Biotts
MIEJSCE 1

Biotts
MIEJSCE 1
Wyróżnieni: Paweł Biernat
Nasz nośnik MTC-Y to złożona struktura, która umożliwia dotarcie leczniczym cząsteczkom w głąb naszego organizmu. Po pierwsze nie uszkadza skóry, jest biodegradowalny i obojętny dla organizmu, po drugie lek, czyli substancja czynna, zamknięta w nośniku nie traci swojej aktywności i właściwości, co często jest obserwowane np. przy lekach doustnych. Po co nośnik? Nasz organizm nie lubi obcych substancji. Gdybyśmy podali cząsteczki aktywne bezpośrednio, bez ochrony, nie miałyby swoich leczniczych właściwości. Pacjenci często porównują etap leczenia do wojny. Brak skutecznego nośnika dla leku moglibyśmy porównać do wysyłania żołnierza na wojnę bez hełmu i karabinu. Podawanie leku drogą doustną jest zaś niczym wysyłanie żołnierzy pieszo w zbyt długi marsz, podczas którego większość nie dotrze do celu. Skuteczność preparatu zależy nie tylko od substancji biologicznie czynnych, jakie w nim zastosowano, ale również od zdolności przenikania składników w głąb ludzkiego organizmu.
Dla kogo?
Odbiorcami rozwiązań są pacjenci w obszarach terapeutycznych: diabetologii, onkologii czy chorób autoimmunologicznych.
Vocaly Pro
MIEJSCE 2

Vocaly Pro
MIEJSCE 2
Wyróżnieni: Karolina Borner
VOCALY jest aplikacją mobilną do treningu głosu opartą na sztucznej inteligencji z zastosowaniem w nauce śpiewu, logopedii, foniatrii i psychologii głosu. VOCALY jest przeniesieniem procesu treningu z prawdziwym trenerem wokalnym do rzeczywistości wirtualnej, dzięki czemu użytkownik może ćwiczyć samodzielnie w profesjonalny sposób np. między lekcjami z trenerem. Asystent AI dobiera ćwiczenia dopasowane do głosu użytkownika oraz analizuje głos w czasie rzeczywistym, dzięki czemu użytkownik na bieżąco otrzymuje informacje czy ćwiczenie wykonywane jest poprawnie lub co i jak należy poprawić. Wokalista i trener mają dostęp do statystyk, dzięki czemu mogą śledzić rozwój głosu i monitorować progres. VOCALY dostarcza kompleksowego rozwiązania dla problemów, z jakimi zmagają się trenerzy wokalni i osoby pracujące nad swoim głosem, aby utrzymać go w pełnej dyspozycji.
Dla kogo?
Aplikacja jest obecnie kierowana do trenerów wokalnych, ich uczniów i wokalistów. Kolejnym etapem rozwoju jest skierowanie rozwiązania do osób wykorzystujących swój głos w celach zawodowych (np. aktorzy, wykładowcy) oraz pacjentów zmagających się z dysfunkcjami głosu.
North.pl
MIEJSCE 3

North.pl
MIEJSCE 3
Wyróżnieni: Monika Pobrotyń
Portal north.pl jest jednocześnie sklepem z częściami AGD i RTV oraz bazą porad i wiedzy dotyczącej samodzielnej naprawy i dbania o sprzęty domowe. Pokazuje i uświadamia, że naprawa domowego sprzętu niesie za sobą same korzyści od ekonomicznych, przez satysfakcję, po ograniczenie ilości elektrośmieci, a co za tym idzie ochronę środowiska. Pokazuje to w sposób atrakcyjny, a zarazem merytoryczny. #naprawiajniewyrzucaj
Dla kogo?
Portal jest skierowany do wszystkich domowników: młodych małżeństw, singli, rodzin, starszego pokolenia, złotych rączek.
MELT
MIEJSCE 4

MELT
MIEJSCE 4
Wyróżnieni: Kuba Matyka, Kamila Staszczyszyn
Współzałożyciele MELT – studia zajmującego się projektowaniem immersyjnych doświadczeń — aktywacji, które wciągają odbiorców do wykreowanego świata. MELT nieustannie eksperymentuje ze sztuką i technologią, stosując nowe formy interakcji i zaangażowania z odbiorcą na styku świata prawdziwego z cyfrowym, by skutecznie docierać do grupy docelowej. Studio jest laureatem wielu ogólnoświatowych i lokalnych nagród branży kreatywnej (design i marketing), oraz było docenione na festiwalach sztuki i wystawach immersyjnych w wielu krajach świata (m.in. Paryż, Linz, New York, Beijing).
Oparte na projektowaniu doświadczenia podejście i charakterystyczny audiowizualny styl zaowocowały współpracą z takimi markami jak Netflix, Coca-Cola, Samsung, adidas, czy Versace. Współpracowaliśmy również z artystami takimi jak PRO8L3M, Quebonafide, czy Hania Rani.
Dla kogo?
Naszymi klientami są bezpośrednio marki (korporacje, instytucje, artyści sceniczni, marki osobiste) i agencje, które je obsługują. Pośrednio, marketing doświadczeń najlepiej działa na pokolenia millenialsów i młodsze, które – jak dowodzą badania – przedkładają doświadczanie nad posiadanie.
COAT-IT
MIEJSCE 5

COAT-IT
MIEJSCE 5
Wyróżnieni: Katarzyna Zielińska, Alicja Stankiewicz, Marek Turkiewicz, Małgorzata Zielińska
Innowacyjna technologia, która powstała dzięki połączeniu zaawansowanej wiedzy z obszaru materiałoznawstwa, chemii, galwanotechniki i nanotechnologii. W coat-it w naukowy sposób i z laboratoryjną precyzją, ale również ze zrozumieniem potrzeb przemysłu i poczuciem odpowiedzialności za zrównoważony rozwój, opracowujemy i tworzymy dodatki do powłok ochronnych na bazie nanomateriałów. Nasze produkty są wykorzystywane do otrzymywania powłok kompozytowych o znacznie podwyższonych właściwościach ochronnych, powłok samonaprawczych, samoczyszczących czy nawet pozwalających wykrywać zużycie i korozję. Dzięki zastosowaniu wyników naszych prac badawczo-rozwojowych i nowatorskich produktów, zyskuje nie tylko końcowy odbiorca, który tworzy produkty o zwiększonej trwałości, ale zyskuje też nasze środowisko. Naturalną konsekwencją wykorzystania naszych produktów i pomysłów jest zmniejszenie zużycia surowców naturalnych, zmniejszenie zużycia energii elektrycznej czy zmniejszenie ilości odpadów w postaci skorodowanych i wyeksploatowanych elementów metalowych. Dodatkowo nie można zapomnieć o istotnym ograniczeniu wydatków na walkę z korozją i jej skutkami. Cały czas współpracujemy z uczelniami, innymi innowacyjnymi startupami, firmami oraz niezależnymi laboratoriami badawczymi, by ciągle się rozwijać i znajdować nowe możliwości zastosowania naszych rozwiązań.
Dla kogo?
Coat-it współpracuje z dostawcami surowców do procesów otrzymywania powłok metalicznych, którzy obsługują między innymi przemysł motoryzacyjny, energetyczny czy lotniczy. Odbiorcami są także firmy wytwarzające powłoki ochronne (galwanizernie). Widzimy potencjał we współpracy z producentami stali i wyrobów stalowych, przemysłem maszynowym, chemicznym czy nawet spożywczym.
NaturalAntibody
MIEJSCE 6

NaturalAntibody
MIEJSCE 6
Wyróżnieni: Kamil Sabatowski Konrad Krawczyk Michał Krawczyk
Pomysł NaturalAntibody pojawił się w trakcie badań prowadzonych przez Konrada Krawczyka na Uniwersytecie w Oksfordzie. Analizując dane gromadzone na potrzeby projektów R&D w firmach farmaceutycznych zauważył, że po ich zakończeniu duża część tych cennych informacji pozostaje niewykorzystana, tworząc tzw. cmentarzyska danych. Opracowaliśmy zatem bank danych, który w zautomatyzowany sposób gromadzi i integruje informacje na temat szczegółowej budowy sekwencji opracowanych już przeciwciał, ich struktur trójwymiarowych, ich umiejętności łączenia się z innymi cząsteczkami i cech biofizycznych. Zebraliśmy i ujednoliciliśmy dane zgromadzone przez naukowców w ostatnich 40 latach. Wykorzystując wiedzę z takich obszarów jak bioinżynieria, informatyka, data science i machine learning, opracowaliśmy również narzędzia analityczne, które przewidują zachowania przeciwciał w kontakcie z antygenami i identyfikują te z nich, które mają dobre właściwości terapeutyczne i szansę, aby stać się lekami. Pozwala to znacznie zmniejszyć ilość prób eksperymentalnych, zapewniając ogromną oszczędność czasu i środków.
Dla kogo?
Grupą docelową rozwiązań spółki są firmy farmaceutyczne, firmy biotechnologiczne, spółki medyczne analizujące jednostki chorobowe, podmioty kliniczne/eksperymentalne – w skrócie: wszystkie organizacje, których celem jest opracowywanie nowych leków na bazie przeciwciał.
PayEye
MIEJSCE 7

