercyjne w Biurze Reklamy TVN Media. Wcześniej przez 10 lat był związany z domem mediowym MediaCom, w którym rozpoczynał swoją karierę zawodową oraz pełnił funkcję Dyrektora Zakupu Mediów i współzarządzał firmą. Specjalizuje się w tworzeniu i rozwoju projektów biznesowych.
Bartosz Kwieciński
Generali Polska

Bartosz Kwieciński
Generali Polska
Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej w Generali Polska
Bartosz Kwieciński z rynkiem finansowym związany jest od 2006 roku. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w LINK4 i PZU, gdzie odpowiadał za marketing, sprzedaż direct, CRM oraz wdrażanie narzędzi do wsparcia sprzedaży.
Bartosz Kwieciński posiada bogate doświadczenie w obszarze transformacji cyfrowej oraz rozwijaniu sprzedaży w kanale direct. Wdrażane przez niego działania, zaowocowały 5-krotnym wzrostem sprzedaży polis w tym kanale, stawiając PZU w gronie firm z najbardziej dynamicznym rozwojem tego kanału.
W Grupie PZU z sukcesem wdrożył strategiczny projekt #mojePZU. Jego celem było m.in. zintegrowanie po raz pierwszy w historii grupy baz klientów z różnych spółek oraz stworzenie portalu self-service dla kilkunastu milionów klientów. Projekt ten w międzynarodowym konkursie EFMA&Accenture Insurance Awards 2019 projekt zwyciężył w kategorii „Digital transformation”.
Justyna Szafraniec
Generali Polska

Justyna Szafraniec
Generali Polska
Head of Communications w Generali Polska
Komunikacją w instytucjach finansowych zajmuje się od 1998 roku.
Od lutego 2016 roku zarządza komunikacją w czterech spółkach Generali Polska, do których od listopada 2018 roku dołączyła Concordia. Od października 2011 r. odpowiadała za komunikacje podczas wprowadzania na polski rynek nowego ubezpieczyciela – Proamy, która obecnie jest również marką należącą do Generali. Wcześniej Szafraniec pełniła funkcję wicedyrektora Departamentu Sprzedaży w Krajowej Izbie Rozliczeniowej SA, gdzie odpowiedzialna była za marketing i wsparcie sprzedaży. Justyna Szafraniec uczestniczyła we wprowadzaniu na rynek firmy doradztwa finansowego Finamo, w której zarządzała Departamentem Komunikacji i Analiz. Zajmowała również stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR-u w Superfund TFI SA. Przez wiele lat była związana z Bankiem Polskiej Spółdzielczości SA jako dyrektor Biura PR Banku. Wcześniej była PR Managerem w Gospodarczym Banku Południowo-Zachodnim SA (w którym odpowiadała m.in. za proces komunikacji podczas fuzji 6 banków regionalnych) oraz rzecznikiem prasowym Lubelskiego Banku Regionalnego SA.
Kamil Szymański
Współzałożyciel & CEO 60mln.pl, CEO G2A Arena

Kamil Szymański
Współzałożyciel & CEO 60mln.pl, CEO G2A Arena
Kamil Szymański jest managerem z międzynarodowym doświadczeniem. Obecnie pełni funkcję Prezesa G2A Arena - Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego oraz Prezesa Kongresu 60 Milionów – Globalnego Zjazdu Polonii. Wcześniej zajmował stanowisko prokurenta i dyrektora ds. rozwoju biznesu w Arena Gdańsk Operator Sp. z o.o., zarządzającej Stadionem Energa w Gdańsku. Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Stypendysta programu rządu duńskiego Cirius. Odbył staże m.in. na Wydziale Prawa Publicznego Konstytucyjnego i Administracyjnego Uniwersytetu w Innsbrucku oraz w Trybunale Konstytucyjnym. Jako wiceprezes ELSA Poland - Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa oraz ELSA International - European Law Students’ Association w Brukseli, koordynował realizację licznych projektów w ponad 40 krajach. Był również odpowiedzialny za kontakty instytucjonalne z Radą Europy, UNESCO, UN ECOSOC, UNICTAL, WIPO, INTA, HRC.
Zuzanna Warowna-Toruńska
Concept Spot