PayEye
MIEJSCE 7
Wyrożnieni: Krystian Kulczycki, Daniel Jarząb, Radosław Ruda
PayEye rozwiązuje problemy innych technologii oraz bezpieczeństwa. Dzięki wykorzystaniu biometrii rozwiązaniem tym zastępujemy wszystkie niepotrzebne gadżety (tj. karty, telefony i hasła, których nie trzeba mieć przy sobie, aby wykonać transakcję płatniczą lub identyfikację). Wystarczy jedno proste rozwiązanie, które zapewnia pełną swobodę i niezależność, oferując płatności bezdotykowe — wystarczy jedno spojrzenie. PayEye gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo transakcji i danych identyfikacyjnych dzięki unikatowości cech biometrycznych tęczówki ludzkiego oka. Rozwiązanie powstało w odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku, dotyczące zastosowania biometrii dla rynku biznesowego i finansowego. Biometria wspiera również silne uwierzytelnianie użytkowników i może zostać wykorzystana dodatkowo np. jako metoda dostępu do pomieszczeń, potwierdzania umów, decyzji, czy też identyfikacji osób we wszystkich miejscach, gdzie identyfikacja jest kluczowa.
Dla kogo?
Docieramy do dwóch grup Klientów – B2B i B2C. B2B to punkty handlowe umożliwiające biometryczne płatności okiem, a B2C to konsumenci – mieszkańcy dużych miast, aktywni zawodowo, na co dzień korzystający z e-commerce, otwarci na innowacje, korzystający z udogodnień, które oferują im nowe technologie.
Planteris
MIEJSCE 8

Planteris
MIEJSCE 8
Wyróżnieni: Iga Czubak
Roślinny Qurczak to innowacyjna technologia produkcji zamienników dla mięsa. Jako jedyni używamy fasoli i mam nadzieję, że to właśnie nasz produkt w ostatecznym rozrachunku obroni się na półce, gdy nisza zostanie już w dużej mierze zapełniona. Większość producentów roślinnych kurczaków na całym świecie stawia na ekstrudowaną soję, która jest tania i łatwa do wyprodukowania. Wyzwanie, jakie stawia stworzenie nowej technologii i opracowanie jej skalowania faktycznie wymaga więcej czasu, pieniędzy i zachodu, ale daje również o wiele więcej satysfakcji.
Dla kogo?
Naszą główną i największą grupą docelową są fleksitarianie, czyli osoby, które lubią i jedzą mięso, jednak z różnych powodów chciałyby ograniczyć jego spożywanie. W grupie tej są zarówno osoby w młodym wieku, sportowcy, rodziny z dziećmi, jak i osoby starsze, a w każdej z nich motywacja jest trochę inna.
MEETING15
MIEJSCE 9

MEETING15
MIEJSCE 9
Wyróżnieni: Paweł Jabłoński
MEETING15 stworzył innowacyjną platformę do realizacji wydarzeń hybrydowych. Stanowi ona szereg narzędzi, które spełniają oczekiwania klientów i pomagają realizować nowoczesne konferencje. Platforma z całym spektrum możliwości jest najbardziej kompleksowym i oryginalnym rozwiązaniem dla przedstawicieli wszystkich branż, którzy planują organizację wydarzeń. Co więcej, platforma ciągle się rozwija, dostosowuje, jest elastyczna, a mimo to, niezmiennie zachowuje swoją kompleksowość. Kreatywne pomysły są stale wdrażane, by odpowiadać na potrzeby organizatorów e-konferencji. Na wydarzenia można zaprosić tysiące ludzi i zaoferować im wyjątkowe doświadczenie telewizyjne, wideo na żądanie, przesunięcie czasowe, dostęp do potrzebnych dla nich treści i wiele innych funkcji. Platforma MEETING15 to doskonały dowód na to, że konferencje wkraczają na nowy poziom, a nasza firma jest tego inicjatorem.
Dla kogo?
Z platformy MEETING15 korzystają największe światowe firmy korporacyjne, np. znani producenci napojów, samochodów, firmy farmaceutyczne, ale również lokalne firmy i instytucje polityczne. Oferty są krojone na miarę dla każdego organizatora eventów i dopasowywane do możliwości finansowych.
IT’S HER GAME
MIEJSCE 10

IT’S HER GAME
MIEJSCE 10
Wyróżnieni: Dominika Szot
IT'S HER GAME podchodzi do segmentu kobiet w grach holistycznie, pozycjonując się już na samym początku w świadomości młodych dziewczyn poprzez oferowanie im materiałów edukacyjnych, w zamian zyskując ich zaufanie i budując społeczność. Jednocześnie IT'S HER GAME wspiera rozwój profesjonalistek, tworząc siatkę kontaktów, które z chęcią angażują się w inicjatywy edukacyjne, a także stanowią świetną grupę zapewniającą zrozumienie potrzeb grających kobiet. IT'S HER GAME dba też o komunikację korporacyjną – oferuje firmom szansę zaangażowania się w projekty wspierające rozwój kobiet w branży, zapewniając też dostęp do wysokiej klasy kandydatek i talentów. IT'S HER GAME tworzy ekosystem — społeczność. Każde z realizowanych działań ma na uwadze te trzy grupy docelowe np. podcasty oferują dostęp do wiedzy specjalistycznej, pozycjonują ekspertki, a jednocześnie, w przypadku współpracy, pozwalają współpracującym markom na wsparcie przekazu dotyczącego ich zaangażowania w rozwój kobiet w branży.
Dla kogo?
Projekt IT'S HER GAME adresowany jest do trzech grup: profesjonalistek z branży, kobiet, które rozważają karierę w gamingu lub przebranżowienie oraz firm, które wspierają kobiety w gamingu i jednocześnie chcą dotrzeć do gamerek ze swoją komunikacją.
Telemedi
MIEJSCE 11

Telemedi
MIEJSCE 11
Wyróżnieni: Paweł Sieczkiewicz
Od 2014 roku Telemedi dostarcza na rynek nowoczesne i kompleksowe rozwiązania z zakresu zdalnej opieki medycznej zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i pacjentów. W swojej ofercie posiada takie rozwiązania jak dedykowane platformy telemedyczne typu plug&play, które oferują i gwarantują zdalne konsultacje z lekarzami różnych specjalności przez Internet lub telefon 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Telemedi łączy wiedzę ekspercką z technologią, aby zwiększać dostęp do cyfrowej opieki zdrowotnej i sprawiać, by ludzie żyli i czuli się bezpiecznie bez względu na to, gdzie się znajdują. Telemedi to zaufany partner w zakresie zdalnej opieki zdrowotnej zarówno dla podmiotów biznesowych, lekarzy, jak i klientów indywidualnych.
Dla kogo?
Telemedi swoje produkty oferuje ubezpieczycielom, firmom assistance, bankom, operatorom medycznym i osobom indywidualnym. Współpracuje z ponad stu klientami biznesowymi na ponad dwudziestu rynkach. W Polsce oferuje własną platformę telemedyczną i zdalne konsultacje z lekarzami przez Internet lub telefon.
Authologic
MIEJSCE 12

Authologic
MIEJSCE 12
Wyróżnieni: Krzysztof Klimczak, Marek Rogoziński, Jarek Sygitowicz
Authologic zbiera w jednym API metody weryfikacji tożsamości online, bazujące na video/selfie, danych bankowych i cyfrowych dowodach osobistych. System pozwala na definiowanie własnych scenariuszy weryfikacyjnych łączących ze sobą wiele metod weryfikacji i źródeł danych.
Dla kogo?
Naszymi klientami są organizacje regulowane np. firmy crypto, fintech, banki czy ubezpieczyciele oraz nieregulowane np. wynajem mieszkań i samochodów, czy platformy e-commerce.
WARSAW GENOMICS
MIEJSCE 13

WARSAW GENOMICS
MIEJSCE 13
Wyróżnieni: Anna Wójcicka
Misją Warsaw Genomics jest zapewnienie pacjentom rozwiązań medycyny genomowej, dzięki którym nie zachorują lub będą mogli jak najszybciej podjąć odpowiednie działania zapewniające jak najskuteczniejsze leczenie. To geny sprawiają, że jesteśmy jacy jesteśmy, i w genach zapisaną mamy nie tylko podatność na choroby, ale i odpowiedź na terapie.
W Warsaw Genomics wykonujemy ponad 300 różnych testów genetycznych wykorzystujących zaawansowane i zgodne ze światowymi standardami narzędzia diagnostyki molekularnej. Od 2017 roku realizujemy unikatowy program profilaktyki onkologicznej Badamy Geny, w ramach którego przebadaliśmy już ponad 30 tysięcy osób. Oceniamy ryzyko zachorowania na każdy nowotwór dziedziczny, analizując ponad 23 000 możliwych mutacji w 70 genach — typowo bada 1-2 geny i 5-12 mutacji. Oferujemy badanie kilkukrotnie taniej niż gdziekolwiek na świecie dzięki naszej innowacyjnej metodzie jednoczesnej analizy dużej liczby próbek. Pacjentom z wysokim ryzykiem zachorowania na raka zapewniamy bezpłatną prewencję i diagnostykę: (1) organizujemy konsultacje z lekarzem (2) umawiamy na spotkanie z psychonkologiem (3) zapewniamy badania obrazowe (m.in. MRI, mammografia, CT).
Dla kogo?
Nasze rozwiązanie jest skierowane do wszystkich osób, w szczególności do tych obciążonych ryzykiem mutacji genetycznej.
Breadpack
MIEJSCE 14

Breadpack
MIEJSCE 14
Wyróżnieni: Eugeniusz Adintsov
W projektowaniu bredpaków i tworzeniu marki Breadpack korzystałem wyłącznie z własnej wizji i poszukiwałem metodą prób i błędów rozwiązania mogącego stworzoną wizję urzeczywistnić. Stworzyłem nieznany dotychczas na rynku produkt, technologię i maszynę potrzebną do jego produkcji. Nie korzystałem z zewnętrznych dofinansowań ani programów akceleracyjnych. Inspiracją było dotychczasowe doświadczenie, natura i zauważone luki w dostępie do produktu, który zdecydowałem się stworzyć. Bez kreatywności i wiary w jej realny wymiar BreadPack by nie powstał. Bezpośrednim efektem tego połączenia stał się nowy, polski produkt dostępny na rynku i półautomatyczne piece BP-4/300 do wypieku naczyń.
Dla kogo?
Głównie kieruję ten projekt do szerokiego grona przedsiębiorstw gastronomicznych, branży eventowej, firm i organizacji korzystających z usług cateringowych. Działamy międzynarodowo.
Mateko
MIEJSCE 15

Mateko
MIEJSCE 15
Wyróżnieni: Aleksander Matecki, Marek Matecki
Naszym kreatywnym rozwiązaniem jest Aria – pierwszy na świecie hybrydowy oczyszczacz powietrza inspirowany badaniami NASA. Zanieczyszczone powietrze przechodzi przez nasz filtr cylindryczny 3w1 (filtr wstępny, HEPA, węgla aktywnego), jonizator i lampę UV-C dezaktywującą wirusy i bakterie. Następnie zasysane jest przez wydajną turbinę, która wtłacza powietrze w kanały naszego patentu — Air Booster. Multiplikują one zjawisko fitoremediacji — naturalne zdolności rośliny w oczyszczaniu powietrza z toksyn.
Dla kogo?
Adresatami naszego produktu są osoby dbające o zdrowie i jakość powietrza w swoim otoczeniu, miłośnicy roślin i kwiatów, pasjonaci interior designu.
Fundacja Leżę i Pracuję
MIEJSCE 16

Fundacja Leżę i Pracuję
MIEJSCE 16
Wyróżnieni: Majka Lipiak
Leżę i Pracuję to pierwsza agencja marketingowa, która powstała, by zmieniać rynek pracy dla Osób z niepełnosprawnością ruchową. Projektujemy kampanie promocyjne i społeczne, strategie marek, koncepcje kreatywne, komunikacje, identyfikację wizualną, strony www. Prowadzimy szkolenia i konsultacje w zakresie marketingu wartości, ale również savoir-vivre wobec Osób z niepełnosprawnością. Leżąc, stawiamy na nogi marketing firm i organizacji, budujemy ich promocję i silną pozycję na rynku, a także dbamy o inkluzywność ich komunikacji. Jako Fundacja Leżę i Pracuję mamy misję, by pokazać, że wszyscy jesteśmy pełnoprawnymi pracownikami. I sami jesteśmy tego najlepszym dowodem. Odczarowujemy niepełnosprawność, opowiadając o naszej codzienności. Tworzymy innowacje społeczne (startup społeczny Zdalniacy, który powstał, by skalować nasze know-how www.zdalniacy.com) i łamiemy stereotypy (tworząc Wheelkathon — maraton innowacji dla osób z niepełnosprawnościami www.wheelkathon.pl).
Dla kogo?
Projekt jako miejsce pracy adresowany jest do osób z niepełnosprawnością ruchową. Jako agencja współpracujemy z dużymi firmami oraz sektorem MŚP, instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi. Na poziomie budowania świadomości zależy nam na dotarciu do całego społeczeństwa.
Giganci Programowania
MIEJSCE 17

Giganci Programowania
MIEJSCE 17
Wyróżnieni: Dawid Leśniakiewicz, Radosław Kulesza, Piotr Pełka, Sebastian Langa
Giganci Programowania są dynamicznie rozwijającą się w Polsce i za granicą szkołą, która oferuje kursy programowania dla dzieci i młodzieży w formie zarówno stacjonarnej jak i online. W założeniu koncepcja biznesowa zakładała stworzenie rozpoznawalnej marki oraz sprawdzonego modelu pozyskiwania klientów, który jest skalowany poprzez rozwój własnych placówek oraz sieci franczyzowej. Swój dynamiczny rozwój Szkoła zawdzięcza między innymi rosnącemu popytowi na szkolenia dla dzieci z zakresu programowania, któremu sprzyja przyspieszający rozwój cyfrowy. Szkoła Giganci Programowania wyróżnia się na tle konkurencji stojącą na wysokim poziomie efektywnością szkoleń osiąganą poprzez wykwalifikowaną kadrę, składającą się z programistów i specjalistów IT.
Dla kogo?
Firma ma 3 główne grupy docelowe. Pierwszą z nich są dzieci zainteresowane programowaniem komputerowym, grami i nowymi technologiami. Nie są one jednak grupą decyzyjną — komunikację Szkoła kieruje zatem także pośrednio do ich rodziców. Ważnym elementem rozwoju jest również pozyskiwanie franczyzobiorców w kraju i za granicą, dlatego firma działa również mocno w tym obszarze.
cux.io
MIEJSCE 18

cux.io
MIEJSCE 18
Wyróżnieni: Paulina Walkowiak, Kamil Walkowiak
W przeciwieństwie do innych narzędzi cux.io jest w stanie przedstawić nie tylko pełny obraz danych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych - ale także zinterpretować dane w odniesieniu do celu biznesowego. Dzięki zaimplementowaniu CUX do strony można skonfigurować customer journey w nie więcej niż 10 minut i bez znajomości kodowania. CUX automatycznie rejestruje wszystkie zdarzenia na stronie, co oznacza koniec angażowania programistów i koniec czekania na zebranie danych. Experience Metrics – autorskie rozwiązanie wykrywające i rozpoznające punkty frustracji klientów – pozwala na wyciągnięcie bardziej konstruktywnych wniosków z monitorowania frustracji użytkowników niż z analizy wielu pozytywnych nagrań. Na podstawie wiedzy eksperckiej i długofalowych badań cux.io jest w stanie przygotować spersonalizowane alerty wyjaśniające doświadczenia i zachowania użytkowników, jednocześnie oszczędzając czas do tej pory przeznaczany na samodzielną analizę wizyt.
Dla kogo?
Odbiorcą rozwiązania może być dowolny produkt cyfrowy, z którego korzysta się za pośrednictwem przeglądarki internetowej. W szczególności skupiamy się na pracy z: e-commerce, produktami sprzedawanymi w modelu SaaS oraz klientami agencji marketingowych i domów mediowych.
GeneMe
MIEJSCE 19