Zuzanna Warowna-Toruńska
Concept SpotZ branżą marketingową jestem związana od ponad 20 lat. Większość tego czasu pracowałam w
agencjach, m.in. na stanowisku dyrektor operacyjnej w agencji DDB Warszawa oraz jako dyrektor
zarządzająca Grupy Ogilvy w Polsce. Od 2018 współpracuję z branżą jako doradca w dwóch
kluczowych obszarach: ludzie i biznes. Prowadzę rekrutacje do rożnego rodzaju podmiotów
świadczących usługi marketingowo-komunikacyjne i do działów marketingu. Pomagam tworzyć
funkcje i struktury marketingowe w firmach, w których dotychczas ich nie było. Prowadzę szkolenia
(m.in. z budowania relacji, przedsiębiorczości oraz kompetencji managerskich) i sesje mentoringowe.
W obszarze biznesu jestem partnerem sparingowym dla kadry zarządzającej – w zależności od
potrzeb w kwestiach bieżących albo w procesach mających na celu wypracowanie strategii rozwoju
czy modelu biznesowego. Aktywnie promuję odpowiedzialne podejście do biznesu – współtworzyłam Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej, byłam prelegentem na licznych konferencjach, prowadzę zajęcia z podstaw CSR Podyplomowych Studiach Reklamy na SGH.
Adrian Furman
Prezes Grupy AF sp. z o.o.

Adrian Furman
Prezes Grupy AF sp. z o.o.Prezes Grupy AF sp. z o.o. - największej w Polsce firmy zatrudniającej specjalistów
z niepełnosprawnością. W Stanach Zjednoczonych założył spółkę Poland IT-Lab LLC. Obie specjalizują się w branży IT i konsultingu biznesowym.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu długofalowymi projektami w zakresie komunikacji cyfrowej i we wdrażaniu nowych technologii. Współpracował z takimi markami jak: TNT, TUI, KFC, FedEx, 4F i Asseco. Kieruje też firmą konsultingową AF Atlantic Trade sp.
z o.o., która pomaga polskim i amerykańskim przedsiębiorcom pozyskiwać nowe rynki zbytu.
Przez media nazywany jest Stephenem Hawkingiem biznesu.
Ciągła gotowość do budowania pozytywnego wizerunku osób z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy stała się jego misją i motorem napędzającym działalność biznesową. Dlatego powołał do życia Fundację Biznes Bez Barier, która jest swoistym Think Tankiem
w zakresie szeroko rozumianej dostępności; przeprowadza audyty, które sprawdzają, czy strony internetowe i aplikacje mobilne podmiotów publicznych spełniają prawne wymogi. Fundacja pomaga też osobom z niepełnosprawnościami wejść na otwarty rynek pracy,
poprzez świadczenie usług rekrutacji dla podmiotów komercyjnych.
Występuje jako ekspert na biznesowych konferencjach związanych z nowoczesnymi technologiami w Europie, Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie, min: Kongres 60 Milionów
w Berlinie i Nowym Jorku, Quo Vadis Conferences Canada w Toronto czy Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.
Najważniejsze odznaczenia
- „Polskie Inwestycje Przyszłości” - specjalna nagroda od ministra inwestycji i rozwoju, Jerzego Kwiecińskiego, za nieszablonowe podejście do biznesu i pracę na rzecz środowiska osób z niepełnosprawnościami.
- Członek Rady Dostępności, która wspiera merytorycznie programu Dostępność Plus. Projekt realizuje Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, dzięki któremu osoby
z niepełnosprawnością bez żadnych barier będą mogły korzystać z usług administracji publicznej.
- Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, Georgette Mosbacher, w oficjalnym liście wyraziła słowa podziwu i uznania za jego biznesowe osiągnięcia, życząc tym samym powodzenia w rozwoju spółki w Stanach Zjednoczonych.
- Specjalne wyróżnienie za inspirowanie rozwoju zawodowego osób z niepełnosprawnością przyznane przez Amerykański Instytut Kultury Polskiej w Miami podczas 48. Międzynarodowego Balu Polonez w Miami (nagrodę wręczyła Lady Blanka Rosenstiel).
Rafał Plutecki
Sunroof.se

Rafał Plutecki
Sunroof.sePierwszy szef Campus Warsaw, inspirującej przestrzeni dla startupów, która edukuje, łączy i wspiera firmy z globalnymi ambicjami. Rafał zajmuje się przedsiębiorczością od 1994 roku, pracował w firmach różnej wielkości i na różnych etapach rozwoju. W 1994 roku został założycielem i Prezesem firmy Internet Technologies, polskiego dostawcy internetu, przejętego przez GTS w 2000 roku, firmy nominowanej przez BusinessWeek jdo grona 10 najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej, partnerem zarządzającym w Innofund, funduszu Venture Capital dla firm we wczesnej fazie rozwoju, mentorem dla przedsiębiorców i aktywnym aniołem biznesu. Studiował Zarządzanie i Finanse we Francji i USA.