GeneMe
MIEJSCE 19
Wyróżnieni: Kasjan Szemiako
Kluczową nowością FRANKD było uzyskanie produktu (testu genetycznego) do szybkiego (15-30 minut) wykrywania wirusa SARS-CoV-2 w próbkach wymazu z gardła i nosogardzieli, który do detekcji wyniku wykorzystuje zjawisko fluorescencji, wskazującej na pozytywny wynik testu, przy zachowaniu wysokiej specyficzności (100%) i czułości (97%). Należy również podkreślić możliwość jego przechowywania w temperaturze pokojowej. Wyeliminowanie etapu izolacji RNA oraz zastosowanie odpowiednich kontroli pozwala na uproszczenie procedury testowej i znaczne przyspieszenie przy zachowaniu wysokiej czułości i specyficzności. Realizacja tak ambitnego celu w postaci testu przesiewowego posiadającego szereg opisanych wyżej cech możliwa była, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań biotechnologicznych. Kluczowym elementem testu jest termostabilna polimeraza Bst o unikatowych właściwościach uzyskanych dzięki fuzji tego enzymu z białkiem wiążącym jednoniciowe DNA. Polimeraza ta jest przedmiotem zgłoszenia patentowego.
Dla kogo?
Test można łatwo wykonać w miejscach takich jak: porty lotnicze, miejsca pracy zbiorowej (np. kopalnie), urzędy, placówki państwowe, placówki laboratoryjne i szpitalne wymagające stałej i szybkiej kontroli personelu, obejmujące pasażerów, pracowników czy personel medyczny. Adresatami jest B2B i B2C
Bambino.AI
MIEJSCE 20

Bambino.AI
MIEJSCE 20
Wyróżnieni: Mariusz Łobejko
Aplikacja Bambino została opracowana na bazie zdefiniowanego algorytmu z zastosowaniem sztucznej inteligencji i pozwala na wyznaczenie najlepszego czasu na zajścię w ciążę w sposób nieingerujący w naturalny rytm i komfort życia kobiety. Wykorzystuje parametr pomiaru oporu elektrycznego skóry kobiety, z użyciem pulsu i temperatury oczyszcza dane do predykcji i pozwala na skorelowanie jego zmian z dniem owulacji.
Zastosowano różne algorytmy sztucznej inteligencji w zależności od pojawiających się potrzeb – od prostych sieci klasyfikacyjnych po zaawansowane uczenie głębokie (Deep Learning) wraz z użyciem Transfer Learningu, które pozwoliły na osiągnięcie tak wysokich rezultatów, których dodatkowo wyniki wzrastają wraz z kolejnymi cyklami i użytkowniczkami.
Dla kogo?
Aplikacja została stworzona dla kobiet w przedziale 17-40 roku życia, w szczególności tych, które starają się dziecko.
SOTI Natural
MIEJSCE 21

SOTI Natural
MIEJSCE 21
Wyróżnieni: Monika Kowal
SOTI Natural to marka i produkty, które powstały z pasji. Zawsze piłam tylko wodę, wiedziałam, że jeszcze zdrowsze są napary z liści zielonej herbaty, ziół, suszonych kwiatów i owoców. Niestety umiejętność stworzenia idealnych naparów, które zachowałyby właściwości, wymagały ode mnie wiedzy i czasu, których zwykle nie miałam w nadmiarze. Moim marzeniem było więc stworzenie wygodnych napojów, które powstaną w wyniku precyzyjnego procesu parzenia na zimno z zachowaniem cennych właściwości, które zamknę wygodnie w butelkach wykonanych z surowca z recyklingu. Udało się to osiągnąć po wielu miesiącach badań, prób i ciężkiej pracy. SOTI Natural to inspirowane tradycją Japonii pyszne, niesłodzone napoje uzyskane w 100% z najzdrowszych roślin. Produkcja napojów z zielonej herbaty Soti Natural oparta jest na starannie opracowanym 50-minutowy procesie parzenia, który pozwala wydobyć wszystkie jej najlepsze właściwości.
Dla kogo?
Grupa docelowa to wszystkie osoby, które dbają o skład produktów spożywczych oraz ich opakowania, osoby, które szukają napoju, który da im jeszcze więcej właściwości prozdrowotnych niż woda — bez cukrów, słodzików, bez kalorii oraz wszyscy ci, którzy prowadzą aktywny tryb życia i wiedzą jak ważne są antyoksydanty, zawarte w napojach SOTI Natural.
Novakid INC
MIEJSCE 22

Novakid INC
MIEJSCE 22
Wyróżnieni: Max Azarov
W ramach lekcji na internetowej platformie Novakid nasi uczniowie rozmawiają wyłącznie w języku angielskim z certyfikowanymi native speakerami. W towarzystwie lektora biorą udział w różnych quizach i zabawach, zwiedzają muzea dzięki wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Takie rozwiązania, oparte na interakcji i grywalizacji, pomagają utrzymać skupienie i zaangażowanie najmłodszych. Do stworzenia programu lekcji i personalizacji ścieżki nauczania wykorzystujemy nowe technologie, sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe. Z naszego doświadczenia to właśnie połączenie żywej relacji uczeń-nauczyciel z osiągnięciami technologicznymi przynosi najlepsze rezultaty w edukacji dzieci.
Dla kogo?
Na daną chwilę odbiorcami są dzieci w wieku od 4 do 12 lat, ale zwiększamy przedział wiekowy, aby mogły się u nas uczyć dzieci w wieku nawet do 15 lat.
Renderro
MIEJSCE 23

Renderro
MIEJSCE 23
Wyróżnieni: Piotr Chomczyk
Rozwój i funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw determinują funkcjonalne, zaawansowane technologicznie i korzystne finansowo rozwiązania informatyczne. Przykładem takiego rozwiązania, spełniającego oczekiwania klienta oraz napędzającego rozwój różnych typów organizacji jest Cloud Computing. Powyższa technologia znacząco wpłynęła na transformację rynku IT. Do tej pory jednak dla sektora twórców cyfrowych niedostępne były rozwiązania pozwalające na przeniesienie całości ich pracy w środowisko chmurowe.
Innowacyjność rozwiązania Renderro polega na przeniesieniu całokształtu prac twórcy cyfrowego do chmury, w taki sposób, aby nie zmieniać zwyczajów pracy (workflow) tego twórcy, ale możliwie uprościć cały proces, tak aby twórca ten nie musiał już nigdy poświęcać czasu na aspekty techniczne swojej pracy. Z Renderro może skupić się na samym tworzeniu swoich projektów.
Dla kogo?
Renderro jest dedykowane dla twórców kontentu cyfrowego z sektora zarówno B2B (studia filmowe, postprodukcyjne, grafiki komputerowej, wizualizacji architektonicznych itp) jak i szerokiej rzeszy klientów B2C (entuzjaści, studenci i profesjonaliści - freelancerzy w branży filmu, grafiki i animacji).
KSK Developments
MIEJSCE 24

KSK Developments
MIEJSCE 24
Wyróżnieni: Paweł Kasperek
Rodzina czujników magnetycznych opracowana i produkowana przez KSK Developments bazuje na darmowym, wszechobecnym zjawisku magnetyzmu Ziemi. Urządzenia rozpoznają i interpretują jego zakłócenia spowodowane przemieszczającą się masą, jaką jest samochód. W naszych detektorach moduł magnetyczny współpracuje z modułem radarowym, który skanując bliski obszar, zapewnia praktycznie stuprocentową skuteczność detekcji. Dzięki tej relacji zużycie energii elektrycznej jest tak małe, że bateria jest wymieniana nie częściej niż co 5 lat. Kamieniem milowym w rozwoju produktów było zastosowanie w nich bezprzewodowej transmisji danych w technologii LoRa. Jest to technologia dedykowana sieciom rozproszonym, będąca fundamentem rozwoju internetu rzeczy. Ciągłe prace nad doskonaleniem produktu zaowocowały miniaturyzacją detektora parkingowego do takich rozmiarów, że jego montaż może się odbywać przy użyciu ręcznej wiertnicy udarowo-obrotowej.
Dla kogo?
Opracowane rozwiązanie techniczne adresowane jest do właścicieli, zarządców przestrzeni parkingowych, do zarządców ciągów komunikacyjnych. O możliwości dyskretnego monitorowania przestrzeni publicznej w obszarze ruchu kołowego winni wiedzieć także projektanci i urbaniści.
insbay
MIEJSCE 25

insbay
MIEJSCE 25
Wyróżnieni: "Mikołaj Krzemiński, Piotr Urbanowski, Maciej Szurek"
insbay to innowacyjne narzędzie marketingowe przekształcające product placement w mierzalny kanał sprzedażowy, dostarczający rozrywkę widzom i użytkownikom. insbay zmienia paradygmat reklamy z push na pull. Widzowie zazwyczaj mają dość reklam, są one odbierane tak, że ktoś chce nam coś na siłę sprzedać. Insbay natomiast chce widza zainspirować, w pewnym sensie mu coś ułatwić. Po obejrzeniu programu widz ściąga aplikacje i ma tam wszystko, nie tylko inspiracje, ale również ten konkretny produkt, który zobaczył w programie, którym się zainspirował. insbay na przełomie październik 2020 – październik 2021 może pochwalić się 500 tysiącami przekierowań do e-commerce. Ponad 200 partnerstwami e-commerce i łącznym obrotem miliona złotych dla swoich partnerów oraz ponad 50 tysiącami ściągnięć aplikacji
Dla kogo?
Inspirujemy widzów kanałów tematycznych. Naszą główną grupą użytkowników są kobiety w wieku między 25 a 54 lata, pracujące, z własnym budżetem, z dużych konglomeracji, ze średnim i wyższym wykształceniem.
Pasieki Rodziny Sadowskich
MIEJSCE 26

Pasieki Rodziny Sadowskich
MIEJSCE 26
Wyróżnieni: Arkadiusz Sadowski
Połączenie prawdziwego miodu z liofilizowanymi dodatkami, jak truskawka, mięta, cynamon czy spirulina zmieniły postrzeganie miodu jako produktu spożywczego. Stał się on więcej niż tylko zdrowym i słodkim przysmakiem. Prawdziwy miód wielokwiatowy, wzbogacony malinami, cynamonem lub miętą awansował do kategorii unikatowych i pożądanych produktów kulinarnych. To natura połączona z naturą. Jednak zmiana w odbiorze jest ogromna, ponieważ smak i zapach tego miodu są niezwykłe. Dodatkowo marka w komunikacji stawia na edukację ekologiczną. Poprzez social media dociera do milionów osób miesięcznie, popularyzując temat pszczół, ekologii oraz zdrowej żywności. W pasiekach nie stosuje się chemii ani antybiotyków, miód sprzedawany jest w szklanych słoikach, a produkty są wysyłane klientom w opakowaniach biodegradowalnych, bez użycia plastiku. Dodatkowo w okresie od kwietnia do czerwca do indywidualnych zamówień w sklepie internetowym dołączane są saszetki z nasionami miododajnych roślin.
Dla kogo?
Miody z Pasiek Rodziny Sadowskich przypadną do gustu wszystkim, którzy świadomie dbają o zdrowie i wybierają naturalne produkty. Szeroka oferta sprawia, że zarówno dzieci, dorośli, a wśród nich także koneserzy niebanalnych smaków i zaskakujących, odważnych połączeń, znajdą coś dla siebie.
Runvido
MIEJSCE 27

Runvido
MIEJSCE 27
Wyróżnieni: Grzegorz Ciosek
UltronAR ze względu na swoje funkcje oraz prace badawcze, w które zaangażowane jest 20 specjalistów IT, w tym z tytułami naukowymi, jest rozwiązaniem innowacyjnym w skali globalnej. Umożliwia odwzorowanie danych na temat realnego otoczenia gracza w czasie rzeczywistym z prędkością 800 informacji na sekundę. Zwiększyliśmy dokładność lokalizacji przy pomocy GPS obiektów znajdujących się w terenie z 10 m do 3m. Jest to platforma do tworzenia gier terenowych przeznaczona dla klientów Runvido umożliwiająca stworzenie od podstaw gry terenowej przez osobę nieposiadającą specjalistycznej wiedzy informatycznej w bardzo krótkim czasie. Wykosztuje sieć neuronową do rozpoznawania obiektów przez aplikację zainstalowaną na telefonie użytkownika i rozpoznawanie krawędzi obiektu wskazanego przez użytkownika przez sieć neuronową podczas wykonywania misji gry terenowej.
Dla kogo?
Naszymi docelowymi partnerami biznesowymi są duże przedsiębiorstwa w branżach takich jak FMCG, Finansowa, Ubezpieczeniowa, Rozrywkowa, a także jednostki samorządu terytorialnego i instytucje kultury i instytucje edukacyjne. Użytkownikami końcowymi są osoby do 35 roku życia.
4soft
MIEJSCE 28

4soft
MIEJSCE 28
Wyróżnieni: Bartosz Robaszewski
Rozwiązania blockchain. Ponieważ technologia ta jest stosunkowo nowa, klienci często nie wiedzą, czy i jak mogą wykorzystać ją w swoim projekcie. 4soft wyróżnia proces walidacji — przed rozpoczęciem projektu doradzamy, czy blockchain na pewno jest tym, czego klient potrzebuje. Wyzwania nie kończą się jednak na etapie analizy biznesowej. W projektach blockchain programiści często rozwiązują problemy, z którymi nikt inny się wcześniej nie spotkał. W 4soft od lat zbieramy know-how, które procentuje dla naszych klientów: możemy wdrażać innowacyjne rozwiązania dzięki punktowi odniesienia w postaci kilkunastu projektów zrealizowanych w przeszłości. Blockchain jest też unikatową technologią pod względem wartości marketingowej: przez popularność kryptowalut jednocześnie rośnie popularność rozwiązań opartych o łańcuch bloków. Z tego powodu tworząc dla klientów rozwiązania w tej technologii, dostarczamy nie tylko przewagę technologiczną, ale również biznesową.tej technologii, dostarczamy nie tylko przewagę technologiczną, ale również biznesową.
Dla kogo?
Dla managerów w technologicznych przedsiębiorstwach. Ze względu na charakterystykę blockchain, nasze rozwiązania są szczególnie pomocne firmom, które potrzebują wysokiego poziomu bezpieczeństwa oraz niezawodności - na przykład w branżach fintech i kryptowalut.
PsiBufet
MIEJSCE 29

PsiBufet
MIEJSCE 29
Wyróżnieni: Piotr Wawrysiuk
PsiBufet — petfoodtech subskrypcyjny działający w modelu direct to consumer. Mówiąc po ludzku: gotujemy dla piesków świeże, pyszne, zbilanowane i zdrowe posiłki. Dostarczamy je w cykliczny sposób pod drzwi klientów, a nasze posiłki są w składzie i wielkości dopasowane indywidualnie do potrzeb każdego psiaka. Kreatywność jest wielowymiarowa, ale jej najważniejszy aspekt to stworzenie zupełnie nowej kategorii karm na Polski rynku. Świeża psia karma w dostawie to nowoczesny sposób na dostarczanie naturalnie najlepszego jedzenia dla psiaka. Wygoda dla klienta, zdrowie dla psiaka, a całość opatrzona najnowszymi technologami i aplikacjami webowymi pozwalającymi zaprojektować i zarządzać planem żywienia w wygodny sposób.
Dla kogo?
Projekt jest adresowany do właścicieli psów, którzy chcą zadbać o swojego pupila i zapewnić mu komfortowe życie.
AILIS Care
MIEJSCE 30

AILIS Care
MIEJSCE 30Wyróżnieni: Michał Matuszewski
System AILIS to urządzenie, które jest dopracowane w każdym calu — tworzone i testowane z kobietami tak, aby zapewnić im najlepsze doświadczenia (CX/UX) i opiekę przed badaniem, w trakcie oraz po jego zakończeniu. To także precyzyjne algorytmy skracające czas diagnozy do 15 minut! To także aplikacja mobilna użytkownika, dzięki której kobiety mogą rezerwować badania na żądanie, tak jak robią to, np. dbając o swoją urodę. AILIS to zupełnie nowe podejście do tematu zdrowia i dbania o zdrowie swoich piersi. To system, w którym każda kobieta jest traktowana indywidualnie, zmieniający paradygmat populacyjnych badań przesiewowych w kierunku spersonalizowanego badania piersi.
Dla kogo?
Projekt kierowany jest do kobiet w wieku 25 - 45 lat, które ze względu na gruczołową (tzw. gęstą) budowę swoich piersi mają ograniczony dostęp do skutecznych badań piersi. Przedstawicielki pokolenia millenialsów, które są otwarte na nowe technologie i wrażliwe na doświadczenia związane z usługami.
Islay
MIEJSCE 31

Islay
MIEJSCE 31Wyróżnieni: Tomasz Wileński
Islay jest najbardziej kompleksowym narzędziem do badania content marketingu. Mierzy czy treść strony jest czytana, czy tylko odwiedzana przez użytkowników. Sprawdza, czy publikowane treści są atrakcyjne dla czytelnika, budzą jego zaangażowanie i są polecane przez komunikatory, email i social media. Sprawdza również, czy strona jest atrakcyjna dla crawlerów biorących udział w pozycjonowaniu treści w wyszukiwarce. Dzięki iSlay można zidentyfikować, które artykuły w prowadzonej kampanii lub na stronie są czytane, a które są tylko kosztem. Można zobaczyć jakie elementy publikowanego contentu przyciągają uwagę użytkownika, a co trzeba poprawić.
Dla kogo?
Odbiorcami rozwiązania są właściciele stron www — marki, wydawcy, blogerzy, twórcy treści, agencje reklamowe i mediowe.
Questpass
MIEJSCE 32