Marta Chalimoniuk-Nowak
Ekspert ds. marketingu strategicznego, w radzie Ekspertów BCC i KOZK IOŚ-PIB, prezes PSTZ, analityk rynkowy, publicystka, wykładowca akademicki
Magdalena Marcinkowska
Workin

Magdalena Marcinkowska
WorkinZ wykształcenia antropolog kultury, z zamiłowania i doświadczenia marketer, manager oraz przedsiębiorca. Od początku kariery zawodowej zaangażowana w marketing, pierwsze kroki stawiała w marketingu internetowym i badaniach etnograficznych online z ramienia Tomo Group. Następnie zajmowała się reklamą digital signage. Od 2013 roku związana z branżą nieruchomości, odpowiedzialna za marketing w spółce Senatorska Investment, z czasem pełniąca także funkcję Pełnomocnika Zarządu. Strateg biura coworkingowego Workin, partnera plebiscytu 50 kreatywnych.
Tomasz Piłat
Globe IT

Tomasz Piłat
Globe IT
Pomysłodawca i główny udziałowiec w wielu firmach technologicznych, głównie z branży IT: oprogramowanie, e-learning, systemy intranet i extranet, cloud, cybersecurity, e-commerce, Internet of Things, telekomunikacja, gry mobilne i VR, Digital Signage, marketing internetowy, usługi wsparcia DevOps i opieka IT dla firm, a także elektromobilność i systemy sharingowe.
Ekspert i panelista na konferencjach m.in.: Google Developer Days, ICT Live, Cebit Hannover Messe, Educa Berlin, Forum Marketingu Zintegrowanego, panele dla startupów w inkubatorach w Polsce m.in. Warszawa (Google Campus), Lublin, Stalowa Wola, Start Warsaw, Startup123.
Specjalizuje się w doborze rozwiązań informatycznych, optymalizacji kosztów w IT, wdrożeniach rozwiązań: software’owych, hardware’owych, serwerowych, AI/Machine Learning, VR, IoT, innych technologicznych i cloud.
Grzegorz Ejchart
CMR (Centrum Monitorowania Rynku)

Grzegorz Ejchart
CMR (Centrum Monitorowania Rynku)Manager zajmujący się zagadnieniami związanymi ze sprzedażą i rozwojem biznesu
związany z CMR. Posiada +20 letnie doświadczenie w różnych branżach, m.in. FMCG, retail,
marketing research, logistyka, żywność ekologiczna, funkcjonalna, transfer technologii.
Jako business development executive wspiera rozwój projektów strategicznych Shortlist Consulting.
Zaangażowany w tematykę zrównoważonego rozwoju, współpracował z European Clean Trucking
Alliance (ECTA), zasiadał w komitecie sterującym projektem Decarbonization of Heavy-Duty
Transport in Poland.
Zaangażowany w działalność społeczną i środowiska sportowe, zainteresowany tematami związanymi
z ekologią, zrównoważonym rozwojem, polityką.
Szymon Janiak
Czysta3.vc