Questpass
MIEJSCE 32
Wyróżnieni: Adam Majewski
Questpass łączy reklamę z paywallem, sprawiając, że użytkownicy mogą ""płacić"" za treści swoją uwagą, zamiast pieniędzmi. Uwagą poświęconą na udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie, w zamian za co otrzymują dostęp do dalszej części artykułu. Skuteczność koncepcji questvertisingu została potwierdzona zarówno podczas badań akademickich, jak i w ponad 150 kampaniach reklamowych oraz badawczych.
Dla kogo?
Questpass jest systemem dla reklamodawców, chcących płacić tylko za realnie osiągane efekty wizerunkowe. A jednocześnie jest narzędziem monetyzacji treści, które mogą wykorzystywać wydawcy internetowi, teraz także w modelu SaaS.
SeniorApp
MIEJSCE 33

SeniorApp
MIEJSCE 33
Wyróżnieni: "Igor Marczak, Przemysław Mroczek"
SeniorApp to aplikacja mobilna i platforma web, łącząca ze sobą osoby potrzebujące: seniorów, osoby z niepełnosprawnościami, osoby chore bądź takie, które np. są na kwarantannie oraz ich rodziny z osobami udzielającymi pomocy i świadczącymi różnorakie usługi. Aplikacja jest bezpłatna, dostępna w całej Polsce, na telefony komórkowe z systemami Android, iOS oraz przez przeglądarki internetowe. Osoby świadczące usługi przechodzą proces rejestracji i weryfikacji, który służy zapewnieniu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa użytkowników. Usługi zamawiane w aplikacji są płatne. Płatność za nie dokonywana jest wyłącznie bezgotówkowo. Opiekun otrzymuje wynagrodzenie dopiero po dobrze wykonanej usłudze, która musi zostać potwierdzona przez seniora lub jego rodzinę. Aktualnie w aplikacji znajduje się ponad 50 różnych usług w kilku wariantach, od opieki dziennej, po sprzątanie, zakupy do domu, wyjście na spacer czy pogotowie komputerowe.
Dla kogo?
Użytkowników aplikacji SeniorApp można podzielić na grupy: pierwsza to osoby potrzebujące pomocy, seniorzy – tj. osoby w wieku 50,60+ osoby z niepełnosprawnościami i członkowie ich rodzin, druga grupa to osoby, które będą chciały świadczyć pomoc, a zatem osoby bezrobotne, osoby czynne zawodowo, studenci.
TransactionLink
MIEJSCE 34

TransactionLink
MIEJSCE 34
Wyróżnieni: Mateusz Pniewski
TransactionLink jest nazywany przez media "fabryką fintechów". To platforma, która wyrosła na dyrektywie PSD2, łącząca dostawców fintechowych rozwiązań z klientami. Firma zapewnia odbiorcom całą gamę funkcji: od wszelkiego rodzaju procesów weryfikacji tożsamości, wideoweryfikacji, skanowania dowodów, przez pobieranie danych z banków, przetwarzanie tych danych i przygotowanie tzw. credit scoringu, aż po funkcjonalności typu windykacja as-a-service. Rewolucja embedded finance, w której TL bierze udział, pozwala organizacjom na otwarcie nowych, znaczących źródeł dochodu. Bliskie powiązanie produktów finansowych z codzienną działalnością sprawia, że klienci otrzymują lepsze doświadczenie produktu, a także bardziej atrakcyjne warunki finansowe. Dzięki TransactionLink, każda spółka może zbudować dowolny fintechowy produkt z pominięciem różnych barier — mnożenia integracji technologicznych, negocjacji z szeregiem dostawców czy opłat minimalnych.
Dla kogo?
Projekt jest adresowany do każdej firmy, która chce rozwinąć swoje usługi w obszarze fintech (może to być startup, nawet tworzony od zera, lub większa firma chcąca rozszerzyć działalność).
DESEO Polska
MIEJSCE 35

DESEO Polska
MIEJSCE 35
Wyróżnieni: Łukasz Smoliński
Rynek czekolad bean to bar praktycznie nie istnieje w Polsce, na świecie jest to też mikroskala. Nie ma dostępnej wiedzy, a producenci urządzeń rzemieślniczych nie znają nawet technologii wytwarzania czekolady od ziarna kakaowca do tabliczki czekolady, mimo iż produkują urządzenia do jej wytwarzania. W DESEO Bean to bar musieliśmy stworzyć, bez zewnętrznych źródeł wiedzy, własną metodologię prażenia ziaren, konszowania i wszystkie receptury. Sami też tworzymy wszystkie tzw. inkluzje, czyli dodatki. Pracujemy w innowacyjnym teamie: inż. materiałoznawcy, badacze rynku i foodies, marketingowcy oraz creative pastry chef. Stworzyliśmy innowacyjną formę/tabliczkę czekolady oraz zapakowaliśmy ją w multimedialne opakowanie premium. Komunikujemy się z konsumentem w absurdalny, jak na markę premium sposób z wykorzystaniem tylko social mediów, ale bez użycia jakiegokolwiek budżetu mediowego.
Dla kogo?
Projekt adresowany jest do świadomego Konsumenta, który poszukuje jakościowych produktów spożywczych i jest w stanie zapłacić za nie więcej, niż za produkty wytwarzane metodami przemysłowymi. Do Konsumenta, dla którego ważna jest historia i człowiek, który za takim produktem stoi.
Indico Plus
MIEJSCE 36

Indico Plus
MIEJSCE 36
Wyróżnieni: Rafał Witkowski
Misją firmy jest szeroko rozumiana informatyzacja Kościoła (Rzymskokatolickiego). Wizją INDICO jest zaangażowanie stałego zespołu profesjonalistów, którzy będą realizować Dobre Projekty informatyczne, które przyczyniają się do rozwoju Wspólnoty Kościoła i Instytucji Kościoła, który troszczy się (kuria) o tę Wspólnotę. Firma tworzy szeroko rozumiane środowisko informatyczne, w którym jest miejsce dla wiernego (Aplikacja Drogowskaz), parafii (Parefeo) i kurii (Synodi) wraz ze wszystkimi interakcjami, które między nimi zachodzą.
Dla kogo?
Projekt jest adresowany do wszystkich osób zaangażowanych w życie Kościoła. Z jednej strony do wiernych, z drugiej do księży, a z trzeciej do Instytucji zarządzających Kościołem.
RSQ Technologies
MIEJSCE 37

RSQ Technologies
MIEJSCE 37
Wyróżnieni: Bartłomiej Lubiatowski
W ramach RSQ AI wykonaliśmy już wsparcie RTG dla wykrywania urazów kostnych ręki. Ponadto zostały utworzone dwa systemy pozwalające na analizę tomografii komputerowej dla wykrywania i określenia złośliwości guzów w płucach oraz wykrywania i segmentacji krwotoków wewnątrzczaszkowych. Oprócz tego został utworzony system automatycznego wykrywania i segmentacji guzów w mózgu na obrazowaniu MR.
RSQ Holographic to system, który umożliwia zupełnie nowy sposób wchodzenia w interakcję z danymi w sali operacyjnej: poprzez gesty dłoni wykonywane w powietrzu zamiast dotykania klawiatury i myszy. Są one przedstawiane w postaci hologramów. Chirurdzy podczas operacji widzą trójwymiarowe obrazy anatomii pacjenta utworzone na podstawie tomografii komputerowej.
RSQ Motion to mobilny system do ortopedycznej diagnostyki biomechaniki i motoryki ludzkiego ciała. Umożliwi on dokładne pomiary zakresów ruchu poszczególnych części ciała, uzyskanych na podstawie danych z żyroskopu, akcelerometru i magnetometru.
Dla kogo?
Nasze rozwiązanie jest skierowane do lekarzy, fizjoterapeutów, pacjentów, szpitali, przychodni lekarskich, a także naukowców.
ESPORT SPOT
MIEJSCE 38

ESPORT SPOT
MIEJSCE 38
Wyróżnieni: Jarosław Śmietana, Tomasz Piekarski
ESPORT SPOT w Elektrowni Powiśle w Warszawie to pierwsza arena esportowa w Polsce łącząca w sobie świat esportu i gamingu z lifestyle oraz sportem. Gry video i sport dominują obecną popkulturę. Wykorzystujemy ten trend tworząc miejsce spełniające oczekiwania dzisiejszych Millenialsów i Generation Z, które wychowały się na grach. Chemy pokazać, że nie chodzi tylko o samo granie w gry, ale przede wszystkim o wspólne spędzanie czasu w miłej atmosferze. Gry esportowe bazują na współpracy, komunikacji i sprzyjają nawiązywaniu relacji. Tworzymy miejsce, gdzie gry oczywiście odgrywają dużą rolę — są komputery, konsole, symulatory — ale chodzi nam przede wszystkim o spotykanie się. Stąd też rozwinięta kuchnia i bar, stąd DJ'e i rozwinięty program muzyczny, stąd ogromne ekrany umożliwiające oglądanie transmisji sportowych. Chcemy być miejscem chętnie i często odwiedzanym, gdzie każdy będzie czuł się przytulnie, będzie przeżywał różne emocje i wychodził usatysfakcjonowany. Stworzyliśmy miejsce uniwersalne, odporne na lockdown'y, gdzie nawet w czasach pandemii będzie można realizować wydarzenia biznesowe, produkcje telewizyjne, turnieje esportowe, eventy online i tworzyć content gamingowy, esportowy, lifestyle'owy.
Dla kogo?
Projekt jest adresowany do osób ceniące wspólne spędzanie czasu przy grach, czy sporcie. Dla graczy, twórców treści i video contentu: streamerów, influencerów, szeroko pojętych organizatorów wydarzeń, do osób zarówno młodych jak i starszych poszukujących ciekawej i różnorodnej formy rozrywki.
CENTRUM PRALNICZE I BADAWCZO ROZWOJOWE
MIEJSCE 39

CENTRUM PRALNICZE I BADAWCZO ROZWOJOWE
MIEJSCE 39Wyróżnieni: Pawel Urbański, Katarzyna Ślęzak
UPDIWU to kreatywne i zrównoważone podejście w obszarze mody, dające narzędzia do racjonalnego przerabiania kolekcji poprzednich sezonów. Branża mody boryka się z nadmiarem wyprodukowanej odzieży, która trafia na wysypiska śmieci lub do spalarni, ale również z problemem wyzysku pracowników w krajach rozwijających się. Chcąc mieć realny wpływ na poprawę tych warunków, pomagamy wprowadzić niesprzedane kolekcje ponownie do obiegu sprzedażowego poprzez odświeżenie lub całkowitą ich zmianę. W swoich działaniach kierujemy się zasadą, że upcycling, to nie modowy trend, a odpowiedzialny CSR. Uczymy o możliwościach zmniejszenia ilości generowanych odpadów poprzez wykorzystanie stoków do tworzenia nowych, pełnowartościowych kolekcji. Zachęcamy klientów do ograniczenia kupowania materiałów i zwrócenia uwagi na materiały stokowe. UPDIWU to pomoc posprzedażowa dla naszych klientów, którzy oferując nowy produkt konsumentom, dają im również rozwiązania, które przedłużają żywotność odzieży.
Dla kogo?
UPDIWU to projekt dla każdego. Dla osób indywidualnych, firm rozpoczynających swoją przygodę w branży mody, które już od samego początku uczymy, co mogą zrobić z niesprzedaną odzieżą, ale również dla firm z wieloletnim doświadczeniem.
YOPE
MIEJSCE 40

YOPE
MIEJSCE 40
Wyróżnieni: Karolina Kuklińska - Kosowicz, Paweł Kosowicz
Tworzymy naturalne kosmetyki i ekologiczne środki czystości – produkty codziennego użytku, które sprawiają, że zwykłe czynności stają się niezwykle przyjemne. To wszystko dzięki starannie dobranym, najwyższej jakości naturalnym składnikom, delikatnym i bezpiecznym recepturom, nieoczywistym zapachom, wyjątkowemu designowi i przyjaznym środowisku opakowaniom. Produkty YOPE są stworzone na miarę potrzeb współczesnych konsumentów – naturalności, delikatności i odpowiedzialności wobec Planety. Bo YOPE to „nie tylko mydło”, to filozofia dobrego życia – z dbałością o siebie, o bliskie nam osoby, o społeczność. A także o zwierzęta i o Planetę, na której żyjemy. Dlatego stale i aktywnie podejmujemy działania na rzecz potrzebujących, na rzecz ograniczenia zmian klimatycznych czy ratowania polskiej przyrody.
Dla kogo?
YOPE jest dla każdego, kto codziennie chce podejmować świadome wybory, stawia na naturalne produkty i jednocześnie troszczy się o środowisko. Jesteśmy marką świadomą zmian, z którymi boryka się Planeta i my sami. Angażujemy konsumentów, aby wspólnie działać na rzecz ochrony środowiska.
A4BEE
MIEJSCE 41

A4BEE
MIEJSCE 41
Wyróżnieni: Łukasz Paciorkowski
Rozwiązanie stosuje nowoczesne technologie z obszaru IoT oraz AI, które pozwalają na wprowadzenie unikatowych metod akwizycji danych oraz ich przetwarzania kontekstowego dla procesu produkcyjnego. Możliwość analizy danych z urządzeń pasywnych daje nowy wymiar dla zarządzania produkcją i kontrolą jakości produkcji. Wersja dla produkcji biofarmaceutycznej wykorzystuje technologię blockchain do zarządzania tożsamością urządzeń i systemów w modelu rozproszonym oraz do rejestracji wymaganych regulacyjnie danych produkcyjnych, dając tym samym gwarancję niezmienności. Zbierane dane oraz modele AI pozwolą na budowanie bliźniaka cyfrowego procesu produkcyjnego i linii produkcyjnej na podstawie serwisów platformy na potrzeby różnego rodzaju symulacji.
Dla kogo?
Nasz profil klienta to firmy produkcyjne z obszarów biotechnologii, automatyki przemysłowej, biofarmy. Rozwiązanie prototypowe (MVP) zostało przygotowane dla dwóch segmentów: firm produkcyjnych wykorzystujących roboty industrialne firmy Yaskawa oraz firm biofarmaceutycznych wykorzystujące sprzęt firmy Merck.
CASC
MIEJSCE 42

CASC
MIEJSCE 42
Wyróżnieni: Kamila Stachowiak, Michał Wieczorek, Michał Sosnowski"
Aby pomóc osobom niepełnosprawnym w poruszaniu się po mieście oraz korzystaniu z niezbędnej infrastruktury miejskiej i administracyjnej, tworzymy CASC ( Certificate of Accessible Smart City). CASC to nie tylko certyfikat, ale również wytyczne technologiczne (IoT), głęboka analiza (big data) oraz gotowe rozwiązania do kreowania dostępnego Smart City. Projekt wykorzystuje innowacyjne technologie w celu stworzenia narzędzi i rozwiązań niezbędnych osobom potrzebującym oraz zarządzającym infrastrukturą miejską w efektywnym kreowaniu dostępnego inteligentnego miasta. Z uwagi na szybki rozwój technologii oraz jej dostępność, jak również popularyzację tematu smart city, obszar ten identyfikujemy jako dużą niszę rynkową. Wspieramy jednostki administracyjne w przystosowywaniu miast do potrzeb obywateli niepełnosprawnych lub aktualnie wymagających pomocy w takich obszarach jak optymalizacja ruchu i wspólnej przestrzeni publicznej. Projekt jest aktualnie na etapie inkubacji.
Dla kogo?
Rynkiem docelowym ma być szeroko rozumiane Smart City/infrastruktura miejska. W wersji MVP implementujemy rozwiązanie dla uczelni oraz gmin z perspektywą rozszerzenia na miasta. Użytkownikiem końcowym są osoby z niepełnosprawnością wzrokową lub ruchową, które posiadają legitymację osoby niepełnosprawnej.
Radium Energy
MIEJSCE 43

Radium Energy
MIEJSCE 43
Wyróżnieni: Tomasz Miś
Autorskie rozwiązania ogniw jądrowych, niewdrożone w innych podobnych firmach bądź projektach badawczych - specyficzne związki chemiczne w połączeniu z komponentami mechanicznymi umożliwiające jak najsprawniejsze przetworzenie energii rozpadów promieniotwórczych na energię elektryczną, z ominięciem dotychczas nakreślonych ograniczeń dotychczasowych technologii (dostępność radioźródeł, reaktywność chemikaliów, sprawność).
Dla kogo?
Rozwiązanie kierujemy do użytkowników niewielkich i specjalnych urządzeń elektronicznych (czujników, mikronadajników, implantów, alarmów, rejestratorów, układów taktujących) oraz producentów tego rodzaju elektroniki — w tym urządzeń Internetu Rzeczy (preferowane jest B2B).
Ogólnopolska Grupa Badawcza
MIEJSCE 44

Ogólnopolska Grupa Badawcza
MIEJSCE 44
Wyróżnieni: Łukasz Pawłowski
W OGB Pro jako pierwsi pokazaliśmy, że prognoza polityczna może oznaczać precyzyjny matematyczny model zamiast „średniej z sondaży”. Udowadniamy, że prognozować można dokładnie, cyklicznie i oczekiwać sprawdzalności. Postawiliśmy także na doskonalenie badań tak, by kwestie takie jak metodologia, próba i błąd w końcu miały znaczenie. W OGB Pro duża dawka wiedzy i danych nie przekreśla jednak ich wizualnej atrakcyjności i przystępności. Chcemy, by profesjonalne dane i matematyka przestały być synonimem naukowej literatury, a stały się oczywistą podstawą debaty, którą każdy jest w stanie zrozumieć i wykorzystać.
Dla kogo?
OGB Pro adresowane jest do wszystkich, którzy każdego dnia komentują bieg wydarzeń w Polsce. Dziennikarze, eksperci i politycy — wszyscy powinni sięgać po najbardziej aktualne dane i analizy tak, by merytoryka zastąpiła publicystykę.
Osnowa
MIEJSCE 45