Szymon Janiak
Czysta3.vcWspółtwórca i partner zarządzający Czysta3.vc – jednego z najbardziej aktywnych funduszy venture capital w Europie Środkowo-Wschodniej, o kapitalizacji 50 mln zł, który zdobył szereg wyróżnień, m.in. w ramach M&A Awards 2021 i Central European Startup Awards. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował 32 inwestycje w spółki z obszaru internet ventures. Z rynkiem innowacji związany jest od ponad dekady, od strony zarówno start-upu, spółki doradczej, jak i funduszy. Członek rad nadzorczych kilkunastu spółek technologicznych. W przeszłości członek rady nadzorczej spółki notowanej na GPW, zarządzającej inwestycjami oraz świadczącej usługi w zakresie corporate finance. Członek zarządu i współtwórca sukcesu Oort Inc. – jednego z najbardziej znanych polskich start-upów z branży IoT z siedzibą w Dolinie Krzemowej, działającego na trzech kontynentach, który zdobył kilkanaście wyróżnień i nagród, m.in. od Gartnera oraz Bluetooth. Angażuje się w ekosystem start-upowy, tworząc eksperckie artykuły publikowane m.in. na LinkedInie, gdzie zrzesza ponad 28 000 obserwujących. Były wykładowca akademicki na prestiżowych uczelniach, takich jak Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet SWPS czy Wyższa Szkoła Bankowa. Autor kilkuset materiałów eksperckich publikowanych m.in. na łamach „Forbes”, „Pulsu Biznesu” czy „Rzeczpospolitej”, gdzie stale komentuje. Spiker na eventach medialnych i konferencjach, np. w Londynie, Nowym Jorku czy Szanghaju. Członek komisji ds. innowacji powołanej przez Polski Związek Piłki Nożnej. Twórca autorskiego podcastu o venture capital, dostępnego m.in. na Spotify czy Apple Podcasts. Juror w licznych konkursach start-upowych.
Łukasz Wawak
Polish-Ukrainian Startup Bridge

Łukasz Wawak
Polish-Ukrainian Startup Bridge
Menadżer projektu Polish-Ukrainian Startup Bridge
Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ukończył zaawansowany kurs menadżerski w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów i Business Centre Club. Przez 4 lata zarządzał Fundacją SF BCC działającą na rzecz rozwoju przedsiębiorczości wśród młodzieży i studentów – najpierw jako wiceprezes ds. finansowo-administracyjnych, później jako prezes Zarządu. Posiada również doświadczenie w branży ICT. W Simpact VC odpowiedzialny za pozyskiwanie i wstępną analizę projektów inwestycyjnych, poszukiwanie nowych możliwości na ukraińskim rynku startupowym. Aktualny menadżer projektu Polish-Ukrainian Startup Bridge.
Marta Życińska
Mastercard

Marta Życińska
MastercardPonad 20 lat doświadczenia w branży. Zaczynała w sektorze FMCG i kontynuowała w telekomunikacji (Orange) i ubezpieczeniach (PZU). Była liderem jednego z największych projektów rebrandingowych w Polsce dla marki PZU. Od ponad 6 lat zdobywa doświadczenie w technologiach, w Mastercard. Po czteroletniej przygodzie nadzorowania marketingu i komunikacji na 20 rynkach w regionie Europy Środkowo – Wschodniej, przeszła do zespołu globalnego żeby zająć się ogólnoświatową strategią marketingową dla fintechów i nadzorować marketing prepaidowej części oferty Mastercard, która prężnie rozwija się w regionach EMEA oraz Asia Pacific. Jej kampanie na przestrzeni lat zdobywały nagrody Effie oraz Golden Drum i Cannes Lions.
Absolwentka Oxford Brookes University (MBA), Brock University w Kanadzie na wydziale Marketingu i SWPS (Filologia Angielska). Prywatnie, miłośniczka medycyny, mama trzech synów.
Aga Szóstek
Autorka książki "Strategia Umami"

Aga Szóstek
Autorka książki "Strategia Umami"Jest autorką książek "Strategia Umami" oraz "Leadership by Design". Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Zajmuje się również mentoringiem liderów i kadry zarządzającej w zakresie strategicznego podejścia do zmian. Poza doradztwem, Aga projektuje narzędzia mające na celu wspieranie dostarczania unikalnych doświadczeń, jak również przechodzenia osobistych i zawodowych transformacji oraz współprowadzi podcast o przywództwie: Catching The Next Wave. Jest również partnerem założycielskim World Experience Organization.
Maciej Kaniowski
Avon International

Maciej Kaniowski
Avon InternationalMaciej Kaniowski, dyrektor operacyjny Avon
International, członek zarządu Avon Operations Polska i Avon Distribution Polska
Maciej Kaniowski jest związany z firmą Avon od stycznia 2019 roku. Początkowo odpowiadał za zarządzanie łańcuchem dostaw w Europie Centralnej, następnie w regionie CEE, a od kwietnia 2022 roku zarządzą ponad 50 światowymi rynkami. Ponadto jest członkiem zarządu spółek Avon Operations Polska oraz Avon Distribution Polska.
Maciej Kaniowski posiada ogromne doświadczenie w
strategicznym i operacyjnym zarządzaniu
międzynarodowym łańcuchem dostaw, które zdobywał czołowych firmach zajmujących się produkcją żywności w Europie, takich jak Mars czy Bakalland S.A.
W swojej codziennej pracy stawia przede wszystkim na
niezłomność, współpracę i odpowiedzialność. Wierzy w wymianę doświadczeń pomiędzy poszczególnymi zespołami, działami oraz rynkami w celu wspólnego tworzenia najlepszych rozwiązań dla rozwoju organizacji oraz pracowników. Wierzy, że nic wybitnego nie powstaje w izolacji. Na tym
opiera się cała kultura pracy pod hasłem #GameOn, rosnąca w siłę w Avon Operations.
Maciej jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing na Politechnice Warszawskiej. Ukończył
również międzynarodowe studia magisterskie z zarządzania produkcją na szwedzkim Uniwersytecie
Linköping.
Krzysztof Kruszewski
założyciel SMG/KRC

Krzysztof Kruszewski
założyciel SMG/KRCW latach 90tych wykładowca na Wydziale Psychologii oraz Wydziale Filozofii i Socjologii UW. Założyciel i prezes SMG/KRC - największej w pierwszym dziesięcioleciu wolnego rynku polskiej firmy badań rynku i opinii publicznej. Przez 20 lat prezes Millward Brown Poland i Kantar Polska oraz Chairman i CEO regionu Europy, Wielkiej Brytanii i Irlandii w Millward Brown Firefly. Zdobywca 6 miejsca w rankingu polskich przedsiębiorców po roku 1989 (Rzeczpospolita 2008). Instruktor strzelectwa bojowego CWKS Legia Warszawa i Master Instructor walki wręcz i strzelectwa bojowego w Self Protection Shooting Academy.
Elżbieta Pełka
Pełka i Partnerzy

Elżbieta Pełka
Pełka i PartnerzyFellow of Royal Society of Arts, Fellow of Chartered Institute of Marketing, Prezes Polish National Sales Awards, Właścicielka Agencji Marketingu Zintegrowanego Pełka i Partnerzy, ekspert Centrum Dialogu i Analiz THINK TANK, członkini jury Women in Sales Awards UK. Była szefowa marketingu w magazynie Marie Claire. Członek Zarządu British-Polish Chamber of Commerce od 2019 roku.
Przedsiębiorca, marketer, ekspert w procesach zarządzania marką 360 stopni, posiada ponad 25-letnie doświadczenie w szeroko pojętej komunikacji zdobyte w Polsce i za granicą, szczególnie w Wielkiej Brytanii. Pracowała dla takich korporacji jak Ogilvy&Mather w Londynie i Warszawie, The Rowland Company.
W ramach swoich projektów działa na rzecz promowania standardów i etyki w sprzedaży, a także na rzecz rozwoju przedsiębiorczości. Jest aktywnym uczestnikiem kilku organizacji prowadzących działalność prospołeczną.
Robert Ługowski
COBIN Angels

Robert Ługowski
COBIN AngelsPrzedsiębiorca i seryjny inwestor, który od lat angażuje się w pomoc aniołom biznesu poprzez sieć COBIN Angels, którego jest Współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym. Robert zaraża inwestorów swoją pasją do budowania pozytywnego impactu poprzez inwestycje i wierzy, że poprzez nowoczesne technologie możemy realnie zmienić świat na lepszy. Swoje doświadczenie zdobywał na najwyższych szczeblach kariery korporacyjnej, a obecnie dzieli się swoją wiedzą poprzez pracę w roli członka rad nadzorczych kilkunastu spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i na Giełdzie Londyńskiej. Jest inicjatorem Konfederacji Business Angels Poland oraz członkiem zarządu European Business Angels Network. Aktywnie wspiera startupy z rejonu Europy środkowej, promując młode projekty i founderów w środowisku międzynarodowym oraz pomagając im zdobyć finansowanie na dalszy rozwój.
Paweł Jabłoński
Meeting15