Osnowa
MIEJSCE 45
Wyróżnieni: Paulina Wardak
Osnowa to młoda marka skupiająca się na etycznej i odpowiedzialnej produkcji ubrań. Charakteryzują nas ponadczasowe kapsułowe kolekcje, szacunek dla lokalnego rzemiosła, innowacyjne certyfikowane materiały i dbałość o środowisko. Na rynku wyróżniamy się zastosowaniem innowacyjnych, ekologicznych materiałów. W naszych kolekcjach znajdziecie m.in. certyfikowany elastan ROICA™, pochodzący z recyklingu, włoską wełnę premium z recyklingu Re.Verso czy Newlife — poliester powstający w 100% z wyłowionych z oceanu butelek. Skrupulatnie sprawdzamy naszych dostawców, analizując certyfikaty i dokumenty potwierdzające pochodzenie oferowanych przez nich tkanin. Nasze kolekcje powstają w lokalnych szwalniach. Na metce każdego z ubrań znajduje się imię szwaczki, która je uszyła. Założeniem Osnowy jest także promowanie idei szafy kapsułowej, czyli przemyślanej i kompletnej, etycznej garderoby produkowanej lokalnie, składającej się z ponadczasowych krojów pasujących do siebie niczym puzzle.
Dla kogo?
Grupą docelową projektu są osoby żywo zainteresowane tematem ekologii, zmian klimatycznych oraz chcące poprzez swoje świadome decyzje konsumenckie wywierać pozytywny wpływ na świat.
Kubota
MIEJSCE 46

Kubota
MIEJSCE 46
Wyróżnieni: Alina Sztoch, Joanna Kwiatkowska, Piotr Kwiatkowski
Nowa Kubota to spółka e-Commerce, która prowadzi podstawową działalność na rynku dóbr konsumpcyjnych w segmencie sprzedaży detalicznej i hurtowej odzieży, akcesoriów i obuwia – klapków. Reaktywacja marki Kubota nie oznaczała jedynie przywrócenie do życia marki i produktów, ale wiązała się także z zorganizowaniem naprawdę wielu procesów z dziedziny logistyki, promocji i sprzedaży. Zagospodarowania wymagały takie obszary jak m.in. marketing, komunikacja, kampanie online, analityka, user experience, social media, influencerzy czy technologia. Wszystkie działania konsekwentnie wdrażane od momentu reaktywacji marki przekładają się na prężny rozwój firmy. Kubota S.A. jest świeżo po zakończonej sukcesem ofercie publicznej akcji. W perspektywie kolejnych miesięcy spółka planuje debiut na rynku NewConnect.
Dla kogo?
Wszyscy Polacy kochają klapki Kubota. Marka jest symbolem lat 90, a Kuboty nazywane są przez fanów dobrem narodowym. W końcu Kubota to nie klapki, to styl życia.
Flexi.pl
MIEJSCE 47

Flexi.pl
MIEJSCE 47
Wyróżnieni: Katarzyna Łakińska
Portal Flexi.pl łączy potrzeby pokolenia 50+, dając możliwości znalezienia pracy, aktywności w życiu pozazawodowym, oferując ciekawy content pisany i video. Ponadto w ramach projektu użytkownicy mogą opowiedzieć o swoich doświadczeniach zawodowych, publikując profil użytkownika i aktywnie poszukując pracy. Równolegle portal daje możliwości działom HR, by znaleźć odpowiedniego kandydata do pracy. Projekt Flexi.pl zakłada zaangażowanie społeczne i łamanie stereotypów na temat pokolenia 50+, dzięki możliwościom podjęcia wielu aktywności, ale też mówieniu o sytuacji na zmieniającym się rynku pracy. Koreluje się ze zmianami w demografii, zauważając potencjał osób 50 plus, aktywnie je promuje. To przestrzeń inspiracji i wiedzy dla osób 50+.
Dla kogo?
Projekt jest adresowany do osób 50+ - Pokolenia Flexi, osób aktywnych, poszukujących pracy i innej aktywności, ale także odbiorcami są wszystkie instytucje, którym bliski jest temat demografii. Równoległe jest adresowany do działów HR, dając im narzędzie do realizacji procesów rekrutacyjnych.
REDD Real Estate Digital Data
MIEJSCE 48

REDD Real Estate Digital Data
MIEJSCE 48
Wyróżnieni: Tomasz Ogrodzki
REDD Real Estate Digital Data (REDD) to pierwszy w Polsce profesjonalny dostawca danych o rynku nieruchomości komercyjnych. Monitorujemy ponad 2000 budynków biurowych w Polsce i zbieramy dane o 25 mln m2 powierzchni do wynajęcia. Nasze produkty to internetowa platforma dla profesjonalistów oraz dedykowane narzędzia analityczne dla inwestorów, deweloperów oraz instytucji finansowych. Naszą kreatywnością jest pójście w poprzek rynku. Nie zgadzamy się, że dostęp do informacji ma być tylko dla wybranych. Nie zgadzamy się, że ta wiedza wisi w cieniu konfliktów interesów. Wierzymy, że zmienimy status quo i wykorzystując nowoczesne technologie stworzymy lepsze otoczenie dla biznesu skoncentrowanego na nieruchomościach komercyjnych.
Dla kogo?
W dużej skali — firmy doradcze, fundusze inwestycyjne, banking. Pro bono udostępniamy dane do celów badawczych. W grudniu 2020 r. nawiązaliśmy współpracę z Głównym Urzędem Statystycznym, dzięki czemu GUS po raz pierwszy w historii wzbogaci statystykę publiczną o dane na temat nieruchomości komercyjnych.
Woskowijki by Malu
MIEJSCE 49

Woskowijki by Malu
MIEJSCE 49
Wyróżnieni: "Marta Wilczek, Łukasz Wilczek"
Malu to rodzinna manufaktura z Krakowa powstała w 2018 roku i zajmująca się produkcją woskowijek – ekoalternatywy dla folii spożywczej, wielokrotnego użytku. Produktu przeznaczony jest do pakowania i przechowywania żywności. Połączyliśmy materiały i rozwiązania stosowane już setki, a nawet tysiące lat temu (bawełna i wosk pszczeli) z dodatkiem nowoczesnej technologii ekologicznego nadruku, tworząc piękne, naturalne i funkcjonalne opakowanie wielokrotnego użytku.
Dla kogo?
W sprzedaży bezpośredniej odbiorcami są świadomi ekologicznie konsumenci. W sprzedaży pośredniej — sklepy eko, zero waste, deli, piekarnie, drogerie, sklepy wielkopowierzchniowe. Ostatnią grupą jest ta zainteresowana produkcją woskowijek personalizowanych z własnym nadrukiem jako eko prezent — agencje reklamowe, firmy, korporacje i instytucje.
Fundacja Bieg Rzeźnika
MIEJSCE 50

Fundacja Bieg Rzeźnika
MIEJSCE 50
Wyróżnieni: Mirosław Bieniecki
Bieg Rzeźnika jest liderem oraz patronem rynku biegów górskich w Polsce. Idea biegu zrodziła się z zakładu. Kiedy Mirosław Bieniecki wraz z grupą przyjaciół przemierzył szlak w ok. 4 dni, założyli się, że da się to zrobić w 1 dzień. Zasada ta obowiązuje do dzisiaj – uczestnicy wyruszają w trasę wraz ze wschodem Słońca. Na metę muszą dotrzeć przed jego zachodem. Łącznie na pokonanie 80 km zawodnicy mają 16 godzin. Klasyczny Bieg Rzeźnika ma charakter drużynowy. Drużyny dwuosobowe w tym samym składzie muszą przebyć całą trasę biegu. Jest to istotny element stanowiący o trudności biegu. Taka formuła wymusza i krzewi ideę współpracy zespołowej, uczy odpowiedzialności zarówno za siebie jak i za partnera z drużyny. Pół roku przed wiosennym startem setki biegaczy z zapartym tchem śledzą wyniki losowania. Ci, którym fortuna sprzyja, w piątkową noc po Bożym Ciele staną na starcie w Komańczy. Czasem potrafimy też namówić kontrabasistę, żeby we fraku zagrał na trasie biegu u podnóża któregoś ostrego podejścia.
Dla kogo?
Grupą docelową są biegacze górscy, miłośnicy biegów górskich. W biegach uczestniczą najczęściej mieszkańcy dużych miast. To najczęściej ludzie w wieku 30-49 lat. Nasze działania kierujemy głównie do zwolenników i sympatyków biegów górskich.