Paweł Jabłoński
Meeting15CEO & CO-FOUNDER MEETING15 S.A.
Wcześniej Digital Officer & Head of E-commerce Ingram Micro Central Eastern Europe oraz Managing Director Ingram Micro Czech Republic.
Z wykształcenia inżynier informatyk, z zamiłowania manager wdrażający nowe rozwiązania usprawniające wszelkie możliwe procesy a najchętniej te, które wydawały się niemożliwe do zmiany.
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Mechatroniki, pracę bronił w Instytucie Biomedyki i Cybernetyki, specjalność Inżynieria Informatyczna.
Obecnie Prezes Zarządu MEETING15 Spółka Akcyjna, która jest 100% właścicielem Japońskiej Spółki również Akcyjnej: MEETING15 KK. (jako jedyna Polska firma posiada Spółkę Akcyjną w Japonii).
Paweł to sportowa dusza, kiedyś zawodnik i trener judo, obecnie w wolnych chwilach gra w tenisa i biega po lasach Warszawskiej Choszczówki.
Michael Motz
Food Town w Fabryce Norblina

Michael Motz
Food Town w Fabryce NorblinaPrzedsiębiorca z ponad trzynastoletnim doświadczeniem. Karierę rozpoczął jako Project Manager. W kolejnych latach skupił się tworzeniu unikalnych w skali Europy konceptów gastronomicznych, które odpowiadają na jedną z najważniejszych potrzeb dzisiejszych czasów – wspólne spędzanie wartościowego czasu. Jest właścicielem Stacji Food Hall w Gdańsku i największego food hallu w Polsce – Food Town w Fabryce Norblina.
Krzysztof Szulc
Grupa Azoty S.A.

Krzysztof Szulc
Grupa Azoty S.A.Koordynator projektów korporacyjnych obszaru B+R i
współpracy ze startupami w Grupie Azoty S.A.
Na co dzień łączy świat startupów z dużymi przedsiębiorstwami.
Doprowadził do komercyjnych wdrożeń rozwiązań startupów na infrastrukturze Grupy Azoty.
Wiesław Kołodziejski
Mazowiecki Fundusz Poręczeń Kredytowych

Wiesław Kołodziejski
Mazowiecki Fundusz Poręczeń KredytowychPrezes Mazowieckiego Funduszu Poręczeń Kredytowych, Członek RN Mazowieckiego Regionalnego Funduszu Pożyczkowego, Wiceprzewodniczący Rady Programowo-Naukowej Mazowieckiego Klastra ICT, Członek Rady Programowej Rozwoju Obszaru Gospodarczego zarządzanego przez Warmińsko-Mazurską Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A, Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Ekspertów Funduszy EU, Wiceprzewodniczących Grupy ds. Zdrowia Wrds, Członek Zarządu Krajowego Stowarzyszenia Funduszy Poręczeniowych.
Jarosław Sawko
Platige Image S.A.

Jarosław Sawko
Platige Image S.A.Producent filmowy, a także współwłaściciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej Platige Image S.A. Jako producent i koproducent pracował przy cenionych filmach fabularnych oraz animowanych. Pośród najważniejszych tytułów można wymienić choćby nominowaną do Oscara „Katedrę” czy uhonorowaną nagrodą BAFTA „Sztukę spadania”, a także „Kinematograf” i „Legendy polskie” – wszystkie wyreżyserowane przez Tomka Bagińskiego.
Zainicjował produkcję shortów i projektów specjalnych w Platige Image, a także założył dział VFX. Na swoim koncie ma realizacje efektów wizualnych do takich produkcji jak: „Antychryst” i „Melancholia” w reżyserii Larsa von Triera, „Wonder Woman” Patty Jenkins, „Essential Killing” Jerzego Skolimowskiego, „Twarz” Małgorzaty Szumowskiej oraz „Katyń” Andrzeja Wajdy.
Najnowszy tytuł w jego portfolio producenckim to „Jeszcze dzień życia”. Pełnometrażowa hybryda animacji i filmu dokumentalnego, wyreżyserowana przez Damiana Nenowa i Raúla De La Fuente, miała swoją premierę na Festiwalu w Cannes, wzbudzając uznanie krytyków i widzów. Otworzyło ono drzwi do międzynarodowego sukcesu – „Jeszcze dzień życia” był pokazywany na najważniejszych festiwalach filmowych oraz w kinach na całym świecie. Film zdobył między innymi Europejską Nagrodę Filmową 2018 dla Najlepszego Pełnometrażowego Filmu Animowanego, a także przyznawaną przez Hiszpańską Akademię Sztuki Filmowej nagrodę Goya dla Najlepszego Filmu Animowanego.
Obecnie pełni rolę producenta wykonawczego serialu Netflix „Wiedźmin”.